Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

<<

Anoniem86

Bericht 07 Nov 2014 22:47

Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Hoeveel geven jullie uit per persoon aan Sinterklaas? En trekken jullie lootjes, of kopen jullie voor iedereen?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Nov 2014 22:48

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij trekken lootjes met mijn schoonouders en zwager en schoonzusje voor Sinterklaas. We hebben allemaal 25 euro te besteden! Kerst doen we niet aan met cadeautjes. Misschien dat ik iets voor m'n vriend koop :)
<<

Anoniem86

Bericht 07 Nov 2014 22:49

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij vieren met mijn familie Sinterklaas, iedereen koopt cadeautjes voor elkaar (behalve voor eigen partner/zichzelf) en geeft dan ongeveer 15 euro per persoon uit. Mijn vriend & ik (nja, ik haha) moeten dus voor 6 personen cadeautjes kopen! Ik blijf meestal wel redelijk binnen budget, let op aanbiedingen en zoek speciale dingen voor iedereen uit.

Schoonfamilie geven wij altijd cadeautjes aan - hebben we geen budget voor, wat we tegen komen.
<<

Anoniem173

Bericht 07 Nov 2014 22:50

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

In mijn familie doen we ongeveer 15 euro pp
Met vriendinnen dobbel ik dan halen we een paar cadeautjes voor ongeveer 7.50
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 07 Nov 2014 22:51

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Bij m'n ouders trekken we lootjes en doen we €25,- per persoon. En bij de neef van m'n man trekken we ook lootjes met hun kinderen en doen we €15,- per persoon. Daarnaast kopen we voor hen allemaal(5personen) nog een kleinigheidje erbij.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Nov 2014 23:51

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Ja wij trekken lootjes, met kerst en met sinterklaas. Sinterklaas is al gedaan, kerst moet nog. Maar bij sinterklaas is het budget 15 euro. Bij kerst zal het dat ook zijn of misschien iets meer.

Bijna elk jaar hebben mijn zus en ik nog een gezamenlijk kado'tje voor kerst voor mijn ouders bedacht omdat ze zoveel voor ons doen.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem280

Bericht 08 Nov 2014 09:35

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij trekken lootjes met mijn vriend zijn ouders, broertje en zijn vriendin en opa en oma. Gezellig zo met zijn 8. Allemaal kadootjes onder de kerstboom en dan zijn we 3 uren aan het uitpakken en doen.
Hebben een bedrag tussen de 25-30 euro.
Kan niet wachten tot het zover is.
Ik denk dat wij dit jaar nog iets speciaals doen voor toekomstige opa, oma, oom en tante.
Voor mijn vriend zijn opa en oma doen we ook wel iets leuks.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Nov 2014 09:43

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij hebben lootjes getrokken en doen €15,- voor een cadeautje. Voor mijn zoontje en dat van m'n zus komen er wat kleine cadeautjes bij, daar moet ik nog even wat over afspreken want dat moet niet teveel worden.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 08 Nov 2014 20:48

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Zelfde als UN bij ons.

Ik heb 3 neefjes en ik vraag de ouders dan wat ze willen hebben.

En ik kan het nooit laten, dus ik koop vaak voor m`n schoonzussen, moeder en broers ook nog iets kleins, haha.
<<

Anoniem132

Bericht 08 Nov 2014 21:14

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

We hebben lootjes getrokken voor Sinterklaas. Bij mijn familie doen we 20 euro en mijn vriend zijn familie 15 euro.
<<

Fiene

Bericht 08 Nov 2014 22:26

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Met Sinterklaas hebben we een budget van 25 euro afgesproken, aan kerst doen we niet.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 08 Nov 2014 22:28

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Met lootjestrekken hebben we een budget van 15 euro per persoon.

Met kerst doen wij niet aan cadeau's.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 09 Nov 2014 15:02

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij hebben lootjes getrokken en doen voor 20,- cadeautjes.
Verder koopt ieder stel cadeautjes voor zijn eigen kinderen en mijn ouders kopen daar nog wat bij.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Nov 2014 18:19

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Kerst 30 euro voor je lootje (veel he?). Daarnaast koop ik dan ook nog cadeaus voor mijn vriend voor ongeveer 30 tot 50 euro. Daarnaast koopt mijn vriend ook nog altijd voor iedereen in zijn familie een cadeau, dure maand dus.

Sinterklaas krijg ik meestal een cadeautje van mijn ouders en koop ik soms een kleinigheidje voor hun. Dat zal 5 a 10 euro zijn.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 10 Nov 2014 18:49

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Hier 25 bij vriend thuis en 15 bij mijn familie thuis. Beiden lootjes trekken. Ook voor de kids worden daarnaast nog cadeaus geshopt. Kerst deed ik altijd ook voor iedereen wat kleins, maar omdat we nu steeds meer met Sint uitgeven doen we dat niet meer!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem273

Bericht 10 Nov 2014 19:29

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij doen lootjes voor Kerst van €30. Verder kopen we voor iedereen nog kleine cadeaus van ongeveer €15 (voor m'n moeder, broers, schoonzusje en baby nichtje).
<<

Flinter

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 30 Jul 2014 20:07

Bericht 10 Nov 2014 19:36

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij gaan lootjes trekken. Voor 20,00 cadeautjes en daarnaast nog 3 cadeautjes van in totaal 5,00 voor het dobbelspel. Ouders en wij kopen voor onze dochter cadeautjes, hebben niet echt budget voor haar. Ik ben vanaf januari al cadeautjes aan het verzamelen voor haar.
<<

Anoniem187

Bericht 10 Nov 2014 20:26

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij hebben lootjes getrokken met de familie van mijn moeder, we geven cadeaus voor in totaal € 25,00 p.p. Met de vriendinnen doen we € 10,00 p.p.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 11 Nov 2014 13:34

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij hebben voor sinterklaas afgesproken dat ieder wat koopt voor zijn of haar partner. Zo hoeven we niets te bedenken voor bv 20 euro maar kunnen we zelf wat kopen.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 11 Nov 2014 13:35

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij hebben voor sinterklaas afgesproken dat ieder wat koopt voor zijn of haar partner. Zo hoeven we niets te bedenken voor bv 20 euro maar kunnen we zelf wat kopen.
En dat word dan een kleinigheid. Zak waxinelichtjes oid.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 11 Nov 2014 14:10

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij doen thuis geen sinterklaas of kerst.. Ik doe met een vriendin sinterklaas voor €7,50 en hier kerstlootjes via het forum voor €10. Verder wil ik nog wat leuks voor mijn vriend, maar ik ben totaal inspiratieloos.. Bedrag is niet heel belangrijk
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 12 Nov 2014 11:25

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij vieren Sinterklaas met een bevriend stel. Wij kopen voor iedereen een kleinigheidje van 5 euro p.p. Ik denk dat ik voor iedereen nog iets kleins extra haal, anders hebben wij als volwassenen te weinig cadeaus in vergelijking met N. :wink:

Met Kerst trekken we twee lootjes per persoon. Het budget moeten we nog afspreken. Zal niet heel veel zijn, aangezien mijn zusjes niet veel te besteden hebben. Voor de twee kinderen (N. en mijn nichtje) zullen er van iedereen wat cadeautjes onder de boom liggen.
<<

Anoniem91

Bericht 12 Nov 2014 11:53

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Met lootjes trekken doen we 30 euro. Voor de kinderen ligt het meestal rond de 50 euro per kind. Nu heb ik al kaarten gekocht voor Disney on ice, dus ze krijgen nog wat kleins erbij en dan vind ik het wel prima.
<<

Anoniem97

Bericht 12 Nov 2014 11:59

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

Wij hebben lootjes getrokken en doen voor 20 euro aan cadeautjes.
Kerst doen we niet aan.
<<

Anoniem104

Bericht 12 Nov 2014 12:10

Re: Budget Sinterklaas/Kerst cadeautjes familie

.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers