Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 01 Nov 2014 12:03

Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Jeetje wat is het lastig om een goedkoop en simpel badkamerkastje te vinden!

Wij hadden onderstaande van de ikea gezien (€34,95) maar helaas was die op toen wij er waren. En wij wonen niet om de hoek bij de ikea dus gaan er zo 1 2 3 niet weer naartoe

Afbeelding

Maar we zoeken dus gewoon een simpel iets, kleur maakt niet zoveel uit. Wat er in komt te liggen zijn handdoeken en voorraad voor de dingen die je in de badkamer gebruikt. Het liefst een smalle hoge kast want daar hebben we het beste ruimte voor.

Hebben jullie tips?
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem86

Bericht 01 Nov 2014 12:21

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Heb het bij de Hornbach gezien
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 01 Nov 2014 12:22

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

In ons vorige huis hadden we die uit jouw openingspost, die is prima voor wat die kost! Kun je hem niet door IKEA laten bezorgen?
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 01 Nov 2014 13:48

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Helaas de dichtstbijzijnde Horbach zit ook ver weg en het laten bezorgen door de IKEA kost €70,- :thumbdown:

Meh wat een gedoe voor een badkamerkast :palm:
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem87

Bericht 01 Nov 2014 13:57

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Leen Bakker? Website doet het niet op de iPad dus kan niet voor je kijken. Verder bij de bouwmarkt, Praxis, Karwei?
<<

Anoniem148

Bericht 01 Nov 2014 14:02

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Wij hebben een bruine van praxis of gamma? Weet De prijs niet meer maar ook zo smal ivm ruimte gebrek.
<<

Fiene

Bericht 01 Nov 2014 14:55

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Je kunt bij de Ikea ook online zien of dingen op voorraad zijn, dat scheelt misschien een ritje. Kun je het eventueel niet bestellen en daar ophalen?
<<

Anoniem170

Bericht 01 Nov 2014 19:23

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Zo'n rek kan je bij best veel winkels kopen toch? Jysk, Kwantum, Leenbakker, Wehkamp, VD?
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 02 Nov 2014 15:21

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Ik denk dat ik binnenkort maar een rondje bouwmarkten ga doen, op de websites van de meesten kom ik niet echt iets tegen.
En ondertussen ben ik ook druk om mij heen aan het peilen of er toevallig iemand een ritje IKEA gepland heeft :smile:
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem181

Bericht 03 Nov 2014 12:26

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Ik heb er een van Leen Bakker. Normaal ben ik niet zo te spreken over de spullen van LB, maar deze badkamerkast bevalt erg goed en staat erg netjes.
<<

Anoniem287

Bericht 03 Nov 2014 14:52

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Fiene schreef:Je kunt bij de Ikea ook online zien of dingen op voorraad zijn, dat scheelt misschien een ritje. Kun je het eventueel niet bestellen en daar ophalen?


Nee, dat kan helaas niet bij ikea.
<<

Anoniem251

Bericht 04 Nov 2014 11:02

Re: Help mij zoeken naar een badkamerkastje!

Volgens mij hebben ze zoiets ook wel bij Karwei en Gamma.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers