Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke activiteiten in de winter/herfst

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 27 Okt 2014 13:56

Leuke activiteiten in de winter/herfst

Ik ben een beetje aan het zoeken naar activiteiten in de winter/herfst. Wij gaan graag eens weg. Wat is leuk met een peuter en een kleuter?

We gaan dinsdag zwemmen in Aqua Mundo en de binnenspeeltuin staat ook op de planning. Wat is nog leuk?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 27 Okt 2014 14:07

Re: Leuke activiteiten in de winter/herfst

Gewoon naar het bos?
Wij zijn alle dagen in het bos te vinden, wonen er ook maar 30 meter vandaan, maar toch. Het is er nu prachtig!
<<

Anoniem119

Bericht 27 Okt 2014 14:54

Re: Leuke activiteiten in de winter/herfst

Naar het bos met een mandje en dan kastanjes en eikels en bladeren verzamelen en er dan thuis mee gaan knutselen.
<<

Anoniem 146

Bericht 27 Okt 2014 15:40

Re: Leuke activiteiten in de winter/herfst

Het bos was ook het eerste dat te binnen schoot. Je kan echt hele leuke knutselwerkjes maken met gevonden bladeren/eikels/kastanjes etc etc.

Ik zie dat Marin dit ook al zegt. :)
<<

Anoniem 146

Bericht 27 Okt 2014 15:41

Re: Leuke activiteiten in de winter/herfst

Google eens op bijv : knutselen in de herfst
Leuke ideeën kan je er ophalen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 27 Okt 2014 16:46

Re: Leuke activiteiten in de winter/herfst

Wandelen lukt nu niet, maar misschien binnenkort wel weer.

Ik heb even gegoogled, 5555555555555ik zie er veelleuke dingen tussen ja!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 27 Okt 2014 18:43

Re: Leuke activiteiten in de winter/herfst

We hebben zonet gedanst op Kabouter Plop!
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lexi