Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Normaal?

<<

Rhinestone

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 07 Mrt 2014 18:50

Bericht 03 Nov 2014 14:33

Normaal?

Even een vraag,

is het normaal om in de supermarkt door iemand die je alleen van gezicht kent aangesproken te worden met; 'Is het uit tussen jullie? En ik hoorde ook dat hij aan de drank is.'

Eeeehh, ik stond met m'n mond vol tanden...
<<

Anoniem124

Bericht 03 Nov 2014 14:35

Re: Normaal?

In een limburgs dorp wel :P .

Ennehhh...is het waar?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Nov 2014 14:35

Re: Normaal?

Verwarde die persoon je niet met een ander?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Nov 2014 14:36

Re: Normaal?

ja precies! Is het waar? :popcorn:

Nee grapje, ik vind persoonlijk zo'n vraag niet helemaal normaal maar sommige mensen zijn nu eenmaal bloednieuwsgierig.
<<

Anoniem125

Bericht 03 Nov 2014 14:49

Re: Normaal?

Haha, ik zou dat juist wel weer kunnen waarderen (als zoiets rondgaat bijvoorbeeld in een dorp). Nee het is niet normaal om dat tegen iemand te zeggen die je niet (goed) kent, maar het is wel heel erg eerlijk en recht voor z'n raap, dat heb ik liever dan dat iedereen aan het smoezen is, maar niemand me durft aan te spreken over zoiets.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 03 Nov 2014 15:09

Re: Normaal?

Blijkbaar vond jij het niet normaal ;)
<<

Anoniem126

Bericht 03 Nov 2014 15:45

Re: Normaal?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 03 Nov 2014 16:29

Re: Normaal?

Ik denk dat dat hier in de buurt ook zomaar zou kunnen gebeuren.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Krissje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 51

Geregistreerd: 07 Sep 2014 13:16

Bericht 03 Nov 2014 17:02

Re: Normaal?

Dat zou hier in het dorp ook zomaar kunnen gebeuren.
<<

Rhinestone

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 07 Mrt 2014 18:50

Bericht 03 Nov 2014 17:52

Re: Normaal?

Ook een dorp, daar zal het wel aan liggen dan.
En ja het is waar dat wij uit elkaar zijn, al 2 jaar... beetje late reactie dus
van die drank hoop ik niet, aangezien hij ook voor onze kinderen zorgt...
<<

Rhinestone

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 07 Mrt 2014 18:50

Bericht 03 Nov 2014 17:53

Re: Normaal?

Nougat schreef:Haha, ik zou dat juist wel weer kunnen waarderen (als zoiets rondgaat bijvoorbeeld in een dorp). Nee het is niet normaal om dat tegen iemand te zeggen die je niet (goed) kent, maar het is wel heel erg eerlijk en recht voor z'n raap, dat heb ik liever dan dat iedereen aan het smoezen is, maar niemand me durft aan te spreken over zoiets.



ik kan het niet zo waarderen, vind het niet zo leuk als het halve dorp denkt dat de vader van mijn kinderen aan de drank is..
<<

Anoniem251

Bericht 03 Nov 2014 18:10

Re: Normaal?

Ik vind het niet normaal, maar ik woon al jaren in een stad dus daar heb je dat sowieso minder snel.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 03 Nov 2014 18:45

Re: Normaal?

Rhinestone schreef:
Nougat schreef:Haha, ik zou dat juist wel weer kunnen waarderen (als zoiets rondgaat bijvoorbeeld in een dorp). Nee het is niet normaal om dat tegen iemand te zeggen die je niet (goed) kent, maar het is wel heel erg eerlijk en recht voor z'n raap, dat heb ik liever dan dat iedereen aan het smoezen is, maar niemand me durft aan te spreken over zoiets.



ik kan het niet zo waarderen, vind het niet zo leuk als het halve dorp denkt dat de vader van mijn kinderen aan de drank is..


Waarderen als in op prijs stellen dat het rechtstreeks aan je wordt gevraagd en je dus de kans hebt om er op te reageren. In plaats van dat iedereen het er over heeft maar niet het juiste verhaal kent.
Beetje direct is het wel, vind het zelf ook geen normale manier om te vragen, maar dat het gevraagd wordt vind ik niet raar.
<<

Anoniem121

Bericht 03 Nov 2014 21:26

Re: Normaal?

Hier op het dorp zou dat zeker gebeuren.

Ik heb lang lang geleden wat gehad met een goede vriend van me, ondertussen was hij getrouwd en had ik een vriend en kinderen. Zij was niet van het uitgaan en mijn vriend had de 'oppas' en dan gingen wij samen weg. Zij zijn daarna gescheiden en als m'n vriend in het buitenland zat kwam hij mee eten. Daar zijn best wat vragen over gesteld door diverse mensen in de winkel en buren...
<<

Anoniem321

Bericht 04 Nov 2014 11:24

Re: Normaal?

Hier gebeurt dat juist niet. Alles achter elkaars rug om en zo ontstaan er de wildste verhalen.
Een paar jaar geleden is een buurman van mij even 'uit de tijd' geweest. Er is toen een ambulance gekomen (die hem overigens niet meegenomen heeft).
In de dagen daarna gingen ook de wildste verhalen rond. Dat hij aan de drank zou zijn of zelfs aan de drugs! Maar uiteraard wordt er naar de buurman toe alleen maar meelevend gereageerd. Hij had eens moeten weten. Ik vind dat soms wel beschamend. Ik doe dan ook niet mee met zulke roddelpraatjes en zeg ook altijd duidelijk dat ik niet wil kletsen over mensen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers