Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stom, stom.. uitgeschreven studie

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 03 Nov 2014 10:37

Re: Stom, stom.. uitgeschreven studie

Sorry, sorry! Ben ik weer! Lief dat je ernaar vroeg Siem.

De eerste afspraak kon helaas niet doorgaan. Mijn dochter was erg ziek geworden die nacht. Ik heb vorige week dinsdag het gesprek met mijn studiebegeleidster gehad. Een heel fijn gesprek. Wat een lieve vrouw. Ze vroeg gelijk naar N., naar haar gezondheid, hoorde mijn verhaal met 'problemen' van de afgelopen jaren met veel interesse aan en erkende dat het ontzettend zwaar heeft moeten zijn en nog steeds is af en toe. Die erkenning deed me zo goed. Ik kreeg het gevoel dat ze niet negatief oordeelde over het feit dat ik al zo lang bezig ben. Helemaal niet. Terwijl ik met knikkende knieen het gebouw binnenliep. Het voelde voor mij als een soort 'walk of shame', aangezien ik er al zolang niet geweest was en niet wist hoe docenten over me zouden denken. Wilde ook eigenlijk niemand tegenkomen, hahah!

Vervolgens gingen we over op het gedeelte waar ik eigenlijk voor kwam natuurlijk. Het komt erop neer dat ik me over mijn reeds behaalde studieresultaten geen zorgen hoef te maken. Voor de zekerheid contacteer in de examencommissie nog, maar zij gaf al aan dat ze momenteel zelfs al een dertiendejaarsstudent heeft en dat zij geen enkel probleem heeft op dit gebied. Ook anderen die nog eerder dan mij zijn gestart hebben dit niet. Ik kan dit jaar helaas alleen niks doen. Althans, wel zelf, maar niet officieel. Voor de tentamens die ik nog moet ga ik uiteraard studeren. Met mijn scriptie ga ik een begin maken, zodat ik 1 september gelijk een plan van aanpak klaar heb liggen en goedkeuring kan krijgen om verder te gaan. Mijn begeleidster gaat ervoor zorgen dat ik een ontzettend goede en fijne scriptiebegeleider ga krijgen volgend jaar en draagt heel mijn 'dossier' over aan de man die ouderejaarsstudenten verder begeleid. Zij stopt eind dit schooljaar en wil me goed en veilig achterlaten, zo lief! Ze heeft me al het studiemateriaal dat ik nodig heb het komende jaar toegestuurd, aangezien ik er momenteel niet bij kan (kan nergens meer inloggen).

Het was al met een fijn gesprek. Wat een opluchting. Haar waardering voor het feit dat ik het nog niet opgegeven heb deed me ook zoveel goeds. Ze bleef herhalen hoe trots ze is op hoe ik het allemaal doe met N. Ach, en verder zie ik het maar van de positieve kant: dit jaar even geen collegegeld, genoeg tijd om me voor te bereiden op de tentamens volgend schooljaar (allemaal Bedrijfseconomie, mijn zwakste punt, dus veel oefenen!) en volgend jaar hoop ik na het nieuw jaar klaar te zijn.

Bedankt allemaal voor jullie meelevende en behulpzame reacties!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 03 Nov 2014 11:51

Re: Stom, stom.. uitgeschreven studie

Wat fijn, valt het uiteindelijk toch nog mee dan en inderdaad kun je je nu rustig voorbereiden op volgend collegejaar en komt het vast allemaal goed uiteindelijk!
<<

Anoniem216

Bericht 03 Nov 2014 22:34

Re: Stom, stom.. uitgeschreven studie

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 14 Okt 2017 10:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 04 Nov 2014 00:02

Re: Stom, stom.. uitgeschreven studie

Wat fijn van die resultaten! En wat fijn dat de studieadviseur zo behulpzaam is geweest waardoor je nu de beschikking hebt over alle materialen en dat ze ook een goede overdracht gaat doen. Heel veel succes alvast!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 04 Nov 2014 00:10

Re: Stom, stom.. uitgeschreven studie

Wat vervelend allemaal Parisienne, maar wat fijn dat je toch een positief gesprek hebt gehad en het nu allemaal wat kunt relativeren. Succes in ieder geval!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers