Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 23 Sep 2013 18:35

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Intoxicated schreef:Ik wil graag een paar extra gaatjes in 1 oor. Voor mini oorbelletjes. Ik zag het op een blog en ik heb er al eerder aangedacht en nu wil ik het gewoon echt. Helemaal omdat het maar oren zijn haha.

Nu vroeg ik mij af of je die dingen nog kunt laten schieten. Dat bestaat nog wel toch neem ik aan? Ze zitten allemaal nog in het flubberige oorlelletje, dus geen kraakbeen.

Qua idee dus dit:

Afbeelding

Of sommige hiervan. Ik wil in iedergeval niets in de tragus of andere echte kraakbeen stukken. Ik vind het nog wel mooi om er eentje in de oorschelp te hebben waar het lelletje overloopt in kraakbeen.
Maar goed. Kan dat geschoten worden? Ik haat piercings namelijk. Dus als het gepierced moet worden dan doe ik het denk ik niet :P Of maar 1 extra gaatje. (Ik heb er nu in beide oren 2, beide laten schieten).

Ik heb drie gaatjes in elk oor en een traguspiercing.
Ik vind zo'n ringetje in het oor ook heel gaaf en heb ik ook wel eens over nagedacht, maar dan zou ik daar een staafje in doen.. Die linksbovenin je plaatje vind ik ook heel gaaf. Je hebt me op ideeën gebracht! Hoewel die denk ik gepiercet moet worden en dat wordt wel een kostenplaatje, zo 3 naast elkaar.
Bij de Lucardi schieten ze de oorbellen trouwens nog wel gewoon.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Sep 2013 20:01

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Ik heb er links 5 oplopend tot halverwege en een tragus. Rechts heb ik er 4 en een helix.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Sep 2013 21:13

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Leuk, die foto linksboven vind ik ook supergaaf! Maar wat een hel om dat te laten genezen, dat zou me wel weerhouden hoor.

Ik heb in m'n linkeroor nog maar één gaatje onderin, de andere is dichtgegroeid. Bovenin heb ik een ringetje. In mn andere oor heb ik twee gaatjes en halverwege m'n oor een piercing (idd ongeveer daar waar het zachtere gedeelte overgaat in het harde, maar daar zit dus echt al kraakbeen en moeten ze gewoon piercen hoor!). Duurde echt wel een half jaar voordat ik er geen last meer van had met slapen enzo, maar ben er nu heel blij mee :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 82

Bericht 23 Sep 2013 22:41

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Mooie plaatjes! Ik heb ook meerdere gaatjes, al draag ik bijna altijd alleen in het onderste gaatje oorbellen. Heb onderin beide oren twee gaatjes (had er vroeger drie) en die zijn gewoon geschoten. Heb rechts een tragus, die is gepierced. Rechtsboven ook nog twee gaatjes, die zijn geschoten. Blijkt slecht te zijn kwam ik achteraf achter.. Gelukkig heb ik enorme mazzel gehad en heb ik gewoon twee prachtige gaatjes. Mijn broertje heeft er ook eentje, maar die heeft er een bloemkooloor van gekregen (enorme bult achter zijn oor bij het gaatje). Kraakbeen zou ik dus altijd laten piercen, en het zachte kan gewoon geschoten worden. Het piercen viel me trouwens enorm mee bij mijn tragus, geloof dat ik het minder erg vond dan schieten. Alleen langer last van gehad, maar dat was weer omdat kraakbeen lang nodig heeft om te genezen.

Ik krijg van dit topic weer spontaan zin om weer eens alle gaatjes van oorbellen te voorzien (ok, dit klinkt wel een beetje dubieus, haha).
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 24 Sep 2013 06:15

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Ik vind inderdaad die helemaal links boven gaaf.. Voor de rest allemaal wat normaler. Die linksboven lijkt mij echt pijn doen. Dan hou ik het wel bij de earcusfs :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Sep 2013 09:14

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Ik heb drie gaatjes in elk oor (gebruik er echt 1 nu) en had er 1 bovenin. Allemaal gewoon laten schieten bij de juwelier. Dus van onder naar boven lijkt mij idd geen probleem om te schieten. Bovenin is wel in het kraakbeen, dus dat kan dichtgroeien (bij mij 1 keer bijna gebeurt en toen heeft mijn ma met een dikke naald het doorgeprikt en aan de achterzijde een nieuw gaatje gemaakt, lekker oldschool een piercing gezet zeg maar haha)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 24 Sep 2013 10:37

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Ik heb 4 gaatjes, elke kant 2. Toen ik uhmm 15? was heb ik een 3e aan 1 kant en bovenin 1 laten schieten.
Boos dat mijn moeder was, mocht ik helemaal niet. Had ze de juwelier opgebeld en kon het eruit halen. Dat deed pijn en bloeden als een rund!

Ik gebruik de voorste 2 gaatjes zeg maar altijd wel, de achterste heb ik af en toe een oorbelletje in. Heb hele kleine steentjes gekocht (bij bijouBrigitte). Ze groeien wel dicht! Had iets van 2 a 3 weken de achterste niet gebruikt, kreeg amper ze erdoorheen en savonds toen ik ze eruit haalde, bloeden! Gevolg zeer oor en dik.

wel leuk dat je het laat doen :)
<<

Reva

Bericht 24 Sep 2013 11:01

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Oh no, ik vind linksboven echt ontzettend mooi :nopompom:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 24 Sep 2013 11:16

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Lijkt mij een rotplek. Zo op het plaatje ziet het er wel mooi uit. Die stekertjes prikken dan toch veel ruimte is in dat gedeelte niet. Geen foto van een andere hoek hoe het er dan uitziet.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Sep 2013 11:27

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

expressob schreef:Lijkt mij een rotplek. Zo op het plaatje ziet het er wel mooi uit. Die stekertjes prikken dan toch veel ruimte is in dat gedeelte niet. Geen foto van een andere hoek hoe het er dan uitziet.

Daar zitten gewoon knopjes in met een platte achterkant, zoals een tragus piercing. Dan zit je niet met stekertjes.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 24 Sep 2013 11:44

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Ow hahaha weet ik veel :p
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 24 Sep 2013 11:54

Re: Gaatjes schieten (3e/4e/5e)

Ik vind die 3 boven een tragus erg mooi!
Alleen heb ik in 1 oor een helix en in de ander een tragus dus dan wordt het wel erg veel denk ik...
En ik draag een bril dus misschien staat het dan ook niet zo.
Maar waar geen kraakbeen zit, schieten ze nog. Mijn helix is ook geschoten, ging prima. Tragus werd gepiercd. Dat vond ik wel pijnlijk. Maar of ik dat piercen nou het ergst vond, of het gezicht van mijn man daarbij, weet ik niet :laughcry:
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers