Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 23 Okt 2014 19:53

Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Mijn dochter is er heel stellig in dat de baby straks de naam die zij wil ook zal krijgen, en zoon hamert ook steeds meer op die naam. Toevallig staat de naam ook in ons namenlijstje waar zij niks vanaf weten en heb ik die naam al eens aan een van dochter haar barbies gegeven.
Voor mijn man staat deze naam op nmr 3 zn beetje, ik vind alle 5 mooi maar zijn top 2 namen lijken op merken waardoor ik nog wat twijfel. Nu neigt man ook meer naar de naam die de kinderen graag willen.

Zou dat voor jullie mee spelen in de uiteindelijke keuze?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem86

Bericht 23 Okt 2014 19:55

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Als jullie t ook echt een mooie naam vinden, zou ik het zeker overwegen!
<<

Anoniem92

Bericht 23 Okt 2014 20:08

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Als jullie er het allemaal mee eens zijn, lekker doen! Hoe makkelijk.

Wij hebben alleen L. 1 of 2 keer spelenderwijs de naam uit laten spreken.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Okt 2014 20:12

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Als jullie de naam zelf ook echt leuk vinden dan wel. Als het een heel andere naam zou zijn dan zou ik kiezen wat jij en je man leuk vinden.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 23 Okt 2014 20:39

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Als jullie het een mooie naam vinden waarom niet?
Toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje mochten mijn broertje en ik ( 6 en 7) ook een namen lijstje maken. Uiteindelijk kreeg mijn zusje de naam die mijn broertje bedacht had.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem123

Bericht 24 Okt 2014 08:23

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Als je die naam ook al toevallig op je lijstje hebt staan dan zou ik er wel om denken. Maar een kind gewoon een naam laten verzinnen zou ik nooit doen.
Ons nichtje was/is een nakomertje en haar zussen mochten een naam kiezen. En ze waren toen toevallig allebei fan van the kelly family. 1 keer raden hoe zusje werd genoemd. :palm: Daarom zou ik dat nooit doen :laughcry:
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 24 Okt 2014 08:31

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Als mijn zus mijn nichtje had laten bepalen dan had mijn neefje nu Glitter geheten... :omg: Haha
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 24 Okt 2014 08:50

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Nee mijn zoon bepaald niet mee met de naam..

Anders krijgen we wel hele rare namen..
Zoals; werkjonge, poepie, juf Janny, Oma Gerrie ect...

De namen die ik noem vindt hij allemaal niks haha..
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 24 Okt 2014 08:57

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

B. was nog te klein om mee te beslissen over de naam.
2012 2014
<<

Anoniem104

Bericht 24 Okt 2014 09:00

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Parel schreef:Als jullie er het allemaal mee eens zijn, lekker doen! Hoe makkelijk.

Wij hebben alleen L. 1 of 2 keer spelenderwijs de naam uit laten spreken.


Zijn jullie er al uit Parel? :D
<<

Anoniem103

Bericht 24 Okt 2014 09:17

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Als die naam toch al op m'n lijstje stond zou ik het wel laten meewegen denk ik. Is toch leuk als je kinderen denken dat ze de naam van hun zusje hebben bedacht.
Altijd beter dan dat je zelf de naam bedenkt en je kind tegen iedereen blijft volhouden dat z'n zusje tété heet :laughcry:
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Okt 2014 09:22

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Haha mijn zoon heeft de eerste maanden ook iedereen zo'n beetje al verteld dat de baby Chihuahua zal gaan heten. :)
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Okt 2014 09:24

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Tania schreef:Altijd beter dan dat je zelf de naam bedenkt en je kind tegen iedereen blijft volhouden dat z'n zusje tété heet :laughcry:


:thumbup: Haha en de manier waarop hij het zegt ook.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem103

Bericht 24 Okt 2014 09:27

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Chaos schreef:
Tania schreef:Altijd beter dan dat je zelf de naam bedenkt en je kind tegen iedereen blijft volhouden dat z'n zusje tété heet :laughcry:


:thumbup: Haha en de manier waarop hij het zegt ook.


Ja en als iemand nu aan haar vraagt hoe ze heet zegt ze ook vaak eerst tété en dan pas haar echte naam erachteraan.
<<

Anoniem75

Bericht 24 Okt 2014 09:54

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Wij hadden helemaal niks tegen S. gezegd totdat hij op een dag ineens zei : ik krijg een broertje en hij heet T.!
Dat was best eh ja best creepy haha. Hij wist wel dat hij een broertje kreeg maar die naam hadden we dus nog nooit laten vallen.
<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:33

Bericht 24 Okt 2014 12:34

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Ik zou het wel laten meewegen, maar als jullie zelf een beter gevoel hebben bij een andere naam van het lijstje zou ik toch die naam kiezen.

Ons buurmeisje bij mijn ouders mocht ook de naam van de hond kiezen en die heet nu Elmo. Moet altijd lachen als de vader de hond roept en er komt een hele grote Berner Sennen aanrennen.
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Okt 2014 12:42

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Als die naam ook in het lijstje van jullie staat zou ik het wel overwegen. Maar mocht ik een andere naam mooier vinden dan zou ik dat doen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 24 Okt 2014 12:56

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Hier wil de oudste de baby Pietje noemen, sinds een maand ofzo is dat veranderd in roosje...
Ze weet de baby naam niet en die krijgt ze pas te horen als de baby is geboren. Ze zou het tegen iedereen vertellen.

Als de kinderen ouder zijn zou ik het misschien overwegen maar d is gewoon te jong
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 24 Okt 2014 22:40

Re: Kinderen mee laten bepalen bij naam baby?

Ik zou het alleen overwegen als we het zelf ook een leuke naam vinden en zoals ik lees staat hij in jullie lijstje. Dan zou ik er zeker over nadenken maar ik zou mijn keuze niet van hun mening af laten hangen. Mochten we toch op een andere naam uitkomen die we leuker vinden dan zou ik daarvoor kiezen. Toch lijkt het mij erg leuk, vooral omdat hij ook op jullie lijstje staat.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers