Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 30 Okt 2014 08:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het zou heel goed kunnen dat hij niet weet hoe hij over komt en dus alleen maar vriendschappelijke bedoelingen heeft. Zou er niet meteen wat van denken.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem125

Bericht 30 Okt 2014 13:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als ik verliefd zou worden op iemand die al een relatie heeft (als vrijgezel), dan zou ik in eerste instantie wat meer afstand nemen om mezelf niet onnodig pijn te doen. Als iemand vervolgens echt overduidelijk geïnteresseerd in mij zou zijn, dan zou ik hem aanraden eerst zijn relatie eens te verbreken, daarna kunnen we dan verder zien.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 30 Okt 2014 22:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben het met Nougat eens.
Straks vind hij je alleen maar interessant en is hij niet in je geïnteresseerd.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 31 Okt 2014 14:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Een maand geleden of wat kwam ik weer in contact met een jeugdvriend van vroeger. Het was superleuk om weer contact te hebben en sindsdien appen we eigenlijk iedere dag. Hij kwam al vrij snel met het idee om bij me langs te komen, aangezien we beiden verhuisd zijn en niet meer in de buurt wonen. Hij wil dit weekend komen. Ik heb meteen enthousiast gereageerd en het weekend staat voor zover ik weet nog steeds. Hij appte steeds dat ie er naar uit keek etc. Alleen nu komt het....het is al 2 dagen stil. Ik weet dat hij ondernemer is en ook nog in de horeca, dus geschifte tijden. En misschien is hij wel gewoon bezig met hard werken zodat ze hem daar een weekend kunnen missen....maar een klein onzeker stemmetje zegt: hij laat je zitten. Hij komt niet.
Ik heb hem gisteren en eergisteren een kort berichtje gestuurd en niks meer gehoord. Ik wil ook gewoon niet als een complete stalker overkomen dus ik weet gewoon niet zo goed wat ik nu moet doen. Afwachten tot hij wat laat horen of hem toch even bellen?
Bah, ik ben er gewoon helemaal onzeker van.
<<

Anoniem185

Bericht 31 Okt 2014 16:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou vanavond een berichtje sturen of ik nog rekening moet houden met dat hij langskomt of niet, zodat ik anders andere plannen kan maken. Vind ik niet stakkerig over komen, je mag toch best weten waar je aan toe bent?
<<

Anoniem125

Bericht 31 Okt 2014 16:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja, precies. Gewoon duidelijkheid vragen. Ook niet tof voor jou als jij het weekend vrijhoudt en hij laat niks van zich horen... Als hij vanavond niks laat weten, dan zou ik andere plannen maken, als hij er dan later op terugkomt, dan zou ik hem laten weten dat je inmiddels al andere plannen hebt gemaakt. Je hoeft niet op hem te gaan zitten wachten.

Wel vaag hoor.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Okt 2014 17:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@ Het meisje die op wereldreis gaat met haar vriend, waarvan zijn broer tijdens die reis gaat trouwen, is daar nog een oplossing voor gekomen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 31 Okt 2014 18:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

*
Laatst gewijzigd door Biechtje op 04 Nov 2014 14:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 31 Okt 2014 18:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Waarom ben je getrouwd als je nog zoveel behoefte hebt aan spanning en andere mannen? Ik vind dit echt heel erg voor je man en de aanstaande van je baas. Ik begrijp nooit waarom je dan samen bent met iemand, je doet er alleen maar mensen pijn mee.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Okt 2014 18:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:@ Het meisje die op wereldreis gaat met haar vriend, waarvan zijn broer tijdens die reis gaat trouwen, is daar nog een oplossing voor gekomen? Daar ben ik wel benieuwd naar.


Dat was in het gewone biechttopic toch?
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Okt 2014 18:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

@Biechtje met baas:

Even zonder waardeoordeel; maar als je er niets wilt, dan moet je ook zekers niet van die flirterige appjes gaan sturen over hoe lekker het wel niet was.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 31 Okt 2014 18:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Carrie schreef:@ Het meisje die op wereldreis gaat met haar vriend, waarvan zijn broer tijdens die reis gaat trouwen, is daar nog een oplossing voor gekomen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Wat lief dat je daar nog naar vraagt :) We hebben met de broer en zijn vriendin gepraat en we hebben besloten het af te wachten. De bruiloft is in september, dus we gaan rond juni/juli kijken hoe we ons voelen en of we ervoor terug willen gaan of niet. Ze hebben nu aangegeven dat ze het ons echt niet kwalijk nemen als we niet komen, dus dat is fijn. Over een half jaar kijken we dus weer verder.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 31 Okt 2014 18:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb uiteindelijk besloten om hem te bellen, maar hij nam niet op. Toen heb ik hem een berichtje gestuurd of hij mij even wilde bellen, want ik wilde reserveren bij een bepaald restaurant en dat wilde ik even bespreken. Hij stuurde me al snel een berichtje dat totaal onverwacht een vriend van hem in zijn slaap overleden is...daarom was hij vandaag zo onbereikbaar. We hebben nog even geappt en ik app hem vanavond wel weer even om te vragen wat hij wil doen dit weekend. Kan me aan de ene kant voorstellen dat hij liever daar blijft, aan de andere kant is er even tussenuit misschien ook wel goed. Anders stap ik morgen misschien wel ff in de trein zijn kant op.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 31 Okt 2014 22:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:@Biechtje met baas:

Even zonder waardeoordeel; maar als je er niets wilt, dan moet je ook zekers niet van die flirterige appjes gaan sturen over hoe lekker het wel niet was.

We zijn daar dus ook mee gestopt na het telefoongesprek.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 31 Okt 2014 22:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nougat schreef:Waarom ben je getrouwd als je nog zoveel behoefte hebt aan spanning en andere mannen? Ik vind dit echt heel erg voor je man en de aanstaande van je baas. Ik begrijp nooit waarom je dan samen bent met iemand, je doet er alleen maar mensen pijn mee.
Zoveel behoefte is een beetje overdreven.
<<

Anoniem75

Bericht 31 Okt 2014 22:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Gelukkig ben ik net op tijd weggegaan en hebben we geen echte sex gehad.


Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je met deze zin bedoeld? Je hebt of niks gedaan op sexueel gebied óf je heb een sexuele handeling gedaan en heb je dus wel gewoon seks gehad. 'Geen echte seks' dat is geen middenweg.

Maar ga je het ook opbiechten aan je vriend? Want ik neem aan dat je dus wel hebt gezoend en dus vreemd bent gegaan..
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 31 Okt 2014 22:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Razz schreef:
Biechtje schreef:Gelukkig ben ik net op tijd weggegaan en hebben we geen echte sex gehad.


Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je met deze zin bedoeld? Je hebt of niks gedaan op sexueel gebied óf je heb een sexuele handeling gedaan en heb je dus wel gewoon seks gehad. 'Geen echte seks' dat is geen middenweg.

Maar ga je het ook opbiechten aan je vriend? Want ik neem aan dat je dus wel hebt gezoend en dus vreemd bent gegaan..


'Een heel heftige sessie' :palm: . Wat dat dan ook mag zijn :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem75

Bericht 31 Okt 2014 23:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Reva schreef:
Razz schreef:
Biechtje schreef:Gelukkig ben ik net op tijd weggegaan en hebben we geen echte sex gehad.


Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je met deze zin bedoeld? Je hebt of niks gedaan op sexueel gebied óf je heb een sexuele handeling gedaan en heb je dus wel gewoon seks gehad. 'Geen echte seks' dat is geen middenweg.

Maar ga je het ook opbiechten aan je vriend? Want ik neem aan dat je dus wel hebt gezoend en dus vreemd bent gegaan..


'Een heel heftige sessie' :palm: . Wat dat dan ook mag zijn :laughcry:


Ik gok geen potje klaverjassen :wink:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 01 Nov 2014 12:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

We hebben inderdaad gezoend, verder denk ik dat hier in details treden niet noodzakelijk is. Ik ga het niet opbiechten aan mijn man, het is eenmalig en het stelde eigenlijk weinig voor.
<<

Anoniem147

Bericht 01 Nov 2014 12:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het komt op mij niet over alsof het 'weinig voorstelde'. De manier hoe je het typt en voor zover je dat daar uit kunt halen natuurlijk.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Nov 2014 12:51

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nee, op mij ook niet. Zeker omdat het in nuchtere toestand 'bijna weer mis ging.' Ik lees ook niet dat je er spijt van hebt tegenover je kersverse man. Ik vind het behoorlijk niet chique.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem110

Bericht 01 Nov 2014 12:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou mij mijn ogen uit mijn kop schamen als mij dit overkwam. Als ik dit zelf had toegelaten en dan ook nog niet de ballen had het op te biechten aan mijn man waarmee ik net een huwelijk heb afgesloten.
Zelfs al was het alleen zoenen, je bent veel te ver gegaan en misschien is het goed om na te denken wat je verder wilt. Dit gebeurt niet zomaar en dit laat je niet toe als je voor de volle 100% van je man houd.

Sorry maar ik heb er alles behalve begrip voor.
<<

Anoniem140

Bericht 01 Nov 2014 13:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eens met Nonnevot!
<<

Anoniem125

Bericht 01 Nov 2014 14:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ook weer typisch zo'n voorbeeld van iemand die de waarde van het huwelijk niet inziet. Jammer, dat wordt weer een scheiding over een paar jaar, als hij er eindelijk achterkomt.
<<

Anoniem88

Bericht 01 Nov 2014 14:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:We hebben inderdaad gezoend, verder denk ik dat hier in details treden niet noodzakelijk is. Ik ga het niet opbiechten aan mijn man, het is eenmalig en het stelde eigenlijk weinig voor.

Heftige sessies, wat dat dan ook mag zin, maar alles wat heftig is stelt absoluut níét weinig voor. Je hebt jezelf in de nesten gewerkt en ik vind best dat je daarvoor op de blaren mag zitten. Jouw man heeft het recht dit te weten.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers