Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2014 16:08

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

Die had ik al eens gezien. De shampoo wil ik wel eens proberen, maar wil proberen om even zonder conditioner te doen. Dank je.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 21 Okt 2014 16:29

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

Ik laat conditioner inderdaad ook niet lang intrekken. Ik was mijn haar, doe er conditioner in, was mijn lijf en spoel de conditioner uit.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Okt 2014 19:41

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

ik gebruik altijd eigen merk van de trekpleister en dan shampoo en conditioner. Heb nu toevallig nog cocos shampoo en conditioner van de action. Werken beide goe. Lekker zacht haar ervan
Afbeelding
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 22 Okt 2014 07:19

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

Het best is 2 keer wassen met shampoo (eerste keer is reiniging tweede keer verzorging) Daarna een verzorging crème er in doen. 1 keer in de week een maskertje lekker laten intrekken met een warme natte handdoek eroverheen. Met 2 in 1 shampoo krijg je nooit het effect wat je wilt omdat je dan die stappen overslaat wat nodig is voor reiniging en verzorging.
<<

Anoniem122

Bericht 22 Okt 2014 07:30

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

caribbeanlover schreef:Die had ik al eens gezien. De shampoo wil ik wel eens proberen, maar wil proberen om even zonder conditioner te doen. Dank je.


Waarom wil je perse zonder conditioner?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Okt 2014 08:16

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

loura schreef:Het best is 2 keer wassen met shampoo (eerste keer is reiniging tweede keer verzorging) Daarna een verzorging crème er in doen. 1 keer in de week een maskertje lekker laten intrekken met een warme natte handdoek eroverheen. Met 2 in 1 shampoo krijg je nooit het effect wat je wilt omdat je dan die stappen overslaat wat nodig is voor reiniging en verzorging.

Daar ben ik het niet mee eens. Als je erg droog haar hebt en droge hoofdhuid is dat sowieso af te raden. En als je erg vet haar hebt zodat je pas bij de tweede keer schuim ziet dan zou ik eerder proberen dat vette te voorkomen (bijv door minder vaak en veel wassen).

Ik was m'n haar 1 keer per week en dan doe ik een piepklein beetje shampoo op m'n hoofdhuid, dat spoel ik daarna uit.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2014 09:19

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

ไม่เป็นไร schreef:
caribbeanlover schreef:Die had ik al eens gezien. De shampoo wil ik wel eens proberen, maar wil proberen om even zonder conditioner te doen. Dank je.


Waarom wil je perse zonder conditioner?


Omdat een kapper mij ooit vertelde dat het niet zo goed is en of zij nou bedoelde mbt mijn haartype dat weet ik niet meer.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Okt 2014 09:24

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

Je hebt vrij droog haar vertelde je wel eens, toch? Ik zou het dan niet doen hoor. Apart advies eigenlijk.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2014 09:27

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

Ik heb geen droog haar, maar het was wel zo aan de onderkant omdat ik het heel lang niet heb laten knippen. Voor dat we op vakantie gingen heeft mijn moeder er een stukje afgehaald. Verder glanst het altijd en lijkt het alsof ik glansspray oid heb gebruikt en da's niet zo.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 22 Okt 2014 14:41

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

Urban Naked schreef:
loura schreef:Het best is 2 keer wassen met shampoo (eerste keer is reiniging tweede keer verzorging) Daarna een verzorging crème er in doen. 1 keer in de week een maskertje lekker laten intrekken met een warme natte handdoek eroverheen. Met 2 in 1 shampoo krijg je nooit het effect wat je wilt omdat je dan die stappen overslaat wat nodig is voor reiniging en verzorging.

Daar ben ik het niet mee eens. Als je erg droog haar hebt en droge hoofdhuid is dat sowieso af te raden. En als je erg vet haar hebt zodat je pas bij de tweede keer schuim ziet dan zou ik eerder proberen dat vette te voorkomen (bijv door minder vaak en veel wassen).

Ik was m'n haar 1 keer per week en dan doe ik een piepklein beetje shampoo op m'n hoofdhuid, dat spoel ik daarna uit.

Ik gaf geen advies aan caribbeanlover hoor trouwens. Dit was een uitleg over de basis van haren wassen, zo heb ik het geleerd op de kappersopleiding.

Het hoe vaak wassen van je haar is vrij persoonlijk, iedereen heeft ander haar. Voor mij zou het not done zijn,1 keer in de week te wassen.
<<

Anoniem170

Bericht 26 Okt 2014 13:50

Re: Is 2 in 1 shampoo echt zo slecht?

De producten van kruidvat eigen merk vind ik erg goed. Die shampoo met arganolie kost maar een euro voor 500 ml.
Ik kan 2 in 1 shampoo ook nooit zo plaatsen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers