Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klappen HR-ketel

<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 23 Sep 2013 00:09

Klappen HR-ketel

Echt, ik word gek! Mijn HR-ketel klapt 's nachts non-stop. Ik word er helemaal tureluurs van.Ik ga morgen bellen, maar het slaapt voor geen meter. Iemand hier toevallig ervaringen mee? HR-ketel is nog geen half jaar oud, dus bijvullen lijkt me niet dat dat de oorzaak is.
<<

Nyx

Bericht 23 Sep 2013 04:18

Re: Klappen HR-ketel

wat klapt er dan?

als ik de ketel moet bijvullen dan lijkt het snachts alsof er continu een vrachtwagen langs denderd. Of dat rooie ding eronder klepperd.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Sep 2013 07:40

Re: Klappen HR-ketel

Lucht in de leidingen? Is best aannemelijk als je ketel nog niet heel oud is. Door een speciale sleutel kan je kachels ontluchten.
08/2018
05/2021
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 23 Sep 2013 23:05

Re: Klappen HR-ketel

Monteur is vanochtend geweest. Blijkt een fabricage fout te zijn. Morgen komt er iemand van de fabriek langs, dus hopelijk snel dat rot gekletter weg!
<<

Nyx

Bericht 23 Sep 2013 23:12

Re: Klappen HR-ketel

Lekker handig! Maar goed dat het morgen alsnog wordt opgelost!

Maar mocht je ooit moeten bijvullen en niet weten of het tijd is; Als je 's nachts denkt dat er een vrachtwagen door het huis rijdt, dan is het zover. :wink:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Sep 2013 23:21

Re: Klappen HR-ketel

Vervelend. Hopelijk word het snel opgelost. Niks vervelends dan lawaai snachts
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers