Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Sep 2013 20:50

Re: Datetopic

Aaah wat kut, Koko! Had het je zo gegund! Je bent echt leuk en het is idd een goed teken dat je écht lekker verliefd kunt worden! Ik vraag me wel eens af of ik dat überhaupt nog kan (of dat ik dat gevoel zo heb geblokkeerd ooit, dat het niet meer tevoorschijn komt).

Hier geen nieuws eigenlijk, nog wel een Paiq-contact lopen, is wel leuk op zich. We zijn alleen steeds niet tegelijk online, dus af en toe een berichtje over en weer. Ga vrijdag de kroeg in, dan maar weer eens sjansen hier en daar.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 23 Sep 2013 20:58

Re: Datetopic

Met sjansen is niets mis :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Sep 2013 21:04

Re: Datetopic

Jullie zijn lief! :heart:
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 23 Sep 2013 21:31

Re: Datetopic

Ik ga denk ik ook maar proberen of iemand zin heeft om dit weekend mee te gaan de stad in. Al ben ik ook weer niet zo'n held die dan op mannen af durft te stappen.... Maar online heb ik niks lopen nu. Heb besloten geen vervolg te geven aan de date van zaterdag.

Maar Kowalski, echt balen zeg! Wie weet komt hij er snel op terug....
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 23 Sep 2013 21:47

Re: Datetopic

Char schreef:Ik ga denk ik ook maar proberen of iemand zin heeft om dit weekend mee te gaan de stad in. Al ben ik ook weer niet zo'n held die dan op mannen af durft te stappen.... Maar online heb ik niks lopen nu. Heb besloten geen vervolg te geven aan de date van zaterdag.

Maar Kowalski, echt balen zeg! Wie weet komt hij er snel op terug....


Ik ben daar een ontzettende held in, maar dat zegt dus ook duidelijk niets :laughcry:
<<

Nyx

Bericht 23 Sep 2013 21:54

Re: Datetopic

Balen, Kowalski! Zo'n leuke meid, die man is blind!

Ik durf ook wel op mannen af te staan. Heb de meest interessante gesprekken met onbekende mensen. Het wordt pas eng als ze me willen leren kennen, want dan haak ik meestal af.

Ik zit nog steeds te denken aan de move die ik moet maken. Ik vraag me ook echt af of ik wel een move moet maken. Want er komt van hem uit ook ontzettend weinig uit. Gezellig samen kletsen op het balkon heeft kennelijk ook geen effect gehad. Blegh, what to do!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 23 Sep 2013 22:17

Re: Datetopic

Ah wat jammer Koko! Hopelijk zakken je gevoelens snel weg. Hij weet echt niet wat hij laat lopen hoor!

Ik heb echt precies hetzelfde als jij gehad. Ook meerdere scharrels in de afgelopen maanden die mij heel erg leuk vonden waar ik niks van wilde en precies toen ik verliefd werd, wou hij niet. Ik vind het nog steeds kut, en het is alweer dik een maand geleden.. Toevallig heb ik hem gisteren nog gesproken maar dat had ik beter ook niet kunnen doen. Ik zie het even somber in nu, maar dat komt vast wel weer goed :)
<<

Anoniem58

Bericht 24 Sep 2013 06:46

Re: Datetopic

Hallo mensjes! Ik lees altijd wel mee maar ik heb eigenlijk nooit zelf iets te vertellen. Vind wel altijd hele herkenbare situaties hier, de bindingsangst van JD bijvoorbeeld.
Maar nu, heb ik sinds twee weken een crush op een jongen die ik via via van vroeger ken. Drie weken geleden hebben we de hele avond super gezellig zitten praten, en ik heb hem altijd wel leuk gevonden, gewoon als mens want hij had al eeuwig een relatie. En ik dacht dat hij die nog steeds had. Een keer erna hoorde ik dat hij aan het daten was maar dat het niks was geworden., en toen ik dat hoorde dacht ik "hey wacht eens even?!" En toen heb ik hem 's nachts met mijn dronken hoofd geappt en ik kreeg een hele leuke reactie terug en toen hebben we nog doorgeappt en zo gaa het nu al drie weken eigenlijk... Zondag heb ik hem gevraagd of hij samen wilde eten, daar had ik heel veel moed voor nodig maar hij kon helaas niet. Alleen nu heb ik gisteren niks van hem gehoord, heb hem twee berichtjes gestuurd maar hij heeft niet geantwoord. Maar omdat het de laatste weken zo leuk was denk ik niet meteen dat dat wat wil zeggen.
Nou, hopelijk krijgt mijn verhaal hier nog een vervolg haha ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Sep 2013 08:11

Re: Datetopic

Spannend Bolletje! Wil even zeggen dat ik het knap van je vindt dat je de stoutte schoenen heb aangetrokken (dronken hoofd of niet) en je hem hebt gevraagd om te eten. Jammer dat hij niet kon, maar wie weet een andere keer kan hij vast wel.

Toet: balen dat je het somber in ziet nu. Komt het omdat je hem gezien hebt en je nog gevoelens hebt en baalt? Of deed hij weer ontzettend lullig? Jij verdient dan absoluut veel beter!!

Nyx: waarom geen move maken? Omdat hij geen move maakt? Hij is een gast, en gasten snappen dat niet! :yes: En het is ook niet dat de signalen die afgegeven zijn een move aanmoedigen natuurlijk.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 24 Sep 2013 10:26

Re: Datetopic

Ah Toet! Waarom had je hem beter niet kunnen spreken? Was hij lullig? Of heb je nu weer meer gevoelens?

Ik denk dat het bij mij ook wel even langer dan een dag duurt hoor. We hadden niks ofzo, maar toch was ik wel verliefd en dat duurt wel even. Het scheelt dat ik hem niet regelmatig tegenkom. Ik denk ook dat we wel gewoon normaal kunnen doen, maar ik ben bang dat als ik hem zie, dat ik dan meteen weer kriebels krijg.

Het is gewoon stom! Ik heb nu het gevoel dat ik gedumpt ben en vraag me nu echt af wat ik verkeerd doe, ben ik dan niet leuk genoeg, niet mooi genoeg, etc. Zal ik dan altijd vrijgezel blijven? En het slaat nergens op, want ik ben niet gedumpt, er is in principe niks gebeurd of veranderd, maar toch.

Gevoelens :thumbdown:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Sep 2013 10:34

Re: Datetopic

Koko jij gaat ook je kerel ergens tegen komen. Het is al een punt dat je, je nu hebt open gesteld voor iemand en dat het niks is geworden zuigt. Je hebt in elk geval wel gemerkt dat je je open kan stellen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Sep 2013 10:39

Re: Datetopic

Soms denk je inderdaad "rot gevoelend", aan de andere kant, je bent gelukkig niet van steen. Snap helemaal dat je je gedumpt voelt. Heb ik dan ook altijd haha, terwijl het dan niet eens "aan" was.. dus hoe kan het dan "uit" zijn. Ik was iig na mijn ex heel blij na twee jaar ofzo eindelijk weer een beetje kriebels te krijgen voor iemand. En nu kunnen m'n kriebels flink aanwakkeren, alleen ze blijven nooit. Ook vervelend. Maarja, ik voel me nog liever soms rot onder mijn gevoelens dan dat ik helemaal geen gevoelens meer toelaat. En vast en zeker vinden we ooit een jongen dat ons ook leuk vindt. Ach, anders kunnen we nog altijd katten aanschaffen :thumbup:
<<

Anoniem 49

Bericht 24 Sep 2013 11:22

Re: Datetopic

Kowalski schreef:Het is gewoon stom! Ik heb nu het gevoel dat ik gedumpt ben en vraag me nu echt af wat ik verkeerd doe, ben ik dan niet leuk genoeg, niet mooi genoeg, etc. Zal ik dan altijd vrijgezel blijven? En het slaat nergens op, want ik ben niet gedumpt, er is in principe niks gebeurd of veranderd, maar toch.

Gevoelens :thumbdown:


Dat slaat inderdaad nergens op!
Jij bent wel leuk, grappig, mooi etc. etc. Jouw geluk komt echt! Écht! Ik herken je gevoel echt heel erg goed, maar hou vertrouwen in jezelf!

:heart:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 24 Sep 2013 11:56

Re: Datetopic

Natuurlijk is dat niet zo, Koko, maar die gedachtes zijn wel heel herkenbaar. Zeker dat 'wat is er mis met mij, waarom ben ik niet leuk genoeg?' Je bent hartstikke leuk, en je gaat vanzelf vast weer een andere jongen tegen komen, maar daar heb je op dit moment even niet zoveel aan. Die gevoelens mogen er ook zijn, dat is helemaal niet erg. Je mag je hier best even rot om voelen, dat is het namelijk ook. Die gevoelens worden op den duur minder, en ik hoop voor je dat dat al gauw is.

Ik voel me ook rot. Ik heb het idee dat het niet helemaal top gaat tussen mij en mijn Zweedse lover. Ik wist waar ik aan begon, de afstand is klote en super onpraktisch, niet goed voor je gevoelens, en ik weet ook dat mijn gevoelens voor hem waarschijnlijk sterker zijn dan zijn gevoelens voor mij. Maar goed, het was te leuk om te laten lopen. Alleen nu twijfel ik. We hebben geen plannen om elkaar weer op te zoeken, en de laatste week ben ik meestal degene die het gesprek begint. Hij reageert wel leuk dan hoor, noemt me nog steeds cutie, maar toch word ik onzeker. Ben ik al een uur online op facebook en hij ook, en dan begint hij toch geen gesprek. Ik weet dat hij waarschijnlijk gewoon in college zit en zijn facebook aan heeft staan op de achtergrond, en niet actief ermee bezig is, maar dat is het punt in ons contact. Het is bijna alleen via internet/telefoon. Ik wil het liefst bij hem zijn, en de onzekerheden weer weg halen. Dit is namelijk steeds het punt als we elkaar ongeveer een maand niet hebben gezien, dan word ik onzeker. Ik weet niet zo goed wat ik wil, ik vind hem echt heel leuk, ik durf zelfs te zeggen dat ik echt verliefd op hem ben, maar op dit moment heb ik gewoon liefdesverdriet en wil ik bij hem zijn, tegen hem aankruipen en op zijn borst in slaap vallen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Sep 2013 12:11

Re: Datetopic

Ach SG! Lange afstands relatie is niet echt handig als je bij hem wilt zijn. Heb geen advies, enkel knuffels :hug:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 24 Sep 2013 12:21

Re: Datetopic

Nou inderdaad SG, wat een klote situatie is dat zeg. Zo dubbel, je wilt bij hem zijn, maar eigenlijk weet je ook dat dat niet zo gemakkelijk gaat.
Ik heb niet je hele verhaal meegekregen, maar stel dat je echt verliefd blijft en hij ook, zou je ervoor open staan en in de mogelijkheid zijn om (tijdelijk) daar naartoe te verhuizen?

:hug:
<<

Anoniem58

Bericht 24 Sep 2013 13:25

Re: Datetopic

Tabbie, wat lief van je! Ik heb hem niet gevraagd om te gaan eten met een dronken hoofd haha, maar ben hem wel gaan appen met mijn dronken kop. Dat is al iets wat ik niet zo snel zou doen, maar het klikte gewoon zo goed! Nu wacht ik maar even tot ik van hem iets hoor, en anders stuur ik vanavond een appje.
Koko, ik heb ook een tijd gedate met een jongen die uiteindelijk alleen wilde blijven. Ik voelde me ook echt zoals jij, er was nog niks gebeurd maar ik had echt het gevoel dat het zou uitgroeien naar meer. Kwam bij mij dus ook hard aan, en hij was de eerste na 5 jaar aan wie ik me openstelde. Achteraf was het voor mijzelf wel een teken dat ik toe ben aan een relatie na al die tijd eindelijk. Maar heb ook geleerd dat mannen moeilijk te pijlen zijn, zo ook deze jongen weer...
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 24 Sep 2013 13:56

Re: Datetopic

Dank je, Tabbie!

Koko, ja ik heb zelfs vrij concrete plannen om een half jaar daarheen te gaan, vanaf augustus 2014 t/m januari 2015. Ik hou van de stad waar hij woont, het is een heel goede universiteit en de voorzieningen zijn er super voor studenten. Hij is wel de aanleiding van mijn besluit om daar een semester te willen studeren, maar ook al wordt het niets tussen ons, dan nog wil ik daarheen. Wat emigreren betreft, dat weet ik niet, of ik dat wel zou willen. Het land, de cultuur en de taal zou wel goed komen, maar ik ben graag dicht bij mijn familie. Gelukkig is dat nog héél ver weg. Op dit moment zie ik het ook allemaal een beetje somber in, dus dan denk ik er ook minder over na.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 24 Sep 2013 14:18

Re: Datetopic

Aw, Toet, deed hij gisteren wel normaal toen je hem sprak?

Stoer Bolletje dat je hebt gevraagd of hij komt eten!

En SG, bah ik snap je gevoel heel goed. Ik heb ruim een jaar gedate met een Engelsman. Die onzekerheid. Gek werd ik er van. Nu zagen we elkaar vrij regelmatig en ik vertrouwde hem ook wel volkomen, maar je weet niet wat er precies in hem omgaat en of hij nog steeds hetzelfde voelt als de laatste keer dat jullie elkaar zagen.
Kan je concrete plannen gaan maken om elkaar weer te zien of is dat geld/tijd technisch lastig?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Sep 2013 15:36

Re: Datetopic

Totaal off-topic: maar Carra, jij bent er toch ook wel bij op 5 okt de meeting? En de rest? SG? Koko?
<<

Nyx

Bericht 24 Sep 2013 15:41

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Nyx: waarom geen move maken? Omdat hij geen move maakt? Hij is een gast, en gasten snappen dat niet! :yes: En het is ook niet dat de signalen die afgegeven zijn een move aanmoedigen natuurlijk.


Daar heb je gelijk in. Ik weet alleen totaal niet wat ik moet gaan doen, wat ik moet zeggen, wat ik moet vragen. Dus het was makkelijker geweest als zijn oerdrift naar boven zou komen en als een man zou gaan jagen. :P

En waarom is een gesprek over de vernieuwing van de riolering, het feit dat de auto op een andere parkeerplaats moet en dat ik mijn auto nog een jaar rijden geef en dan denk dat hij wel af is, niet voldoende voor hem om weer eens een move te maken?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Sep 2013 15:45

Re: Datetopic

Idd heel vreemd Nyx :lol:
<<

Nyx

Bericht 24 Sep 2013 15:55

Re: Datetopic

Ja toch? :P En het was ook niet zo dat één van de twee twijfelde aan waar hij de auto ging parkeren. Ik op de grote parkeerplaats op de hoek, hij neemt een abonnement van de parkeergarage. Tja, dan weet je ook wel weer alles van elkaar. :P

Het frustreert me enorm dat ik bewust zolang vrijgezel ben gebleven om vervolgens niet meer te weten hoe ik dat toch vroeger deed....
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Sep 2013 15:59

Re: Datetopic

Vroeger scheef je een briefje en gaf je beste vriendin die aan de beste vriend van en had je toen verkering zonder een woord te wisselen :D
<<

Nyx

Bericht 24 Sep 2013 16:01

Re: Datetopic

Haha, ja dat ook.

Ik deed het vroeger nog effectiever. Ik heb alle jongens van mijn klas op de basisschool aangeschreven en gevraagd of ze verkering met mij wilden. Het duurde even, maar toen reageerde één van de jongens dat hij mijn brief zo leuk vond en vervolgens hadden we twee jaar verkering. Toch jammer dat de andere vier niet wilden. :P
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers