Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk online fotoalbum?

<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 10:09

Welk online fotoalbum?

Op het oude forum had ik een account bij tinypic maar die heb ik ook helemaal verwijderd. Ik wil nu ergens een nieuw account aanmaken maar ik weet niet waar.

Eisen:
- Foto album kunnen maken
- Meerdere foto's tegelijk kunnen uploaden
- Foto's moeten weer makkelijk te verwijderen zijn
- Account moet prive kunnen staan zodat niemand mijn foto's ziet

Iemand een tip?
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 10:39

Re: Welk online fotoalbum?

Niemand?

Of ben ik gewoon te ongeduldig.. Slechte eigenschap ;)
<<

Anoniem205

Bericht 02 Sep 2013 10:40

Re: Welk online fotoalbum?

photobucket?
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 10:41

Re: Welk online fotoalbum?

Ik vind photobucket het handigste, ook dankzij de app!
<<

Anoniem33

Bericht 02 Sep 2013 10:57

Re: Welk online fotoalbum?

Ja je bent nogal ongeduldig ja!! :D

Ik gebruik zelf photobucket! Vind het ideal, heb de app op mijn telefoon staan dus kan vanaf mijn telefoon heel snel meerdere foto's uploaden en albums aanmaken. Kopieren naar het forum gaat ook erg makkelik...
<<

Anoniem29

Bericht 02 Sep 2013 11:01

Re: Welk online fotoalbum?

Ik heb net een account gemaakt maar ik snap er geen ruk van hahaha. Ik wil een foto weggooien maar ik weet niet waar dat moet. Whaah.

Ik ga het uitvogelen.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 13 Sep 2013 16:01

Re: Welk online fotoalbum?

Volgens mij kan je foto's alleen verwijderen via de website, niet via de app. Althans ik ben er nooit achtergekomen hoe dat via de app kan.

Op de site: Je gaat op de foto staan met je cursor, dan komen balkjes naar voren met opties. Daar staat ook de optie verwijderen bij.

Edit: oh ik zie dat dit een al wat ouder topic is. Waarschijnlijk ben je er wel al uit.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 13 Sep 2013 18:39

Re: Welk online fotoalbum?

Lune schreef:Volgens mij kan je foto's alleen verwijderen via de website, niet via de app. Althans ik ben er nooit achtergekomen hoe dat via de app kan.

Op de site: Je gaat op de foto staan met je cursor, dan komen balkjes naar voren met opties. Daar staat ook de optie verwijderen bij.

Edit: oh ik zie dat dit een al wat ouder topic is. Waarschijnlijk ben je er wel al uit.


Jawel hoor op de foto gaan staan dan menu en meer en dan kan je delete :wink:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 13 Sep 2013 19:11

Re: Welk online fotoalbum?

mijnalbum.nl :-)
<<

Anoniem29

Bericht 13 Sep 2013 19:12

Re: Welk online fotoalbum?

Ik doe het nu inderdaad via Photobucket. Werkt prima!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers