Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Prescan

<<

Anoniem131

Bericht 29 Okt 2014 14:53

Re: Prescan

Nougat schreef:
Francaise schreef:
Nougat schreef:Ik vind het overdreven. Zeker voor een jong iemand die niet erfelijk belast is.

Tsja, had ook niet anders van je verwacht. Jonge mensen die niet erfelijk belast zijn kunnen ook ziek worden.

Tuurlijk, maar dan merk je het meestal wel en kun je je prima via de gebruikelijke route, beginnende bij de huisarts, laten onderzoeken. Om nu te gaan zoeken naar ziektes, vind ik overdreven, dan ben je eigenlijk naar problemen aan het zoeken, voor mijn idee.

Zelf ga ik me trouwens wel laten onderzoeken, maar dat komt omdat er een grote kans bestaat dat ik erfelijk belast ben. Ik zit daar persoonlijk echt niet op te wachten, maar het is wel het meest verstandige om te doen. Maar om het nu voor de lol te gaan doen, nee. Geniet liever van je gezonde lijf!!

Dat merk je meestal wel? Jij weet echt niet waar je over praat en daar ben ik blij om. Sommige ziektes zijn sluipmoordenaars en die merk je inderdaad vanzelf en daarna kan je bedenken in wat voor kist je opgebaard wilt liggen.
Dat een normaal altijd gezond mens zich niet laat testen begrijp ik wel maar in mijn geval is mijn lichaam van nature niet zo gezond dus een extra check kan geen kwaad.
<<

Anoniem125

Bericht 29 Okt 2014 14:58

Re: Prescan

Ja natuurlijk, er kan altijd iets mis zijn. Helaas kun je het leven en je gezondheid niet controleren. Ook niet door zo'n scan te laten doen. Beter is het om te accepteren dat je niet overal controle over hebt. Hoe moeilijk ook!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers