Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gekocht topic! #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Okt 2014 17:52

Re: Laatst gekocht topic!

Reva schreef:Charles, heb je ook een aanfoto? :D

Mijn nieuwe vest is zo lekker warm en dik en lang en zacht :heart:
Afbeelding


Primark? Volgens mij heeft mn moeder die vorige week ook gekocht, hij lijkt me ook heerlijk warm :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem205

Bericht 30 Okt 2014 18:20

Re: Laatst gekocht topic!

TwistedAngel schreef:Niet zoo charmant maar hopelijk wel iets wat werkt:

Afbeelding

Compressie "tubes" voor het hardlopen..


Ik heb deze tubes ook! Werkt super fijn. Heb je er ook compressiesokken bij gekocht? Ik wel, dat zit ook erg fijn aan mijn voeten.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 30 Okt 2014 19:21

Re: Laatst gekocht topic!

Oreo schreef:
TwistedAngel schreef:Niet zoo charmant maar hopelijk wel iets wat werkt:

Afbeelding

Compressie "tubes" voor het hardlopen..


Ik heb deze tubes ook! Werkt super fijn. Heb je er ook compressiesokken bij gekocht? Ik wel, dat zit ook erg fijn aan mijn voeten.


Ik heb hier ook naar zitten kijken. Loopt het fijner? Minder tot geen last van blessures dan? Heb voor de verandering weer shin splints, maar nu aan mijn kuitzijde. Vorige keer heb ik er ruim 1,5 jaar mee gelopen, hopelijk ben ik er nu eerder bij geweest en kan ik over een tijdje weer blessurevrij rennen. Maar vraag mij dan af of zulke sokken ook niet een uitkomst voor mij zijn.
<<

Anoniem129

Bericht 30 Okt 2014 19:29

Re: Laatst gekocht topic!

Caulfield schreef:OK, bij mij zijn het deze geworden:


Afbeelding


Heel tof! Die had ik ook gezien van vai vai maar deze vind ik ik leuk en iets goedkoper!
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 30 Okt 2014 20:05

Re: Laatst gekocht topic!

Lien schreef:
Caulfield schreef:OK, bij mij zijn het deze geworden:


Afbeelding


Heel tof! Die had ik ook gezien van vai vai maar deze vind ik ik leuk en iets goedkoper!


Waar zijn deze van?
<<

Anoniem205

Bericht 30 Okt 2014 20:12

Re: Laatst gekocht topic!

Petteflet, mij heeft het enorm geholpen! Ik had tijdens het lopen last van een spier in mijn scheenbeen die niet te rekken en/of te behandelen is omdat deze zo diep in het been ligt. Tape boodt veel verlichting, maar dat liet na een paar dagen los. Ik ben toen naar de hardloopwinkel gegaan en heb advies ingewonnen. Eerst andere schoenen geprobeerd, maar probleem bleef. Toen de tubes. In de winkel was de pijn al een heel stuk minder.

Door mijm zwangerschap loop ik nu al sinds maart niet meer. Mijn vriend kreeg echter last van zijn schenen/kuiten en is op mijn advies mijn tubes gaan proberen. Hij loopt 100x fijner, zijn benen krijgen meer rust en herstellen makkelijker. Dus hij blijft met mijn tubes lopen en ik krijg volgend jaar van hem geld voor nieuwe. En met de compressiesokken erbij, kan je de kousen al eerder aantrekken zonder dat je zenuwen worden afgekneld. Als je bijvoorbeeld eerst stukje moet rijden/fietsen tot je bii je hardloopgebied bent, kan je thuis de tubes al aandoen. Zonder die sokken wordt dat heel erg afgeraden. En de sokken zitten ook gewoon heel fijn. Ik heb ze van hetzelfde merk.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Okt 2014 20:16

Re: Laatst gekocht topic!

Idd als je volledige sokken hebt mag je ze eerder aandoen. Het is een hele lichte steunkous en door het drukverschil kunnen dan je voeten alsnog vollopen. De ontwikkelaar (mr herzog) is ook niet zo'n fan van de tubes. Die zijn eigenlijk ontwikkeld voor de schaatssport omdat die vaak met blote voeten in de schoenen gaan. Ik zou dus als het ff kan wel voor sokken gaan en niet voor tubes.
2015 💙
<<

Anoniem190

Bericht 30 Okt 2014 21:00

Re: Laatst gekocht topic!

Ik heb ook de sokken aangehad, maar die zaten steeds niet goed bij de tenen, aangezien ik daar vaak blaren loop heb ik expres voor tube gekozen.
Ik heb vooral veel last na het lopen, ik hoop dat dit toch ook dit weg neemt. Ook heb ik vooral snachts onrustige benen...

Ik hoop alleen zaterdag te kunnen lopen op Terschelling, ik heb sinds maandag pijn in mijn voet, ben bang dat er iets ontstoken is. Nu dus aan de ibupufen hopen dat dat de ontsteking weg neemt.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Okt 2014 21:25

Re: Laatst gekocht topic!

Caulfield schreef:OK, bij mij zijn het deze geworden:


Afbeelding


Haha daar heb ik net ook nog mee in mijn hand gestaan, toevallig! Leuk zijn ze! Bij mij zijn het deze geworden uiteindelijk:

Afbeelding

Die Docs kon ik nergens vinden, en ook online waren ze bij Zalando en Van Dalen in elk geval niet meer in mijn maat.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem205

Bericht 30 Okt 2014 21:56

Re: Laatst gekocht topic!

Minx schreef:Idd als je volledige sokken hebt mag je ze eerder aandoen. Het is een hele lichte steunkous en door het drukverschil kunnen dan je voeten alsnog vollopen. De ontwikkelaar (mr herzog) is ook niet zo'n fan van de tubes. Die zijn eigenlijk ontwikkeld voor de schaatssport omdat die vaak met blote voeten in de schoenen gaan. Ik zou dus als het ff kan wel voor sokken gaan en niet voor tubes.


De volledige sokken werken bij mij niet, want die zijn veels te groot bij mijn tenen. Daarom heb ik losse, goed passende, compressiesokken erbij gekocht. Als dhr Herzog er nou voor zorgt dat er ook fatsoenlijk passende voetdelen bij de volledige sokken zijn, dan koop ik die veel liever!

Twisted, heb je ook losse compressiesokken geprobeerd? Die zitten volgens mij veel beter om je voet dan de sok&tube in één!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 31 Okt 2014 09:43

Re: Laatst gekocht topic!

Oeh die van jou vind ik erg leuk Teun. De Docs van Charles vind ik ook gaaf.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem222

Bericht 31 Okt 2014 09:57

Re: Laatst gekocht topic!

Heel leuk al die laarsjes! Ik heb ook niet laarsjes besteld.
Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 31 Okt 2014 10:39

Re: Laatst gekocht topic!

Harrison schreef:Heel leuk al die laarsjes! Ik heb ook niet laarsjes besteld.
Afbeelding


Ik vind het wel laarsjes eigenlijk...

Ze zijn leuk!
<<

Anoniem301

Bericht 31 Okt 2014 10:40

Re: Laatst gekocht topic!

HAHAHAHAHA Koko! Ik moet lachten. Toffe laarsjes Harri, beetje grof daar hou ik wel van!
<<

Anoniem222

Bericht 31 Okt 2014 10:53

Re: Laatst gekocht topic!

HAHAHAHA ik moet er ook om lachen.
Ja ik wilde wat minder keurige laarsjes zodat mn werkoutfits tenminste niet te suffig worden maar ook een beetje stoer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Okt 2014 13:23

Re: Laatst gekocht topic!

Carrie schreef:HAHAHAHAHA Koko! Ik moet lachten. Toffe laarsjes Harri, beetje grof daar hou ik wel van!


Lachten is gezond!

Carrie likes it grof :thumbup:
❤ 7 juni 2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 31 Okt 2014 14:32

Re: Laatst gekocht topic!

Hahaha..het is bijna weekend zeker?!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem301

Bericht 31 Okt 2014 14:33

Re: Laatst gekocht topic!

Bliss schreef:
Carrie schreef:HAHAHAHAHA Koko! Ik moet lachten. Toffe laarsjes Harri, beetje grof daar hou ik wel van!


Lachten is gezond!

Carrie likes it grof :thumbup:


Hahaha Mi Gado veeg me oppppp
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 31 Okt 2014 14:47

Re: Laatst gekocht topic!

:dance:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 31 Okt 2014 21:34

Re: Laatst gekocht topic!

Bliss schreef:
Reva schreef:Charles, heb je ook een aanfoto? :D

Mijn nieuwe vest is zo lekker warm en dik en lang en zacht :heart:
Afbeelding


Primark? Volgens mij heeft mn moeder die vorige week ook gekocht, hij lijkt me ook heerlijk warm :heart:



Klopt!!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 31 Okt 2014 22:21

Re: Laatst gekocht topic!

Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 31 Okt 2014 22:47

Re: Laatst gekocht topic!

Oh die zijn leuk Kees!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 01 Nov 2014 12:27

Re: Laatst gekocht topic!

Leuk Kees!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Nov 2014 19:27

Re: Laatst gekocht topic!

Deze bril, moet alleen enorm wennen omdat het meer montuur

*weg*
Laatst gewijzigd door Bloemetjesgordijn op 10 Nov 2014 18:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Nov 2014 16:42

Re: Laatst gekocht topic!

Deze schoenen/laarsjes. Mijn man heeft ook schoenen gekocht en het tweede paar was voor de helft, dus we waren allebei blij!

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers