Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem219

Bericht 12 Nov 2014 06:23

Re: Action topic

Maar wil je het dan simpel ruilen omdat je bv toch de kleur niet mooi vind, of is er iets mis met het artikel? Daar zit namelijk nogal verschil in.
<<

Anoniem88

Bericht 12 Nov 2014 06:53

Re: Action topic

Ruilen is inderdaad een gunst, een deugdelijk product is een recht. Dat winkels een simpele ruiling zonder bon weigeren, terwijl het product nog helemaal goed is, kan ik begrijpen. Als het stuk is, is het al een heel ander verhaal, en dan komt die commercial met dat jongetje Inderdaad om de hoek kijken. Anders niet.
<<

Anoniem88

Bericht 12 Nov 2014 07:02

Re: Action topic

En daarbij, onthou dat de Action een enorme winkelketen is, die alles moet kunnen verantwoorden naar het hoofdkantoor. Een simpele ruiling zonder bon is soms lastig te verantwoorden. Een kleine eenmanszaak kan dat welverantwoordne voor zichzelf en wil álle klanten tevreden houden, maar grote ketens zijn daarin gewoon een stuk zakelijker en trekken voor iedereen dezelfde grens. Ruilen dus altijd met bon. Lijkt me ook niet meer dan logisch :)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 12 Nov 2014 08:09

Re: Action topic

Action accepteert ook een bank afschrift. Gaat er om dat je kan aantonen dat het bij hen gekocht is. Waarschijnlijk zien ze jouw bon in de computer adhv code op het bank afschrift.

Maar goed, dit geldt voor bijna alle winkels, Action is daar echt niet uniek in.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2014 08:44

Re: Action topic

Aagje! schreef:Maar wil je het dan simpel ruilen omdat je bv toch de kleur niet mooi vind, of is er iets mis met het artikel? Daar zit namelijk nogal verschil in.



Het is stuk na amper 3x gebruikt te hebben
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Nov 2014 10:22

Re: Action topic

Ik had laatst de bon nog. Artikel was in de fik gegaan ik terug zeiden ze dit is al gebruikt. Ja zei ik want daarom is het in de fik gegaan. Maar ze namen het niet terug. Doen gemaild naar de action, en die zeiden dat ze de klacht serieus namen en ze voortaan die artikelen beter gingen onderzoeken. Kreeg niks vergoed gelukkig was het maar 1,29 maar ik verwacht wel dat iets langer meegaat dan 1 keer
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 12 Nov 2014 11:39

Re: Action topic

Ik zag laatst dat ze bij de Action kroontjes hebben om te versieren. Stuk of 3 per verpakking. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn dat gewone kartonnen / papieren kroontjes?
M'n nichtje vindt zoiets leuk, maar het moet wel langer dan een paar dagen mee gaan...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem219

Bericht 12 Nov 2014 13:33

Re: Action topic

sarah1985 schreef:Ik had laatst de bon nog. Artikel was in de fik gegaan ik terug zeiden ze dit is al gebruikt. Ja zei ik want daarom is het in de fik gegaan. Maar ze namen het niet terug. Doen gemaild naar de action, en die zeiden dat ze de klacht serieus namen en ze voortaan die artikelen beter gingen onderzoeken. Kreeg niks vergoed gelukkig was het maar 1,29 maar ik verwacht wel dat iets langer meegaat dan 1 keer



Dat is toch belachelijk dat je geen nieuwe kreeg?? Het hoort toch niet in de fik te vliegen??
<<

Anoniem74

Bericht 12 Nov 2014 13:42

Re: Action topic

Heb net vilt en jute gekocht om mee te knutselen...nog even bedenken wat ik ermee wil gaan doen
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2014 14:32

Re: Action topic

Ik ben helemaal blij :smile: met mijn gisteren gekochte pakket met 3 ledstompkaarsen incl. afstandbediening waarmee je de kleuren kan bepalen en of je ze wel of niet wil laten flikkeren. Echt leuk hoor!
Oa ook een pakketje gekocht, met douchegel , scrub en bodylotion met name die laatste 2 zijn een handig formaat voor op reis. De ''mini'' bodylotions die je vaak ziet rond de zomer zijn te klein en de verpakkingen die zeg maar kleiner zijn dan 200 ml (of groter) vind ik alsnog te groot om mee te nemen. Deze zijn alle 3 95 ml, wel een vreemd aantal, heb ik nog nooit gezien ach ik be er blij mee.

Heb de paarse lavendelvariant en er was ook nog een roze waarvan ik de geur niet weet, maar vast ook lekker zou zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2014 17:31

Re: Action topic

Gister vergeten te kijken. Verkopen ze er luxafles stoffers? Dus zo'n ding met 2 stofstokjes zeg maar. Heb ze ooit gezien bij Big Bazar, maar daar hadden ze ze laatst niet meer. Voortaan gelijk kopen.
<<

Anoniem86

Bericht 12 Nov 2014 17:34

Re: Action topic

Die dingen hebben ze wel van de Xenos, die heb ik daar vandaan in ieder geval, maar vind het maar onhandig.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2014 18:03

Re: Action topic

Dank je ga ik daar eens kijken. Hoezo onhandig? Zijn ze duur?
<<

Anoniem88

Bericht 12 Nov 2014 19:11

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Aagje! schreef:Maar wil je het dan simpel ruilen omdat je bv toch de kleur niet mooi vind, of is er iets mis met het artikel? Daar zit namelijk nogal verschil in.



Het is stuk na amper 3x gebruikt te hebben

De fietspomp? :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Nov 2014 19:27

Re: Action topic

die dingen verkopen ze cbl. Gister nog gehaald voor iemand
Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 12 Nov 2014 22:19

Re: Action topic

sarah1985 schreef:Ik had laatst de bon nog. Artikel was in de fik gegaan ik terug zeiden ze dit is al gebruikt. Ja zei ik want daarom is het in de fik gegaan. Maar ze namen het niet terug. Doen gemaild naar de action, en die zeiden dat ze de klacht serieus namen en ze voortaan die artikelen beter gingen onderzoeken. Kreeg niks vergoed gelukkig was het maar 1,29 maar ik verwacht wel dat iets langer meegaat dan 1 keer



Ik had 2 jaar terug een Wake up light bij de Actiob gekocht. Na amper 3 dagen ook een schroeilucht en het ding zei PLOF! Snel stekker eruit en buiten neergezet!

Teruggegaan mét bon en het bericht dat het ding bijna was ontploft. Vroeg de meid achter de kassa nog of ik een andere wilde... dus ik zei: wat denk je zelf :laughcry:

Ik had er dus geen problemen mee. Maar hoofdkantoor bellen of klagen op Facebook of Twitter helpt vaak goed! Dan is het ineens slechte reclame en krijg je vaak wél een reactie.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2014 22:32

Re: Action topic

sarah1985 schreef:die dingen verkopen ze cbl. Gister nog gehaald voor iemand



Dank je. Hoe duur en lijkt die goed? Hoe heet het exact? Dan ga ik even zoeken op de site.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Nov 2014 14:47

Re: Action topic

het zit in een doosje met meende 4 van die dingen en 1 klein stokje zoals het plaatje. Ik meende dat ik 1,50 moest betalen voor 2 pakjes

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem86

Bericht 13 Nov 2014 14:48

Re: Action topic

Die zijn niet speciaal voor luxaflex, die gebruik ik gewoon om te stoffen. Ik dacht dat CBL die speciale bedoelde, die 2 lussen heeft waar je de lamellen/luxaflex dan tussen stopt, die hebben ze niet bij de Action.
<<

Anoniem86

Bericht 13 Nov 2014 14:49

Re: Action topic

Plaatje via google, was gewoon hier op het forum haha!

Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Nov 2014 14:51

Re: Action topic

oh oke. Die ik liet zien gebruikt iemand waar ik werk altijd voor haar luxaflex. Die jij laat zien heb ik nog nooit gezien
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Nov 2014 16:15

Re: Action topic

Pippa, ja die bedoelde ik idd en bij de Big Bazar hadden ze die met alleen 2, dus niet met 3.

Sarah, dank je voor het meedenken.
<<

Anoniem88

Bericht 13 Nov 2014 19:03

Re: Action topic

Maar luxaflex schoonmaken kan veel makkelijker en goedkoper, toch? Je doet de luxaflex dicht, neemt een vaatdoek en een sopje, sopt de hele luxaflex af. Vervolgens drag je de luxaflex andersom dicht en doe e hetzelfde meet de andere kant. Je bespaart meer dan de helft aan tijd en je bespaart geld :wink: Mijn moeder maakt zo altijd haar luxaflex schoon.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2014 10:48

Re: Action topic

Kan ook, maar die van ons zijn nogal vettig dus dat word lastig en zo duur is zo'n ding ook weer niet heb je er zo weer uit.
<<

Anoniem88

Bericht 14 Nov 2014 11:28

Re: Action topic

MAr als het vet is krijg je dat toch niet weg met een stoffertje en zul je toch juist met een sopje moeten werken?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers