Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Tussenjas' voor B

<<

Anoniem123

Bericht 07 Nov 2014 15:58

Re: 'Tussenjas' voor B

T er stal heeft betaalbare borgvesten en vaak met 30 %korting.

Siem draagt sinds 2 dagen een winterjas. Ik vond zijn borgvest nu te fris worden.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 07 Nov 2014 16:05

Re: 'Tussenjas' voor B

Ik heb nog wel een jasje liggen, twee ook nog wel in maat 98/104, kan ik zo naar je opsturen maar ik weet niet of dat B haar maat is?
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Nov 2014 16:21

Re: 'Tussenjas' voor B

Toos schreef:Ik heb nog wel een jasje liggen, twee ook nog wel in maat 98/104, kan ik zo naar je opsturen maar ik weet niet of dat B haar maat is?



Ja, dat is de maat waar ze nu in zit.
Maar heb jij niet iets waar je dat voor wilt bewaren nu? :D
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 07 Nov 2014 17:46

Re: 'Tussenjas' voor B

Haha dat zou ik inderdaad kunnen doen maar ik ben nooit zo van het bewaren. En het jasje is rood, met knoopjes en een bloemetje, heel schattig. Het andere tussenjasje in zwart met witte hartjes erop maar ik weet zo snel niet waar die is. Denk bij mijn ouders en daar ga ik toevallig zo eten, kijk ik ff. Ruim altijd alles op, of geef het weg. Zal ik je vanavond even wat foto's appen?
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem331

Bericht 07 Nov 2014 18:03

Re: 'Tussenjas' voor B

Ik heb ze laatst beide een jas gekocht bij de h&m. Ik vind het ook nog best 'vroeg' voor een winterjas.
Ik zie ze op school al lopen met dikke winterjassen, mutsen en wanten, terwijl het nog niet eens onder 0 is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Nov 2014 18:24

Re: 'Tussenjas' voor B

Ja de verschillen in deze tijd gaan nergens over. Op mijn werk ook. Van kids in een zomerjasje tot kids met winterjas en de complete winteruitrusting erbij aan.

Toos, dat zou ik heel gaaf en lief vinden!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 07 Nov 2014 20:17

Re: 'Tussenjas' voor B

Popcorn schreef:Ik heb ze laatst beide een jas gekocht bij de h&m. Ik vind het ook nog best 'vroeg' voor een winterjas.
Ik zie ze op school al lopen met dikke winterjassen, mutsen en wanten, terwijl het nog niet eens onder 0 is.



Sinds wanneer is de regel dat het daar onder nul voor moet zijn? Als ze het koud hebben, hebben ze het koud toch... De een heeft nou eenmaal sneller koud dan de ander.
Bij mij hebben beide jongens ook al hun winterjas aan, en als er een koud windje staat heeft Mats ook zijn shawl al om.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 07 Nov 2014 21:03

Re: 'Tussenjas' voor B

Verschilt natuurlijk ook wel of je op de fiets of met de auto naar school/opvang gaat. In ons geval zit J ruim 10 min stil achter op de fiets en als het dan 4 graden is en er een windje staat is dat hartstikke koud en vind ik een winterjas, sjaal, muts en handschoenen geen overbodige luxe. Als ik haar 's middags ophaal (vanmiddag was het 11 graden) heeft ze 'alleen' haar winterjas en sjaal aan.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem331

Bericht 07 Nov 2014 21:09

Re: 'Tussenjas' voor B

Gijs. schreef:
Popcorn schreef:Ik heb ze laatst beide een jas gekocht bij de h&m. Ik vind het ook nog best 'vroeg' voor een winterjas.
Ik zie ze op school al lopen met dikke winterjassen, mutsen en wanten, terwijl het nog niet eens onder 0 is.



Sinds wanneer is de regel dat het daar onder nul voor moet zijn? Als ze het koud hebben, hebben ze het koud toch... De een heeft nou eenmaal sneller koud dan de ander.
Bij mij hebben beide jongens ook al hun winterjas aan, en als er een koud windje staat heeft Mats ook zijn shawl al om.



Waar lees jij dat ik dan zeg dat het een regel is?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Nov 2014 22:28

Re: 'Tussenjas' voor B

R draagt gewoon zijn winterjas. Nu heeft hij nog een korte mouw romper en een dun shirt er onder, dat wordt in de loop van de winter steeds meer.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Rayna