Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede tijden slechte tijden topic

<<

Mika

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:03

Bericht 01 Sep 2013 22:12

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Aah oke, die app heb ik niet gedaan dus thnx voor je antwoord.
Carpe Diem!
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 01 Sep 2013 22:26

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik ben zo blij, dat ik morgen weer lekker m'n vertrouwde serie kan kijken. Ik heb het zo gemist!! (Klinkt dat triest...?) :lol:
<<

Anoniem58

Bericht 02 Sep 2013 06:36

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nee hoor, ik heb het ook gemist. Heerlijk ontspannen en hersenloze tv kijken. Ik heb de eerste aflevering ook juist niet gekeken omdat ik dan vanavond lekker iets nieuws zie!
<<

Anoniem123

Bericht 02 Sep 2013 06:49

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ja vanavond is het er weer op! Ik heb de eerste helft van de aflevering van vandaag gekeken maar heb expres de tweede helft niet gezien. Wil nog wel iets nieuws zien vanavond :lol:
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 02 Sep 2013 07:21

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik kan vanavond niet kijken omdat ik moet sporten. Maar ik heb de eerste aflevering al gezien. Morgenavond 20:00 begint het weer voor mij :) !
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 02 Sep 2013 10:38

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik had me voorgenomen om vanavond pas te gaan kijken, maar toen kwam ik vanmorgen heel toevallig langs RTL Lounge. :P
Vanaf morgen weer lekker ontspannen om 20.00 voor de tv, heb dat echt weer gemist.
Afbeelding
<<

anoniem39

Bericht 02 Sep 2013 11:32

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Oh heerlijk. Ik kan me nu al wel verheugen op weer lekker gtst kijken.
Gewoon een half uurtje ontspannen tv kijken, zonder dat je er teveel bij na hoeft te denken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Sep 2013 13:17

Re: Goede tijden slechte tijden topic

En erna gelijk Grey's anatomy, heerlijk!!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 02 Sep 2013 14:29

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Jeeee het gaat weer beginnen!
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 02 Sep 2013 19:11

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Yess het is weer begonnen :)
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 02 Sep 2013 19:25

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Jeeej! Toch Mike, niet jammer moet ik zeggen. Al dacht ik zelf Nina.
<<

Anoniem198

Bericht 02 Sep 2013 21:45

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Jammer ik heb het gemist!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 07:56

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Vanavond weer een nieuwe aflevering voor mij. Heb die van gister al eerder gezien via de app. Dus eigenlijk begint het vanavond pas weer voor mij. Ik heb er zin in. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren de komende tijd.
<<

Anoniem255

Bericht 03 Sep 2013 10:15

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vond het best tegenvallen.
Aysen had ik ook graag zien vertrekken. Hoewel ik Mike ook vervelend vond.
En net alsof Aysen en hoe-heet-hij-ook-alweer daar ter plekke zo'n rugzak mogen onderzoeken.
<<

Anoniem173

Bericht 03 Sep 2013 10:26

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ligt het nou aan mij of hebben ze nog geen lichaam gevonden?
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 10:39

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Atelier Madame schreef:Ligt het nou aan mij of hebben ze nog geen lichaam gevonden?


Nee die hebben ze nog niet. Misschien vanavond?
<<

Anoniem173

Bericht 03 Sep 2013 10:42

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ella schreef:
Atelier Madame schreef:Ligt het nou aan mij of hebben ze nog geen lichaam gevonden?


Nee die hebben ze nog niet. Misschien vanavond?

Ja idd Mss vanavond, maar gek genoeg hebben ze wel een parachut. Waarvan ik zou verdachten at die vast zit aan je lichaam.
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 10:44

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Oh shit, sinds dit topic (op het oude forum) ben ik weer hooked. En vanavond ben ik niet thuis. Alle afleveringen komen direct op uitzending gemist toch?
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 10:45

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Atelier Madame schreef:
Ella schreef:
Atelier Madame schreef:Ligt het nou aan mij of hebben ze nog geen lichaam gevonden?


Nee die hebben ze nog niet. Misschien vanavond?

Ja idd Mss vanavond, maar gek genoeg hebben ze wel een parachut. Waarvan ik zou verdachten at die vast zit aan je lichaam.


Ach er klopt wel meer niet. Wij hebben het lichaam toch zien vallen en nu ligt hij ergens tussen de bomen :ugeek:
<<

Mika

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:03

Bericht 03 Sep 2013 11:25

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ja idd, je zag het lichaam niet in een bosje vallen ofzo, leek meer op de vlakte. En ze moeten het lichaam toch wel hebben want ze hebben notabene de rugzak al.
Heb ergens gehoord dat Mike nog niet officieel dood verklaard is dus dat je nooit kan weten wat er nog komen gaat?
Carpe Diem!
<<

Nyx

Bericht 03 Sep 2013 14:19

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Het kan zijn dat Mike in een verre, verre, verre toekomst nog uit de dood opstaat en Nola alsnog claimed, maar voor nu heeft Louis Talpa duidelijk aangegeven afscheid te nemen van GTST en de rol Mike. Hij heeft het te druk met andere werkzaamheden en heeft aangegeven nooit te lang op één plek te willen/kunnen zitten. Nederland was in ieder geval nog niet van hem af. En of je daar nu zo blij mee moet zijn? :P
<<

Anoniem30

Bericht 03 Sep 2013 14:28

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik heb het gisteren niet mogen kijken van mijn vriend, want hij was er zelf niet en wilde het ook zien. Ik heb het dus opgenomen en vanavond gaan we twee afleveringen na elkaar kijken!
<<

Anoniem255

Bericht 03 Sep 2013 14:31

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nyx schreef:Het kan zijn dat Mike in een verre, verre, verre toekomst nog uit de dood opstaat en Nola alsnog claimed, maar voor nu heeft Louis Talpa duidelijk aangegeven afscheid te nemen van GTST en de rol Mike. Hij heeft het te druk met andere werkzaamheden en heeft aangegeven nooit te lang op één plek te willen/kunnen zitten. Nederland was in ieder geval nog niet van hem af. En of je daar nu zo blij mee moet zijn? :P


Aaahhh.... Hij is dus gewoon opgestaan en weggelopen.
Dan blijft Nina in onzekerheid zitten en is ze bang dat hij Nola zal ontvoeren en dan tegen de tijd dat ze denkt dat hij voorgoed weg is, duikt hij ineens weer op.
Een beetje zoals met Nick, Valentijn en Charlie.
<<

Anoniem30

Bericht 03 Sep 2013 14:33

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Hoe kun je het nou overleven als je van weet ik veel hoe hoog naar beneden klettert?
<<

Nyx

Bericht 03 Sep 2013 14:46

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Pippa schreef:Hoe kun je het nou overleven als je van weet ik veel hoe hoog naar beneden klettert?


Je kunt als je in de bomen valt nog overleven.

Maar ga vanavond maar eerst kijken, anders is het helemaal niet leuk meer. ;)
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers