Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Nov 2014 15:16

Re: N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

Onze eerste date was eigenlijk geen date, maar dat werd het wel! Ik kende hem vaag via mijn beste vriendin, en de avond ervoor ging ik met haar en nog wat mensen sushi eten en naar een openluchtconcert in Rotterdam. Hij was daar ook bij. De dag erna zou het super lekker weer worden, ongeveer de enige stranddag in een verder slechte zomer. Ik vroeg aan mijn vriendin of ze zin had om naar het strand te gaan, maar ze kon niet. Hij had dat blijkbaar ook aan haar gevraagd, dus toen hij het mij hoorde vragen zei hij dat hij wel met me mee wilde als het inderdaad lekker weer zou worden. Die vriendin zou misschien later nog aanhaken.

We wisselden nummers uit, en toen de dag erna de zon scheen heb ik hem gesmst of hij nog van plan was te gaan. Vanaf het moment dat we elkaar zagen op Den Haag centraal hebben we aan een stuk door gekletst. In de tram, naast elkaar op onze handdoeken op het strand, in zee. Allebei wilden we dat er geen einde aan kwam, dus toen het begon af te koelen stelde hij voor om naar de film te gaan. We hebben Wall-e gekeken :laughcry: en tijdens de film was de spanning echt enorm voelbaar. Daarna zijn we nog wat gaan eten en aan het eind van de avond (het regende inmiddels) zoenden we bij de tramhalte en later nog een keer op het station. Nou ja en daarna werden we echt heel verliefd, haha.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 06 Nov 2014 15:39

Re: N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

Onze eerste date was in een tentje hier in de stad. Ik had hem via internet leren kennen en na een aantal mislukte dates waar van te voren veel mail contact was geweest besloot ik deze keer snel af te spreken en niet onnodig tijd te verdoen met mailen. Die avond had ik eigenlijk weinig zin, maar toen hij even voordat ik weg zou gaan een leuke smsje stuurde en zei dat hij er al was ben ik snel in de auto gesprongen. Het was echt een super gezellige avond en ik heb hem daarna nog naar de trein gebracht een dorp verderop, zodat hij sneller thuis was (en ik stiekem nog wat langer met hem kon kletsen).

Inmiddels zijn we 5,5 jaar verder en is hij mijn man en vader van m'n zoontje. Van de week zijn we zelfs met z'n drieën wezen lunchen in de tent waar we toen onze eerste date hadden, alleen heeft het nu een andere naam en eigenaar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 69

Bericht 06 Nov 2014 17:32

Re: N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

Mijn vriend en ik willen onze eerste date een keer overdoen, haha! We hadden afgesproken op een vrijdag rond 12:00 uur. We zagen elkaar en we waren beide gelijk verkocht. Al lieten we dat beide niet aan elkaar merken. We zijn toen samen gaan lunchen, door te stad gaan lopen/winkels kijken, samen wat gaan drinken en dat was het wel zo'n beetje. Aan het eind van de dag hebben we naar elkaar uitgesproken dat we elkaar leuk vonden en elkaar vaker wilde zien. Vanaf dat moment zijn we onafscheidelijk.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11570

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Nov 2014 19:03

Re: N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

Op woensdag kregen we contact via paiq. Donderdag vrijdag zaterdag heel veel contact gehad. Op zaterdagavond werd hij het zat en zei wanneer gaan we afspreken want dit gedraai heb ik geen zin in. Op zondag was onze eerste date. Ik ben zenuwachtig naar hem toe gereden. We hebben eerst wat gedronken en zijn toen een stuk gaan lopen, daar in het gras gaan liggen. Op een gegeven moment zegt hij je mag wel tegen me aan komen liggen hoor. Vervolgens ook gezoend en dat de rest van de date gedaan beviel goed.
Op woensdag date 2. Van vrijdag op zaterdag date 3. Op dinsdag date 4 bleek zijn vader opgenomen te zijn in het ziekenhuis en hij moest daar eigenlijk langs. Ik dacht nog ach wacht wel ff in de hal heb mijn boek mee. Wij liepen heel voorzichtig hand in hand hingen zijn tantes uit het raam. Tja oeps dus gelijk zijn vader en stiefmoeder ontmoet. En vanaf wanneer we precies wat hadden geen idee. Wanneer we officieel zijn samen gaan wonen geen idee. Het liep allemaal gewoon zo ineens hadden we wat en ineens woonden we samen.
2015 💙
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 07 Nov 2014 15:11

Re: N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

We hebben niet gedate. We hebben elkaar ontmoet tijdens een tweeweekse cursus en daar klikte het goed, maar pas op het eind was het meer dan gewoon gezellig. Daarna hebben we contact gehouden, en nou ja, eigenlijk zijn we heel langzaam een relatie in gerold die we beiden in principe niet wilde.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 07 Nov 2014 15:20

Re: N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

Wij hebben niet echt een date gehad.
We waren aan het smsen en toen vroeg hij of ik zin had om bij hem film te komen kijken, want zijn ouders waren toch op vakantie. Toen heeft mijn moeder me gebracht, zodat ze wist wie hij was en waar hij woonde. Hij werd ook een collega van haar over paar weekjes, dus we vertrouwden het wel. Ik was een aantal keren bij hem thuis geweest toen zijn ouders op vakantie waren en hij toen mijn ouders een weekendje weg waren. En hij kwam al, voordat we officieel een relatie hadden, bij mijn ouders over de vloer. Zijn stage begon namelijk paar weekjes later tegenover mijn ouderlijk huis, dus kwam hij na stage een bakje koffie drinken.
Dus we zijn eigenlijk nooit op date geweest.
<<

Anoniem125

Bericht 07 Nov 2014 17:24

Re: N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

Wij hadden geen officiële eerste date. We kwamen elkaar gewoon tegen, raakten aan de praat, bleken een geweldige klik te hebben, belandden dezelfde avond nog met elkaar in bed en daarna is het eigenlijk gewoon verder gegaan.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Nov 2014 18:12

Re: N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

Hij kwam naar mij toe met de trein. Ik pikte hem op aan de achterkant van het station. Stond te wachten en zag hem ineens de trap op lopen, wow dacht ik dat is een leukerd. In de auto veel aan het praten, we zijn naar een grote stad in de buurt gegaan. Daar rondgelopen en een hapje en een drankje gedaan. Aan het tafeltje pakte hij ineens mijn handen vast, ik keek in zijn twinkelende ogen en wist gelijk dit is hem.
Toen we weer terug waren bij het station, heeft het nog 2uur geduurd voordat hij de trein terug nam, veel gepraat en gezoend natuurlijk. Inmiddels alweer 4 jaar geleden.
<<

Anoniem273

Bericht 07 Nov 2014 19:24

Re: N.a.v. Hoe was jouw eerste date?

Onze eerste date was in de Efteling. Bij het Spookslot, terwijl we moesten wachten in de donkere gang, stonden we echt heel lief en dicht bij elkaar. En toen heb ik z'n hand gepakt en hebben we twee uur lang hand in hand gelopen :love:.
Uiteindelijk zaten we in het Sprookjesbos bij de Chinese nachtegaal in zo'n gazebo en hebben we voor het eerst gezoend. Twee dagen erna samen afgesproken in Utrecht, daar hebben we de hele dag samen op een soort bult van asfalt in een spuuglelijk park gezeten en gezoend en gekletst. Vanaf toen was het dik aan en hebben we eigenlijk niet meer gedate. Dit is alweer 8 jaar geleden :)
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers