Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


BRR eng

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 31 Okt 2014 01:21

BRR eng

Ik lag net half te doezelen, toen ik wakker werd geschrikt door geknal. Leek op vuurwerk, en volgens mij zag ik door t raam wit licht. Nadat ik van de schrik bekwam ben ik door t raam gaan kijken, eerder had ik sowieso geen rust. Stel je voor dat er in de achtertuin iets in de fik vliegt en zo doorgaat naar m'n huis (i know, ik ben een doemdenker).In eerste instantie zag ik niks, later zag ik bij de garageboxen wit licht flikkeren, onregelmatig.
Ik heb werkelijk geen idee wat dit is. Weet wel dat ik stiekem eigenlijk best bang ben. Lig nu wakker, en elk geluidje hoor ik en wil ik nagaan wat dit is. Gaat een lange nacht worden hier..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 31 Okt 2014 01:47

Re: BRR eng

Oh bah! Als het blijft flikkeren zou ik wel even gaan kijken, desnoods met telefoon in je hand.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem88

Bericht 31 Okt 2014 01:50

Re: BRR eng

Oh dat is eng, weet je al meer? Hoe ver staan die garageboxen van het huis af dan?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 31 Okt 2014 01:58

Re: BRR eng

Heb net vanuit de zolderraam gekeken, zag t nog wel flikkeren, maar zag verder niks. Kon nu meer van t terrein van de garageboxen zien. Waar t ligt vandaan komt geen idee.
Ik haal me de meest gekke dingen in m'n hoofd (té gekke dingen waarschijnlijk), maar naar buiten durf ik echt niet. Vind de gedachte al eng dat ik met lamp aan de gordijnen open doe en naar buiten kijk.. Bang dat anderen mij zien ofzo.
Nu toch maar poging tot slapen, en denken aan t feit dat t waarschijnlijk geen vuur is, en ik niemand zie dus dat er dan maar niks is. De verantwoordelijkheid zo alleen voor mezelf maar vooral de kleine vind ik eng. Als ik slaap en ik hoor iets niet.. morgen maar even naar de buren lopen, of die iets weten. En naar meteen telefoonnummer vragen voor een volgende x..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 31 Okt 2014 02:01

Re: BRR eng

Schuin achter m'n tuin. Als ik de poort uit loop kom ik in een gangetje, die uitkomt hij de garageboxen. Ik denk dat de poort van 2 deuren verderop er meteen op uit komt
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 31 Okt 2014 06:57

Re: BRR eng

Ik had de politie gebeld! Beetje vreemd om midden in de nacht aan je garage te gaan werken. Kans dat er duur materiaal in staat en dat dieven dat proberen weg te halen door het slot open te breken. Een belletje kan nooit kwaad, politie besluit dan wel of ze het waard vinden om langs te komen.

Wel vervelend dat je nu amper een oog dicht hebt gedaan.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 31 Okt 2014 08:55

Re: BRR eng

Na een tijd ben ik uiteindelijk toch in slaap gevallen. Heb verder niks meer gehoord. En vanmorgen was t te licht om evt te zien of t nog flikkerde.
De garages die ik gisteren zag waren dicht. Hoorde alleen flink soort vuurwerk, en later flikkerend licht. Ik weet ook niet waar t vandaan kwam, leek iig bij de garages. Heb naast dit ook niks verdachts zien lopen.
Maar idd, mss had ik kunnen bellen.. Wist t ook niet meer, vandaar toch dit op t forum (zo laat..)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem331

Bericht 31 Okt 2014 09:02

Re: BRR eng

Je hebt ook zo'n nummer van de politie die je kunt bellen als je iets niet vertrouwd. Zo hoef je niet gelijk 112 te bellen, maar kun je wel doorgeven wat je hebt gezien.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 31 Okt 2014 15:18

Re: BRR eng

Wit flikkerend licht lijkt op het slijpen of lassen van iets? Misschien een slot proberen open te krijgen zo?
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem81

Bericht 31 Okt 2014 18:38

Re: BRR eng

Moest ook denken aan lassen. Slijpen zal haast niet, dat maakt veel herrie, vooral 's nachts
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 31 Okt 2014 21:22

Re: BRR eng

Heb niks gehoord, had t raam open gedaan.
Vandaag naar buren geweest, daar ook meteen telnr van gekregen :) hun was t licht niet opgevallen. Zeiden dat er vaker een lamp brand van een garage, mogelijk dat die kapot was (ik zit er net 1,5 week, dus geen idee).
Er is iig niet ingebroken ofzo. Waarschijnlijk is t gewoon toeval geweest (het vuurwerk en t licht)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 31 Okt 2014 21:36

Re: BRR eng

Gelukkig!

Hoe bevalt je nieuwe huis? Nieuwe start met je kleine dame samen?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 31 Okt 2014 21:54

Re: BRR eng

Ja goed!!
Ergens voel ik me wel leeg en zit ik soms een beetje in de knoop met mezelf, maar ik kan aan de andere kant ook zo ontzettend genieten nu van E! Ook zij ervaart meer rust merk ik, we kunnen t met zn 2tjes erg gezellig hebben (ook wel eens ongezellig haha). Over t huis zelf ben ik ook super tevreden! En de buurt is (op vanacht na haha) ook fijn. Nu nog de energie vinden om die laatste dingen die gedaan moeten worden ook te doen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels