Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HaakBrei&Borduur Topic

<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 25 Okt 2014 14:22

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik heb ook de clover amour en vind die heel fijn. Laatst een 10 gekocht van knitpro, maar die vind ik heel vervelend in de hand liggen, kreeg daar pijn van aan mijn vinger.
Ik zou iig gaan voor haaknaalden die je prettig vindt haken.

Mijn CALdeken begint op te schieten. Het originele patroon heb ik af, ben nu bezig met het langer maken. Daarna nog een rond eromheen, even kijken of ik dat hakend ga doen of dat ik een rand ga naaien. Ik weet nog niet of het hakend er netjes uit gaat zien, op sommige stukken is de zijkant namelijk nogal hobbelig.

Verder ben ik bezig met mutsen haken. Mijn man was erg enthousiast begonnen, maar is afgemaakt, dus nu mag ik het doen ;). Heb voor mezelf al een muts af en ben nu bezig aan degene die mijn man graag wilde. Die heeft een klep, maar ik begrijp maar niet hoe het moet. Morgen komt Raven, hopelijk kan zij me verder helpen!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 25 Okt 2014 19:11

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik heb vanmiddag 2 clover amour haaknaalden gekocht. Moet mn knuffeldoekje nog even aan elkaar maken en dan ga ik een van de naalden testen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 25 Okt 2014 19:25

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Clover amour heb ik ook. Heel fijn!
<<

Anoniem205

Bericht 26 Okt 2014 21:57

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Grappig dat iedereen zo'n fan is van de Clover Amour naalden :-)

Ik ben de afgelopen dagen lekker aan het haken geweest, en nu is mijn bol op... GRMBL
<<

Anoniem205

Bericht 27 Okt 2014 13:32

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Best cool, ik heb vandaag van 3 afzonderlijke mensen te horen gekregen dat ze mijn shrug zo gaaf vinden. En dan helemaal verbaasd zijn als ze horen dat ik 'm zelf gehaakt heb :love:
<<

Anoniem304

Bericht 27 Okt 2014 14:01

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Clover Soft touch (grip?) heb ik ook. Die vind ik fijner dan Amour. Ik raakte in de war door de eerdere reacties. Ik bedoel dus die soft dinges. Amour heb ik 1 van, maar die naald is eigenlijk te lang.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 27 Okt 2014 18:08

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik heb 2 amour die gebruik ik voor de amigurumi toen ik de deken ging maken heb ik een clover soft touch gekocht en die vind ik echt heel erg fijn. Denk uiteindelijk zelfs fijner dan de amour. Verder heb ik een goedkoop setje via ebay gekocht omdat je soms voor een paar steken een grotere of kleinere naald nodig hebt en dit een goedkope oplossing was.

De olifant is inmiddels af. Ik zal een foto plaatsen als Mini hem heeft ontvangen. Morgen wil ik dan eindelijk het paardje in elkaar zetten en hopelijk krijg ik de auto deze week nog af. En dan kan ik gaan beginnen aan de treinen!
<<

Anoniem205

Bericht 27 Okt 2014 19:26

Re: HaakBrei&Borduur Topic

De soft touch (die bruingroenige, toch? :-)) heb ik nu helemaal compleet. Of nou ja, vanaf maat 2. Merkte dat ik andere naalden niet gebruikte en steeds naar de clover greep. Dan maar de set completeren van 6 tm 2...
<<

Anoniem205

Bericht 09 Nov 2014 21:51

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik kom weer een nieuwe muts showen :-) Dit keer gehaakt met stylecraft chuncky. Patroon gevonden via facebook, volgens mij via craftstyle ofzo. Iig een gratis patroon. Vind het effect wel leuk geworden!

Afbeelding
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 10 Nov 2014 12:26

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Leuk Oreo! Hier schiet het haken er een beetje bij in. Ben dan ook nog niet opgeschoten met de auto en ook het paardje heb ik nog niet elkaar gezet.
<<

Anoniem205

Bericht 14 Nov 2014 22:18

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Wordt er verder nog gehaakt hier? :-)
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 14 Nov 2014 22:32

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik doe mee aan de scheepjes cal 2014. Verder ben ik nog een zwartepieten slinger aan het haken en een beer.
Ik zit altijd op de laptop en weet nooit hoe ik hier foto's moet plaatsen.
<<

Anoniem205

Bericht 15 Nov 2014 00:30

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Die cal is alleen maar grannies, toch? Dat trekt me helaas niet zo...

Hier weer 2 mutsjes af, op bestelling. Dat is fijn. Nu die teckel nog en 1000000000 andere dingen. Ben mijn Lammy no1 garen ook nog steeds niet kwijt ;-(
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 15 Nov 2014 09:16

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Klopt Oreo.
<<

Anoniem205

Bericht 15 Nov 2014 10:23

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Foto's plaatsen is btw heel makkelijk!
Heb je een account bij mijnalbum of photobucket? Daar kan je je foto's in uploaden. Dan kopieer je de link die op .jpg eindigt en die plak je hier tussen [url][/url]
<<

Anoniem304

Bericht 15 Nov 2014 10:49

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik borduur veel te laatste tijd. Haken staat even op een laag pitje!
<<

Luuz

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 05 Okt 2014 11:27

Bericht 16 Nov 2014 11:41

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik ben bezig met de cal deken van begin dit jaar. Die met die strepen en niet de granny's. Hij schiet al aardig op, maar ben er nog lang niet.
Verder heb ik een egeltje gehaakt, die uit het zoomigurumi boek nr 3. Die is erg goed geslaagd. Ik ben begonnen met het haken van een konijn, heb hier geen patroon voor. Eens kijken of ik zelf iets kan verzinnen.
<<

Anoniem133

Bericht 16 Nov 2014 11:50

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Cotton schreef:Ik borduur veel te laatste tijd. Haken staat even op een laag pitje!


Waar koop jij je borduurgaren? Mag ook via pm eventueel.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Nov 2014 12:14

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Bij www.happyhobby80.nl Silke.

Je moet de website even leren kennen, maar ze hebben super goedkoop DMC garen en losse stoffen ook. In sommige winkels is het bijna 4x zo duur per strengetje, dus het loont wel haha.

Wat ga je maken? :dance:
<<

Anoniem133

Bericht 16 Nov 2014 12:21

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik ben nu nog bezig met zo'n kant en klaar borduurpakketje van de Action maar heb mezelf het novembernummer van de Cross Stitcher cadeau gedaan en daar staan zulke leuke dingen in.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Nov 2014 12:22

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik be ook bezig met de tulpen van de Action, heel leuk.

Maar dat tijdschrift is idd geweldig haha. Nou op die website kan je wel goedkoop terecht. Ben heel blij dat ik 'm ontdekt heb.
<<

Anoniem133

Bericht 16 Nov 2014 12:24

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik ben bezig met een uiltje, maar wil de bloemen voor sinterklaas vragen, die lijken me ook heel leuk. Zal binnenkort eens een foto plaatsen.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Nov 2014 16:33

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Leuk, ik heb ze ook gevraagd in m`n Kerstlootje en voor Sinterklaas bij familie.

Foto foto foto!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 18 Nov 2014 17:42

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik heb de uil van de foto gemaakt! Eerste haakproject en ik vind m best goed gelukt :). Ok, verkeerde steek, maar dan wel bij alles zodat het niet meer opvalt haha.

Afbeelding
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 18 Nov 2014 19:15

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Goed gelukt toch Helix zo voor de eerste keer!

Ik hoop over een week of 2 ook weer lekker te kunnen haken. Nu erg druk met de verhuizing en het huis inrichten. Heb ik straks mooi nog tijd om mijn kerststal af te maken!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers