Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dochter drinkt niet meer op schoot

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 03 Nov 2014 23:43

Dochter drinkt niet meer op schoot

Hoi,

Dit wordt een heel raar verhaal waar nog nooit iemand van gehoord heeft, maar ze drinkt dus niet meer het fles op schoot of in het wippertje.
De enige manier waarop ze nog drinkt, is plat liggend in de box.
Het maakt ook niet uit hoeveel honger of dorst ze heeft, ze doet het echt niet op schoot.
En dat vinden wij heel raar en vervelend!
Het is al een lastige drinker en nee is nee en vol is vol, maar hier worden we.een beetje moedeloos van.
Eten doet ze wel in het wippertje, maar dat drinken...

iemand die dit ook heeft meegemaakt? En hoe ging dit over?
04-2014
10-2015
<<

anoniem196

Bericht 04 Nov 2014 08:06

Re: Dochter drinkt niet meer op schoot

Ik zou er niet aan toegeven. Straks kan ze alleen in de box drinken, die kan je moeilijk overal mee naar toe nemen.
Misschien proberen naast ie op de bank?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 04 Nov 2014 08:48

Re: Dochter drinkt niet meer op schoot

Zo heb ik ooit op het dagverblijf ook een kindje gehad die in de box liggend wel dronk en anders heel erg slecht. In overleg toen wel zo gegeven, anders kreeg hij niks of niet veel binnen. Na een tijdje dronk hij overigens wel weer op schoot.
<<

Anoniem92

Bericht 04 Nov 2014 08:50

Re: Dochter drinkt niet meer op schoot

Als ze zo wel drinkt, gewoon zo geven.
Wat ik nog wel eens deed was lopen met haar in mijn armen en dan gaf ik haar op die manier de fles, dan was ze afgeleid en kon ik haar in de houdgreep een fles geven.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 04 Nov 2014 10:48

Re: Dochter drinkt niet meer op schoot

Wat lastig zeg! Luuk was ook een flesweigeraar, en die dronk altijd alleen maar liggend op de grond op een kussen voor de tv. Wij hebben het maar gewoon geaccepteerd en zo blijven geven.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 04 Nov 2014 10:49

Re: Dochter drinkt niet meer op schoot

En als je haar op schoot op je knieen legt? (Hoofdje dus op jouw knieen) In plaats van in je armen?
<<

Anoniem251

Bericht 04 Nov 2014 11:48

Re: Dochter drinkt niet meer op schoot

Onze dochter krijgt BV maar als ze een fles krijgt ligt ze bij ons in het voedingskussen, dus ook niet echt op schoot maar schuin voor me/naast me. Ook redelijk plat. Misschien werkt dit ook bij jullie?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Nov 2014 12:47

Re: Dochter drinkt niet meer op schoot

Hoe oud is ze? Misschien op de grond op een kleed proberen, dan een keer het kleed op de bank.. En zo het weer naar je schoot verplaatsen?
R. 2013
D. 2016
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 04 Nov 2014 13:34

Re: Dochter drinkt niet meer op schoot

Hier drinkt onze dochter ook niet goed op schoot. Ik leg haar altijd naast me op de bank.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Nov 2014 14:05

Re: Dochter drinkt niet meer op schoot

Onze dochter drinkt ook het beste als ik haar niet vast heb. Dit had ze al vrij vroeg. Ik ben haar toen op de bank tegen het voedingskussen de fles gaan geven. Dit werkt goed. Vind het ook wel fijn om een hand vrij te hebben. Op m'n arm was ze veel te bewegelijk.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers