Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Detox

<<

Anoniem65

Bericht 02 Okt 2013 14:12

Detox

Heeft iemand wel eens een detox kuur gedaan? En hoe dan? Ik kan bv wel alleen maar gezond eten, maar alleen maar groentensap drinken de hele dag hou ik niet vol. Kun je ook detoxen door gewoon te eten, en dan bv detox thee te gebruiken? Ik wil het doen omdat ik het idee heb dat ik de laatste tijd te veel zooi heb gegeten, ik heb veel hoofdpijn en mijn huid is slechter.
<<

Reva

Bericht 02 Okt 2013 14:31

Re: Detox

Oeh :thumbup:

Mijn topic op het oude forum hierover liep niet, dus ik ben benieuwd!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 11 Okt 2014 11:53

Re: Detox

Hopelijk zijn er ondertussen mensen met ervaringen, daar ben ik benieuwd naar. Ik wil ook graag een detox kuur doen om mijn lichaam te ontgiften. Onder andere omdat ik wil kijken of het mij wat extra energie kan geven, wat kan helpen met een laatste beetje afvallen en een huidprobleem (pukkeltjes op mijn bovenarmen).
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem156

Bericht 11 Okt 2014 13:35

Re: Detox

Er zijn heel veel (food)bloggers die de laatste tijd een sapkuur hebben gedaan.
Teskuh.nl
Uitpaulineskeuken.nl
2wmn.nl
degroenemeisjes.nl
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 11 Okt 2014 14:24

Re: Detox

Ik gebruik zeoliet. Voorheen nam ik zuiveringszout maar dat vond ik smerig.
Met een kuur heb ik geen ervaring. Ik probeer wel zo veel mogelijk ontzurende dingen te eten.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Okt 2014 16:16

Re: Detox

Detoxen doe je ook zonder kuurtjes en sapjes. Ontgiften is iets dat je lichaam van nature doet: daar hebben we al die mooie organen voor als de lever en de nieren. Die scheiden voortdurend schadelijke van onschadelijke stoffen en voeren de eerste groep af. Als jij ongezond leeft, met bijvoorbeeld elke dag een fles wodka, krijgen de organen (in dit geval de lever) het zwaar, en dan is het goed ze even een pauze te gunnen. Maar dat komt dus neer op gewoon gezondere keuzes maken; daar hoef je niet een weekje iets extreems voor te doen.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 12 Okt 2014 13:52

Re: Detox

Thanks Poubelle, daar heb ik wel iets aan. De sapkuur van Uzuma spreekt mij wel erg aan, ik twijfel alleen wel of ik het dan zelf maak of deze sapjes kant en klaar in huis haal.

Mamsie, merk je ook daadwerkelijk verschil met de zeoliet? Het staat op internet als een wondermiddel beschreven.

Caulfield, ik leef over het algemeen ook gezond, alleen zit er tegenwoordig in zoveel voedingswaren toch rotzooi dat ik wel geloof dat een week ontgiften best goed voor je lichaam is. Ik drink nooit, ik rook niet, ik eet vegetarisch, ik snoep nauwelijks en ik probeer vaak biologisch te eten. En ik weet dat een lichaam zichzelf reinigt, maar dit ondersteunt er wel bij en het geeft je lichaam even een rustpauze. Er zijn toch veel mensen die zo nu en dan eens een kuur doen die helpt hun lichaam te ontgiften en die hier veel baat bij hebben, ik vind het zeker de moeite waard om het eens te proberen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem65

Bericht 12 Okt 2014 15:42

Re: Detox

Hey mijn topic van een jaar geleden! Ik heb het nog steeds niet gedaan... Maar toevallig had ik wel bedacht om eind oktober die van Uzuma te bestellen. Dan is mijn vriend op vakantie dus dan is het net wat minder moeilijk dan wanneer er iemand bij je aan tafel zit met een lekker bord eten. Hoeveel dagen zal ik doen? Minimum is 3.
Ik ga ook even op zoek naar info over zeoliet!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 12 Okt 2014 15:54

Re: Detox

Dat is bij mij ook wel een punt, als je dan met de geur van avondeten zo'n sapje moet drinken... das slim van je om dat te doen als je vriend er toch niet is. Hij is alleen wel prijzig, 3 dagen kost rond de 75eu. Maar denk dat drie dagen wel het beste is om mee te beginnen als je ze bestelt van Uzuma, mocht het tegenvallen dan zit je in ieder geval niet met nog een hele dosis sapjes. Ik ga ze zelf eens proberen te maken, op de site staat bij ieder flesje alle ingrediënten. Het is wat meer geklieder, maar wel een stuk goedkoper.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem81

Bericht 13 Okt 2014 18:17

Re: Detox

Ik slik dagelijks Spirulina. Geeft echt meer energie.

Helaas paar dagen verwaarloosd omdat het op was, maar pak het nu weer op.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 15 Okt 2014 13:39

Re: Detox

Stofzuiger; waar haal je dat, bij de drogist of bestel je via internet ?
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 15 Okt 2014 13:40

Re: Detox

Suzieq, als je de detox kuur van Uzuma hebt gedaan, ben ik wel heel benieuwd naar hoe je het ervaren hebt!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem81

Bericht 15 Okt 2014 13:45

Re: Detox

.namasté. schreef:Stofzuiger; waar haal je dat, bij de drogist of bestel je via internet ?
Via internet. Maar denk dat ze het bij de Tuinen ook wel hebben.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 15 Okt 2014 13:53

Re: Detox

Stofzuiger schreef:
.namasté. schreef:Stofzuiger; waar haal je dat, bij de drogist of bestel je via internet ?
Via internet. Maar denk dat ze het bij de Tuinen ook wel hebben.

Oke dat is mooi, ze hebben hier in de buurt pas een winkel van De Tuinen geopend. Dan ga ik daar eens langs, dan kunnen ze gelijk wat informatie geven.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem65

Bericht 15 Okt 2014 20:27

Re: Detox

Spirulina heeft Kruidvat bv toch ook gewoon? Ik heb het wel eens in huis gehad, maar ik merkte er niks van dus ben er weer mee gestopt.

Zodra ik de Uzuma sapjes heb geprobeerd zal ik het op mijn blog zetten! Ben vandaag begonnen met bloggen dus wie weet wordt het wat!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 16 Okt 2014 13:04

Re: Detox

SuzieQ schreef:Spirulina heeft Kruidvat bv toch ook gewoon? Ik heb het wel eens in huis gehad, maar ik merkte er niks van dus ben er weer mee gestopt.

Zodra ik de Uzuma sapjes heb geprobeerd zal ik het op mijn blog zetten! Ben vandaag begonnen met bloggen dus wie weet wordt het wat!


Succes met je blog, ik ga 'm in de gaten houden!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem81

Bericht 16 Okt 2014 13:46

Re: Detox

Volgens mij is er wel flink kwaliteitsverschil. Ik slik van Marcus Rohrer
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 16 Okt 2014 13:58

Re: Detox

Die van Marcus Rohrer verkopen ze bij de kruidvat zie ik net op internet, 13eu voor 180 tabletten.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 16 Okt 2014 22:52

Re: Detox

Mijn huid is verbeterd en de pijn in mijn handen is minder nu ik zeoliet gebruik. Nu gebruik ik meer dingen dus kan ook de combi zijn.
De website spiruella.nl is erg goed. Al gebruik ik chlorella.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 16 Okt 2014 22:59

Re: Detox

Ik zie dat de zeoliet erg duur is op de website die ik net noemde. Mocht iemand interessen hebben in zeoliet dan kan je mij een Pm sturen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem81

Bericht 30 Okt 2014 12:57

Re: Detox

Zeoliet kom ik vooral tegen om het aquarium schoon te maken?
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:14

Bericht 30 Okt 2014 21:34

Re: Detox

Body&Fit heeft ook Spirulina, momenteel in de aanbieding: http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/s ... na-poeder/
You're gonna hear me roar
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 10 Nov 2014 19:21

Re: Detox

Waar is SuzieQ gebleven??? Was benieuwd of ze de detox van Uzuma nog heeft gedaan....
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers