Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lichte mascara

<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 23 Sep 2013 16:57

Lichte mascara

Ik ben echt een leek op het gebied van make-up. Nu begin ik het langzaamaan wel interessant te vinden allemaal, dus ben me in verschillende dingen aan het verdiepen.
Ik ben rossig van mezelf, dus erg licht haar en een nogal bleke huid. Ook mijn wimpers zijn heel licht. Nu vind ik zwarte mascara sowieso te donker, maar ook de bruine mascara vind ik nogal hard ogen en eigenlijk teveel naar zwart neigen. Zijn er ook echt lichtbruine mascara'ss te krijgen ergens?
Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 23 Sep 2013 17:46

Re: Lichte mascara

Volgens mij heb je ook wel grijze mascara hoor. Dat ziet er ook wel lichter uit denk ik.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 23 Sep 2013 19:52

Re: Lichte mascara

Je zou ook een bruine mascara kunnen proberen. Dat is minder hard.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Sep 2013 21:20

Re: Lichte mascara

Chocolate Cookie schreef:Je zou ook een bruine mascara kunnen proberen. Dat is minder hard.

Ze zegt in de op dat ze die ook te donker vindt.

Je zou inderdaad een grijze kunnen proberen! Ik heb bijvoorbeeld een grijs wenkbrauwpotlood omdat zwart veel te zwart is, maar bruin te rood. Een grijze is de perfecte match voor mij. Misschien is die kleur ook mooi op jouw wimpers.
<<

Anoniem7

Bericht 23 Sep 2013 21:23

Re: Lichte mascara

Ik heb een tijd lang bruine mascara gehad en ben maar weer terug gegaan naar zwart, zag het verschil inderdaad ook niet..
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 23 Sep 2013 22:31

Re: Lichte mascara

Carrie schreef:
Chocolate Cookie schreef:Je zou ook een bruine mascara kunnen proberen. Dat is minder hard.

Ze zegt in de op dat ze die ook te donker vindt.

Je zou inderdaad een grijze kunnen proberen! Ik heb bijvoorbeeld een grijs wenkbrauwpotlood omdat zwart veel te zwart is, maar bruin te rood. Een grijze is de perfecte match voor mij. Misschien is die kleur ook mooi op jouw wimpers.

Oepsie, overheen gelezen :confused:
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 24 Sep 2013 08:41

Re: Lichte mascara

Vind je het vooral bij jezelf te hard staan of ook bij anderen met een vergelijkbaar uiterlijk?
Misschien moet je er even aan wennen, omdat je normaal geen mascara op hebt, dan is het verschil ook erg groot.

Qua kleuren heb ik geen advies. Uhm, sommige merken (zoals MUFE, maar die is alleen online verkrijgbaar) heb je gekleurde mascara's. Zo had ik een keer per ongeluk paarse mascara gekocht, die leek zwart maar met een bepaald lichtinval zag je wel dat het donkerpaars was en dat gaf een zachtere uitstraling. Wellicht dat ze die nog in andere (lichtere) kleuren hebben.
Make happy memories

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers