Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kado van opa en oma?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Sep 2013 19:52

Kado van opa en oma?

Mijn ouders willen de meiden graag een leuk kado voor hun verjaardag geven. Het mag best iets kosten maar ik kan niet zo heel veel bedenken. Ik heb bedacht zo'n vogelnestschommel dit omdat ze buiten spelen heel leuk vinden. Verder heb ik een hele gave tafeltent gezien maar ik vind dat wel erg veel geld voor stof.. Poppenhuis heb ik ook al meerdere keren serieus over nagedacht maar ik denk dat dat nog teveel gepriegel voor ze is en dat ze daar geen geduld voor hebben. Oh en een keukentje hebben we al net zo als twee gave loopfietsen.

Dus wie heeft er leuke ideen voor een kado voor de meiden?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem255

Bericht 23 Sep 2013 20:04

Re: Kado van opa en oma?

Hier krijgt onze zoon van de opa's en oma's Playmobil. Hij is net zo oud als jouw meiden.
Van ons krijgt hij de dierentuin van Playmobil. Hij speelt er zo ontzettend vaak mee en van de rest hebben we al meer dan genoeg. (knutselspullen, boeken, auto's etc)
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:58

Bericht 23 Sep 2013 20:15

Re: Kado van opa en oma?

Duplo?
2011 - 2013
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Sep 2013 20:29

Re: Kado van opa en oma?

Mien, ik vind duplo denk ik echt nog niet geschikt voor ze. Het zijn nog te kleine spulletjes.

Theezakje duplo is een optie, maar ik hoop iets leukers tegen te komen :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem33

Bericht 23 Sep 2013 20:33

Re: Kado van opa en oma?

Bij onze gastiuder staat een poppenhuis en E speelt daar heel graag mee!
Het is een vrij grote waar ze makkelijk met zijn tweeën mee kunnen de spelen.
<<

Anoniem80

Bericht 23 Sep 2013 21:02

Re: Kado van opa en oma?

Hier is duplo echt een grote hit! Misschien een leuke poppenwagen?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers