Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Anoniem110

Bericht 01 Nov 2014 16:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nougat schreef:Ook weer typisch zo'n voorbeeld van iemand die de waarde van het huwelijk niet inziet. Jammer, dat wordt weer een scheiding over een paar jaar, als hij er eindelijk achterkomt.


Idd Nougat precies mijn gedachten!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Nov 2014 17:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Pff biechtje, je hebt jezelf echt in de nesten gewerkt zo met je baas. Het is gewoon niet eerlijk om dit niet aan je man op te biechten, kom op, dit verdiend hij niet. Door er goed over te praten en samen proberen het een plekje te geven is er misschien een kans dat jullie er uit komen. Maar eerlijkheid zou met stip op 1 moeten staan.

Oh, en nog iets...ik zou op zoek gaan naar een andere baan. Als je écht met je man verder wilt, moet je hier op alle manieren afstand van nemen.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2014 18:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eh ik was het in ieder geval niet hoor! Wilde dat toch even zeggen :)
<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2014 18:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:
Carrie schreef:@ Het meisje die op wereldreis gaat met haar vriend, waarvan zijn broer tijdens die reis gaat trouwen, is daar nog een oplossing voor gekomen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Wat lief dat je daar nog naar vraagt :) We hebben met de broer en zijn vriendin gepraat en we hebben besloten het af te wachten. De bruiloft is in september, dus we gaan rond juni/juli kijken hoe we ons voelen en of we ervoor terug willen gaan of niet. Ze hebben nu aangegeven dat ze het ons echt niet kwalijk nemen als we niet komen, dus dat is fijn. Over een half jaar kijken we dus weer verder.

Oh dat is inderdaad heel fijn dat ze zo reageerden! Goede oplossing zo, kun je altijd nog kijken. Fijne reis samen!
<<

Anoniem331

Bericht 01 Nov 2014 21:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik denk eerlijk dat zo'n relatie uiteindelijk ook stuk loopt, omdat je er nu al bizar weinig om geeft. Jammer, sneu voor je man ook.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Nov 2014 21:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:Eh ik was het in ieder geval niet hoor! Wilde dat toch even zeggen :)



:good:

Je gaat toch denken he? :)
<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2014 22:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Popcorn schreef:
Carrie schreef:Eh ik was het in ieder geval niet hoor! Wilde dat toch even zeggen :)



:good:

Je gaat toch denken he? :)

Haha ja sommigen vast wel :D
<<

Anoniem211

Bericht 01 Nov 2014 23:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dundas schreef:
Biechtje schreef:We hebben inderdaad gezoend, verder denk ik dat hier in details treden niet noodzakelijk is. Ik ga het niet opbiechten aan mijn man, het is eenmalig en het stelde eigenlijk weinig voor.

Heftige sessies, wat dat dan ook mag zin, maar alles wat heftig is stelt absoluut níét weinig voor. Je hebt jezelf in de nesten gewerkt en ik vind best dat je daarvoor op de blaren mag zitten. Jouw man heeft het recht dit te weten.


Eens. Wat een ontzettend debiele actie ook. En dan nog lopen whatsappen over hoe lekker het was ook. Mijn god zeg, klap van de molen gehad? Nee, we kunnen echt merken dat je spijt hebt..not.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Nov 2014 00:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja serieus, hoe durf je je man (nu al!) te bedriegen. Ik vind het echt heel zielig voor hem en hij moest het eens weten.
<<

Anoniem321

Bericht 02 Nov 2014 17:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Vreemdgaan biechtje, wat ga je nu verder doen? Ga je het je man vertellen? En hoe zal het nu verder gaan op je werk? Je hebt jezelf in een niet al te gemakkelijke positie gemanouvreerd. Lijkt me erg lastig..
<<

Anoniem125

Bericht 02 Nov 2014 18:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik geloof dit verhaal niet echt eigenlijk... het wordt te eenzijdig verteld.
<<

Anoniem108

Bericht 02 Nov 2014 18:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als het al waar is waar je hier post over te zijn vreemdgegaan, zou je je eens moeten afvragen of je man er ook zo blij is mee is om met jou getrouwd te zijn. Dat hoef jij niet voor hem te beslissen, zonder dat hij weet van jouw 'heftige sessie'. Wat een debiele omschrijving trouwens. De kans is aanwezig dat jouw partner klaar met je is, maar jij laat hem geloven in een op een leugen gebaseerd samenzijn/huwelijk. Nee, echte liefde hoor. Chapeau.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 03 Nov 2014 16:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Waarom ben je vreemdgegaan? Ben je echt blij met je relatie? Hoe kan je zeker weten dat dit nooit meer gebeurt? Ik denk dat je een nieuwe baan moet vinden... zielig voor je man. Waarom ga je het niet opbiechten aan hem?
<<

Anoniem304

Bericht 03 Nov 2014 16:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Anoniem Antwoord schreef:Waarom ben je vreemdgegaan? Ben je echt blij met je relatie? Hoe kan je zeker weten dat dit nooit meer gebeurt? Ik denk dat je een nieuwe baan moet vinden... zielig voor je man. Waarom ga je het niet opbiechten aan hem?

Waarom onder Anoniem Antwoord? :eyes:
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 03 Nov 2014 16:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Omdat ik geen lid ben van de site, alleen ff lezen ;)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 03 Nov 2014 17:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou zeggen, meld je aan en post mee!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Nov 2014 16:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carra schreef:Ik zou zeggen, meld je aan en post mee!

Ja idd. Goed stel vragen neergetypt iig. :ja:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 05 Nov 2014 22:05

Re: Biechttopic

Even onder het biechtaccount ivm mogelijke meelezer. Mijn vriend gaat binnenkort een weekendje weg met vrienden. Leuk voor ze, gezellig ook. Alleen de meesten, incl vriend, hebben vroeger drugs gebruikt. Mijn vriend heeft al 7 jaar niks meer genomen en zegt ook niet verslaafd geweest te zijn. Nu hebben ze het plan om dit weekendje ook weer te gaan gebruiken, een vriend van hem heeft al de nodige pillen geregeld. Is het overtrokken van mij om te zeggen dat ik het niet wil hebben? Vriend vind het allemaal wel meevallen, want hij doet het dan niet thuis en dus ook niet waar de kinderen bij zijn. Dat moest er nog eens bij komen, maar ik vind het sowieso niks. Wat als je een verkeerde pil pakt, of het is toch weer zo fijn dat het niet bij dat weekend blijft.. Ik weet niet zo goed wat ik meer kan doen dan zeggen wat ik ervan vind en waarom. Wat weinig indruk maakt.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Nov 2014 22:28

Re: Biechttopic

Biechtje schreef:Even onder het biechtaccount ivm mogelijke meelezer. Mijn vriend gaat binnenkort een weekendje weg met vrienden. Leuk voor ze, gezellig ook. Alleen de meesten, incl vriend, hebben vroeger drugs gebruikt. Mijn vriend heeft al 7 jaar niks meer genomen en zegt ook niet verslaafd geweest te zijn. Nu hebben ze het plan om dit weekendje ook weer te gaan gebruiken, een vriend van hem heeft al de nodige pillen geregeld. Is het overtrokken van mij om te zeggen dat ik het niet wil hebben? Vriend vind het allemaal wel meevallen, want hij doet het dan niet thuis en dus ook niet waar de kinderen bij zijn. Dat moest er nog eens bij komen, maar ik vind het sowieso niks. Wat als je een verkeerde pil pakt, of het is toch weer zo fijn dat het niet bij dat weekend blijft.. Ik weet niet zo goed wat ik meer kan doen dan zeggen wat ik ervan vind en waarom. Wat weinig indruk maakt.


Hoort dit niet in een andere pijler?

Anyhow, dit lijkt me vreselijk. Het zou mij het hele weekend lang door m'n hoofd spoken. Je weet niet hoe hij er op reageert, wat hij onder invloed uitspookt. Ook vind ik het onverantwoordelijk. Hij heeft jou en hij heeft een gezin. Ik zou het hem verbieden.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 05 Nov 2014 22:37

Re: Biechttopic

Hier het laatste biechtje, ik heb inderdaad per ongeluk de verkeerde pijler gekozen zie ik nu!

Exo, ik denk er net zo over. Ik weet nu al dat ik dan geen rustig weekend zal hebben. Tot nu toe laat hij zich er helaas niet vanaf brengen. En als hij uiteindelijk zegt niks te nemen, weet ik ook niet of ik dat zal geloven. Ik ben er niet bij en kan het toch niet controleren. Dus een onrustig weekend zit er dik in. Ik hoop dat ik nog voldoende tot hem door kan dringen en dat hij inziet wat er mogelijk mis kan gaan en op het spel staat.
<<

Anoniem125

Bericht 05 Nov 2014 23:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hij is een volwassen man, dus dat je het niet wil hebben lijkt me hier niet van toepassing. Je kan wel je zorgen uitspreken, maar verder is het toch echt zijn eigen beslissing. Persoonlijk zou ik het geen probleem vinden, maar ik kan me voorstellen dat als je zelf geen ervaring hebt met drugs, dat je het dan een eng idee vindt. Ik zou toch proberen op je vriend te vertrouwen. Ze kunnen ook de pillen nog even laten testen van tevoren als dat je gerust stelt.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 06 Nov 2014 22:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

En dan valt opeens de grond onder je voeten weg. En dat doet zeer, heel heel erg veel zeer.
Alsof er een steen op mijn maag ligt. Ik kan het niet eens in woorden uitdrukken, zo ontzettend naar voel ik me nu.

Mijn vriend heeft net een punt achter onze relatie gezet. Althans, hij heeft verder geen hoop meer dat het nog goed komt tussen ons. In een relatie moeten er twee zijn om er voor te gaan of om uberhaupt een fijne relatie te hebben, in mijn eentje kan ik niet vechten.

Ik voel me zo ontzettend naar op dit moment!
<<

Anoniem315

Bericht 06 Nov 2014 22:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Had je het helemaal niet zien aankomen? Hadden jullie al lang een relatie? Sterkte...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Nov 2014 22:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ahh wat rot :hug: Sterkte!!
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Nov 2014 22:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Sterkte biechtje. Ik kan me goed voorstellen dat het voelt alsof de wereld weg is gezakt onder je voeten.. :hug:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers