Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips Londen!

<<

Mika

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:03

Bericht 01 Sep 2013 23:27

Tips Londen!

Wij gaan over een week 5 dagen naar Londen, wie is er al eens geweest en wat zijn dingen die je gezien moet hebben? Vooral dingen die niet standaard in de boekjes staan?
Carpe Diem!
<<

Anoniem309

Bericht 06 Sep 2013 23:30

Re: Tips Londen!

ik vond borough market en spitafield market erg leuk om te bezoeken. voor de rest heb ik niet veel tips dan de gebruikelijke toeristische plekken.
<<

Norah

Noob

Berichten: 53

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:12

Bericht 22 Sep 2013 14:46

Re: Tips Londen!

Upje!

Ik ga met een vriendin een paar dagen naar Londen eind november....

Wat moeten we zien doen?

We gaan sowieso een musical bekijken op Westend, Shoppen (maar waar?!)

Oja, we vliegen op Gatwick. Dan is de trein de beste optie om naar de stad te komen toch? We zitten in een Holiday Inn in Bloomsburry.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 24 Sep 2013 13:23

Re: Tips Londen!

Camdem Market, erg gezellig!
Covent Garden, Hyde Park, Harrod's en idd de gebruikelijke toeristische plekken :)
<<

Anoniem185

Bericht 24 Sep 2013 13:24

Re: Tips Londen!

Ja, zéker naar Camden gaan!
<<

Anoniem173

Bericht 24 Sep 2013 13:59

Re: Tips Londen!

Ik vond het griezel museum leuk in Londen, kan even niet op de naam komen maar er is vast wel een forumster die het wel weet!

Vanuit Gatwick inderdaad gewoon de trein pakken, eventueel kan je ook de bus pakken dat is wel goedkoper maar je doet er ook langer over.
<<

Anoniem185

Bericht 24 Sep 2013 14:05

Re: Tips Londen!

Atelier Madame schreef:Ik vond het griezel museum leuk in Londen, kan even niet op de naam komen maar er is vast wel een forumster die het wel weet!

Vanuit Gatwick inderdaad gewoon de trein pakken, eventueel kan je ook de bus pakken dat is wel goedkoper maar je doet er ook langer over.
De Dungeons?

Ik ga even kijken waar ik de vorige keren precies ben geweest, want ik heb denk ik ook nog wel wat leuke tips!
<<

Norah

Noob

Berichten: 53

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:12

Bericht 29 Sep 2013 16:02

Re: Tips Londen!

Bedankt allemaal!

Ze staan allemaal in mijn notities!

Meer tips zijn natuurlijk altijd welkom Lampenkapje

Misschien een leuke tip om te dineren/ lunchen (beetje normaal geprijsd)?
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 29 Sep 2013 16:56

Re: Tips Londen!

Ik vond Covent Garden ook heel leuk, op zondag treden daar ook altijd muzikanten op.

Een boottocht over de Thames, London Eye.. en natuurlijk een musical!
2014 2016 2019
<<

Anoniem173

Bericht 29 Sep 2013 16:58

Re: Tips Londen!

Norah schreef:Bedankt allemaal!

Ze staan allemaal in mijn notities!

Meer tips zijn natuurlijk altijd welkom Lampenkapje

Misschien een leuke tip om te dineren/ lunchen (beetje normaal geprijsd)?

Een willekeurige pub in lopen en daar de kaart bekijken. Voor een pond of 5/6 kun je dan echt lekker eten.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 30 Sep 2013 17:10

Re: Tips Londen!

Hoe was het?
Wat hebben jullie uiteindelijk allemaal gedaan?

(Wilde nog reageren met dat je bij Covent Garden lekker 'outdoor-uit-eten' kunt in een restaurant van Jamie Olivier, érg leuk en superlekker! Maar das al te laat, want je bent al lang en breed terug haha)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 17 Dec 2013 00:25

Re: Tips Londen!

Zooo, tis al ff geleden, maar ben nog steeds benieuwd hoe het was :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers