Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


This is love. Wie kijkt er?

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Okt 2014 17:17

This is love. Wie kijkt er?

Ik soms uit verveling en wat is het eigenlijk ontzettend suf zeg! Zo suf dat het volgens mij nog suffer is dan Utopia om dat 24 uur te kunnen volgen. Snap trouwens niet dat men daarvoor betaald.Denk dat het net als dat huwelijksprogramma vanwege te weinig kijkcijfers gauw van de buis wordt gehaald.
<<

Anoniem81

Bericht 29 Okt 2014 19:53

Re: This is love. Wie kijkt er?

O ja, ik kijk. Utopia ook. Ik hou ervan om heerlijk vanaf mijn bank met een kop thee mensen te bestuderen in hun gedrag.
En uiteraard te bekritiseren, dat mag van mezelf omdat ze zich opgeven voor zo'n programma :popcorn:

Het heet toch Is this love?
<<

Anoniem331

Bericht 29 Okt 2014 20:06

Re: This is love. Wie kijkt er?

Ik kijk ook als ik thuis ben, soort van gebrek aan beter. Net als Utopia :)
<<

Anoniem81

Bericht 29 Okt 2014 20:47

Re: This is love. Wie kijkt er?

Popcorn schreef:Ik kijk ook als ik thuis ben, soort van gebrek aan beter. Net als Utopia :)
Ik mis vaak ook het meeste van Utopia omdat ik dan nog met de kinderen bezig ben..
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Okt 2014 23:07

Re: This is love. Wie kijkt er?

Ach je miste niks hoor al ben je een maand weg, het is toch zo nep als het maar kan. Kijk het anders online terug.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Okt 2014 12:42

Re: This is love. Wie kijkt er?

Wat is het uberhaupt?
<<

Anoniem131

Bericht 01 Nov 2014 12:20

Re: This is love. Wie kijkt er?

Ik vind het wel leuk al vind ik Will een vervelend ventje en snap ik wel dat Sharon geen leuke dates heeft met d'r irritante gegil. Maar toch, leuk hersenloos vermaak.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Nov 2014 14:54

Re: This is love. Wie kijkt er?

Francis ging weg omdat ze er geen heil in zag en haar hond miste. Ik snap niet waarom Alexander wel zijn hond mee heeft genomen terwijl zij dat toch ook kon doen.

Trouwens, ze mogen toch niet buiten het terrein van het huis komen? Wie laat de hond dan uit of doe ze alles in de tuin? :no:

De meeste weten het denk ik wel, maar dat huis is het duurste van het land. Vraag me af of er ooit wel iemand in heeft gewoond.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers