Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buikjestopic

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 03 Nov 2014 15:03

Re: Buikjestopic

Chaos schreef:
Caramba schreef:Als ik ook mag reageren. Ik weet van mijn gynaecoloog dat als ze beiden goed liggen, het natuurlijk mag en kan. Maar de 1 kan natuurlijk komen en de ander alsnog met keizersnee.
Daarbij, mocht ik de 37 weken halen, gaan ze het halen, omdat het nooit langer dan 38 weken is een meerling zwangerschap.
Maar wat het dan gaat worden, nog hetzelfde denk ik.


Hè? Hoezo nooit langer dan 38 weken? Ik heb zelf met 38+3 pas een geplande keizersnede gehad omdat ik nog maar amper adem kon halen en mijn buik al veel groter was dan gemiddeld bij een tweeling, anders hadden ze mij gewoon tot 40 weken laten lopen zolang de boel nog dicht zat. Ik ken er ook meerderen die pas na 41 weken zijn bevallen.


Ik ken er inderdaad ook meerdere die bevallen zijn na 38 weken.

Caramba: Hier was geen sprake van het kiezen voor een keizersnede, omdat er bij mij geen reden toe was en een natuurlijke bevalling altijd beter is voor de baby's.
Ik ben uiteindelijk van 1 kindje natuurlijk bevallen en de tweede met een spoedkeizersnede.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 03 Nov 2014 15:04

Re: Buikjestopic

Parel, hele mooie buik! En je bent verder echt nog slank.

Oreo: Wauw je hebt echt een groeispurt gemaakt, mooi hoor!

Snirp, mooi bescheiden buikje nog!
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 03 Nov 2014 17:27

Re: Buikjestopic

_Lana_ schreef:
Chaos schreef:
Caramba schreef:Als ik ook mag reageren. Ik weet van mijn gynaecoloog dat als ze beiden goed liggen, het natuurlijk mag en kan. Maar de 1 kan natuurlijk komen en de ander alsnog met keizersnee.
Daarbij, mocht ik de 37 weken halen, gaan ze het halen, omdat het nooit langer dan 38 weken is een meerling zwangerschap.
Maar wat het dan gaat worden, nog hetzelfde denk ik.


Hè? Hoezo nooit langer dan 38 weken? Ik heb zelf met 38+3 pas een geplande keizersnede gehad omdat ik nog maar amper adem kon halen en mijn buik al veel groter was dan gemiddeld bij een tweeling, anders hadden ze mij gewoon tot 40 weken laten lopen zolang de boel nog dicht zat. Ik ken er ook meerderen die pas na 41 weken zijn bevallen.


Ik ken er inderdaad ook meerdere die bevallen zijn na 38 weken.

Caramba: Hier was geen sprake van het kiezen voor een keizersnede, omdat er bij mij geen reden toe was en een natuurlijke bevalling altijd beter is voor de baby's.
Ik ben uiteindelijk van 1 kindje natuurlijk bevallen en de tweede met een spoedkeizersnede.


Ik heb het niet over kiezen, zeg alleen wat mijn gynaecoloog heeft gezegd. Ik weet het verder ook niet.
Alleen dat ik na 38 weken niet meer zwanger ben, omdat het eeneiig is en zoals stofzuiger al.zegt, ze delen de placenta. Hierdoor is het transfusie syndroom groter en daarom hebben mensen die een eeneiige tweeling verwachten, iedere 2 weken controle. Bij tweeeiig is dat syndroom kleiner of komt helemaal niet voor.
Eeneiig heeft nu eenmaal meer risico's dan tweeeiig. Maar dat is wat ik van heb horen zeggen.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 03 Nov 2014 19:17

Re: Buikjestopic

Dat is waar hoor Caramba, een een eiige tweeling is meer risicovol, al braken mijn vliezen ook al met 32,5 week, maar dat is toch anders.

Hoe weet je dat ze 1 eiig zijn?
Omdat je maar 1 placenta hebt?
Ik moest wel elke 2 á 3 weken op controle trouwens.
Afbeelding
<<

Anoniem81

Bericht 03 Nov 2014 19:38

Re: Buikjestopic

Tts is alleen een risico bij 1 eiig met gedeelde placenta. Anders hebben de kindjes beide een eigen bloedsomloop dus kun kan er niet 1 donor worden voor de ander.
<<

Anoniem104

Bericht 04 Nov 2014 14:22

Re: Buikjestopic

Mooie buikjes dames!
AnnaK, wat ben je nog mooi slank verder!
Parel mooi en nog best bescheiden zo te zien.
Snirp, mooi beginnetje!
Oreo, jij hebt ook echt een groeispurt gemaakt :) !
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 09 Dec 2014 09:51, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 04 Nov 2014 15:02

Re: Buikjestopic

Mooi Believe!!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 04 Nov 2014 15:07

Re: Buikjestopic

Prachtig Believe! :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 04 Nov 2014 15:20

Re: Buikjestopic

Mooi hoor, Believe! Je hebt inderdaad een groeispurtje gehad!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem280

Bericht 04 Nov 2014 18:06

Re: Buikjestopic

Mooi Believe, ik zal morgen een foto maken en hier plaatsen. Staat wel 1 op mijn fb, maar dat werkte niet kwamen we laatst achter.
Morgen eerst langs de gynaecoloog en verloskundige.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 04 Nov 2014 18:18

Re: Buikjestopic

Mooi believe! Je hebt volgens mij een goede groeispurt gehad :) Wel vervelend van de buikpijn, ik had dat ook heel vaak in de zwangerschap.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 04 Nov 2014 23:05

Re: Buikjestopic

Echt heel mooi Believe!!
Afbeelding
<<

Anoniem104

Bericht 05 Nov 2014 07:17

Re: Buikjestopic

Bedankt allemaal :)
CCC, het is idd een goede spurt geweest, zo leuk om te zien!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Nov 2014 08:48

Re: Buikjestopic

Zo, ik ben even lekker actief met buikfoto's, haha!
Gister allemaal nieuwe kleding gekocht, dus dat doe ik maar meteen aan :D

Afbeelding
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 05 Nov 2014 10:21

Re: Buikjestopic

Ok, mag ik een hele blonde vraag stellen?
Ik heb nog lang geen buikje hoor, maar zie soms een paar zwangere collega's in van die (leuke!) strakke jurkjes lopen. Maar vaak zie je dan heel duidelijk de randen van panty/legging wat ze er onder hebben, lijken dan van die onwijze vetrolletjes aan de achterkant. Als ik de foto's hier zo ziet zie ik er ook dames tussen waarbij dat helemaal niet is, zoals bijvoorbeeld de laatste foto van believe? Hoe doen jullie dat?! :smile:
<<

Anoniem147

Bericht 05 Nov 2014 10:25

Re: Buikjestopic

Die legging heel hoog optrekken boven je buik denk ik. Of gewoon geluk hebben en sowieso niet echt love handels hebben haha :smile:

Super mooi believe! Ik vind dat soort jurkjes ook heel mooi bij zwangere vrouwen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Nov 2014 10:32

Re: Buikjestopic

Ik heb zowaar gisteren een zwangerschapsmaillot en -legging gekocht.
Die zitten dan inderdaad helemaal over je buik heen.
Denk dat dat al een hoop 'verhult'.
En wat Marni zegt, sowieso het hebben van wel/geen lovehandles speelt vast mee ;)
<<

Anoniem104

Bericht 05 Nov 2014 10:32

Re: Buikjestopic

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 09 Dec 2014 10:02, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Nov 2014 10:33

Re: Buikjestopic

Of een knipje in je panty zetten aan de voorkant. Dan knelt hij niet meer zo.

Snirp, je gaat snel ineens!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem147

Bericht 05 Nov 2014 10:34

Re: Buikjestopic

Believe schreef:Wat Marni zegt, legging/panty optrekken tot boven je buik :smile: . Nu weet ik niet tot hoelang dat nog gaat qua grootte, maar anders kun je over op zwangerschapspanty's/zwangerschapsleggings, die hebben een soort vergroot stuk waar je buik in past. :) Ik kan tot nu toe nog mijn gewone leggings aan, die passen nog over mijn buik heen haha.
Ben helaas wel gezegend met lovehandles, dus ik trek normaal ook m'n legging op tot in m'n taille haha. :palm:


Hahaha ik doe dat normaal gesproken ook altijd. Loop met dat ding onder mijn oksels rond :laughcry:

Zo'n zwangerschapslegging lijkt mij trouwens best lekker in de winter. Een warme buik haha.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Nov 2014 10:38

Re: Buikjestopic

Marni schreef:
Believe schreef:Wat Marni zegt, legging/panty optrekken tot boven je buik :smile: . Nu weet ik niet tot hoelang dat nog gaat qua grootte, maar anders kun je over op zwangerschapspanty's/zwangerschapsleggings, die hebben een soort vergroot stuk waar je buik in past. :) Ik kan tot nu toe nog mijn gewone leggings aan, die passen nog over mijn buik heen haha.
Ben helaas wel gezegend met lovehandles, dus ik trek normaal ook m'n legging op tot in m'n taille haha. :palm:


Hahaha ik doe dat normaal gesproken ook altijd. Loop met dat ding onder mijn oksels rond :laughcry:

Zo'n zwangerschapslegging lijkt mij trouwens best lekker in de winter. Een warme buik haha.


De verkoopster gister zei ook dat zij er 's winters ook mee liep, ondanks dat ze niet zwanger is.
<<

Anoniem147

Bericht 05 Nov 2014 10:39

Re: Buikjestopic

Hahaha wie weet probeer ik het eens uit :smile:
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 05 Nov 2014 10:40

Re: Buikjestopic

Oh wow wat een reacties gelijk. Thanks ladies!
Top, dan ga ik tzt ook die dingen ophijsen tot m'n oksels hahaha.
<<

Anoniem199

Bericht 05 Nov 2014 10:47

Re: Buikjestopic

Ik heb gisteren ook een jurkje besteld en een zwangerschapslegging. Ben benieuwd, ben normaal niet zo van de jurkjes, maar wil het toch een keer proberen. Bij de broeken vind ik het al heerlijk zo'n band om je buik, blijf na de zwangerschap ook in de broeken lopen haha. Heb ook een positie joggingsbroek, heerlijk en lekker warm idd.

Believe, ik vind jouw jurkje echt heel erg leuk. Is die van MamaLicious? Volgens mij heb ik op de website zoiets zien staan.
Snirp, waar heb jij de kleding gekocht? Heb zelf niet echt winkels met positiekleding in de buurt, dus de webshops zijn mijn beste vrienden op dit moment.

Zal binnenkort ook eens een foto gaan maken!
<<

Anoniem104

Bericht 05 Nov 2014 10:57

Re: Buikjestopic

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 04 Dec 2014 15:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron