Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede tijden slechte tijden topic

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 22 Sep 2013 18:42

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Hoorde net op tv dat he nog wel een paar maanden gaat duren voor we weten wie de moordenaar is. De opnames lopen een aantal maanden voor en Ferry Doedns zei dat ze nog geen opname hebben gehad waaruit blijkt wie de moordenaaris.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Sep 2013 19:14

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Een aantal maanden is overdreven. De opnames lopen ongeveer een week of 6 voor.
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 23 Sep 2013 08:24

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Dit stond op MSN

Goede Tijden, Slechte Tijden-fans moeten opnieuw geduld hebben. Waar de liefhebbers eerst een hele zomer moesten wachten om te weten wie de parachutesprong die de cliffhanger markeerde niet overleefde, wordt nu pas over een paar maanden duidelijk wie de parachute saboteerde.

Ferry Doedens stelt dat het nog een behoorlijke tijd duurt voordat de moordenaar van het GTST-personage Mike Brandt, gespeeld door Louis Talpe, ontmaskerd wordt. Dit vertelt de soapie aan Carlo en Irene bij Life 4 You. "Wie de touwtjes heeft doorgeknipt, daar kan ik natuurlijk niets over zeggen", vertelt hij over de gesaboteerde parachute. "Maar dat komt ook nog niet heel snel aan het licht. Misschien over een half jaar."


Zelfs de acteurs zelf hoeven zich nog niet druk te maken over de ontmaskering. Het duurt namelijk nog even voordat die betreffende scènes worden opgenomen. "Misschien komt het na de Kerst", zegt Ferry hierover. "Ze gaan dit natuurlijk heel lang uitmelken." Tijdens de uitzending van afgelopen vrijdag, zag het ernaar uit dat Lorena haar voormalige vriend heeft omgelegd. Haar vingerafdrukken werden gevonden op de tang waarmee de parachute was gesaboteerd.

Bron: http://entertainment.nl.msn.com/celebri ... r-bekend-1
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 23 Sep 2013 09:14

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nou als dat echt zo is dan gaat het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langdradig worden
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 23 Sep 2013 09:17

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nou, zeg dat. Ik denk dat ik tegen die tijd al afgehaakt ben :thumbdown:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 23 Sep 2013 09:48

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik ben bang dat ik dan (helaas) nog niet afgehaakt ben. Ik kan het niet laten om te kijken. Ik hoop dat er dan nog wel een andere spannende verhaallijn bij komt
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 23 Sep 2013 10:05

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik denk dat er een soort fatal attraction komt met Rick en Femke. Ik hoop iig dat niet alles om die moord gaat draaien want het wordt nu al behoorlijk uitgemolken.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Sep 2013 10:26

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind het heel dit seizoen eigenlijk niet echt leuk, kijk er ook maar met een half oog naar iedere avond. Vaak vergeet ik het en kijk ik het op internet. En dan luister ik eigenlijk alleen maar half en hang verder op het forum rond.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Sep 2013 13:46

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Hier staat het ook iedere avond wel op maar ik kijk/luister maar half en ben drukker met mijn iPad. Het is saai, langdradig en tegelijkertijd ook met veel dingen weer erg voorspelbaar. Maar je moet wat om 20.00 uur ;)

Die tang is inderdaad door Lorena gebruikt omdat ze iets met haar jasje had. Daar dacht ik meteen aan afgelopen vrijdag.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 23 Sep 2013 18:28

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind het echt heel jammer dat Louis Talpe (Mike) uit de serie is. Toen was er nog wel een beetje pit in de serie, hij maakte het interessant. Nu vind ik het nú al te lang duren met de verhaallijn.
Die Femke mag van mij ook direct de serie uit, vind haar nu al een vervelend personage. Van Wiet en Tim vind ik voorspelbaar en ik mis de spanning.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Sep 2013 18:40

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Afbeelding
<<

anoniem213

Bericht 23 Sep 2013 18:45

Re: Goede tijden slechte tijden topic

sarah1985 schreef:bianca gaat er uit

http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/enter ... g-bij-gtst

Beetje een suggestieve post. Bianca gaat er helemaal niet uit, maar een andere actrice gaat de rol van Bianca spelen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Sep 2013 18:50

Re: Goede tijden slechte tijden topic

June schreef:
sarah1985 schreef:bianca gaat er uit

http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/enter ... g-bij-gtst

Beetje een suggestieve post. Bianca gaat er helemaal niet uit, maar een andere actrice gaat de rol van Bianca spelen.


oh echt oeps dacht dat ze eruit ging. Had die link nog niet gelezen
Afbeelding
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 23 Sep 2013 19:01

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Dus Cynthia Abma gaat de grootste tv-zender van heel Nederland verlaten om naar een zinkend schip te vertrekken? Weet niet of dat nou een slimme zet is, maarja.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 23 Sep 2013 20:00

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Jammer dat zij stopt. Ik vind het altijd zo wennen als een ander de rol overneemt
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 24 Sep 2013 10:41

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ella schreef:Jammer dat zij stopt. Ik vind het altijd zo wennen als een ander de rol overneemt



haha ja he :laughcry:
<<

Anoniem185

Bericht 24 Sep 2013 10:44

Re: Goede tijden slechte tijden topic

expressob schreef:
Ella schreef:Jammer dat zij stopt. Ik vind het altijd zo wennen als een ander de rol overneemt



haha ja he :laughcry:
Ja ik vind dat ook altijd heel irritant de eerste afleveringen.

Ik vraag me af wanneer Sjors terug komt. Ik mis Sjors. Lana zal straks ook wel al een kind van een jaar of 6 zijn als ze terug komen. :laughcry:

Verder wil ik graag weten hoe het nu met Bing zit.
<<

Anoniem73

Bericht 24 Sep 2013 14:47

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind het echt super jammer dat het nu echt alleen maar om die moord gaat. Je hoort niks over bing of over monica, sjors is uit de picture.

Ik denk dat veel mensen sneller zullem gaan zappen als ze merken dat het zo langdradig gaat worden! Ben benieuwd.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 24 Sep 2013 17:44

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Lampenkapje schreef:
expressob schreef:
Ella schreef:Jammer dat zij stopt. Ik vind het altijd zo wennen als een ander de rol overneemt



haha ja he :laughcry:
Ja ik vind dat ook altijd heel irritant de eerste afleveringen.

Ik vraag me af wanneer Sjors terug komt. Ik mis Sjors. Lana zal straks ook wel al een kind van een jaar of 6 zijn als ze terug komen. :laughcry:

Verder wil ik graag weten hoe het nu met Bing zit.


Jaar of 6? Jaar of 16 :wink: Lucas is toch ook weggegaan als 6-jarige en kwam ook terug als 18-jarige.
Ik vind het inderdaad jammer dat je niks van de rest hoort. Je ziet niks van Bing of Monica (ik denk dat Menno hem vergeten is.. Over een aantal weken zien we een uitgemergelde Bing die 4 weken niet heeft gegeten :razz: ) Waar is Monica eigenlijk gebleven?
<<

Anoniem185

Bericht 24 Sep 2013 17:47

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Monica ging weg met het kind volgens mij. Omdat ze bang was van Aysen.

Aysen zit ineens ook niet meer achter Monica aan.
<<

Anoniem75

Bericht 24 Sep 2013 20:24

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Wat jammer dat Bianca wordt verwisseld. Ik vind haar echt een hele goede actrice. Ben benieuwd wie we ervoor in de plaats krijgen.

Ik zit nog steeds te wachten tot Aysen de serie verlaat..
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 25 Sep 2013 08:58

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Lampenkapje schreef:Monica ging weg met het kind volgens mij. Omdat ze bang was van Aysen.

Aysen zit ineens ook niet meer achter Monica aan.


Omdat Aysen denkt dat Monica abortus heeft laten plegen nadat Bing haar geslagen had.
<<

Anoniem100

Bericht 25 Sep 2013 09:32

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Jammer dat het zo langdradig word, kijk ook nog maar half...vind het niet echt meer de moeite om er speciaal voor te gaan zitten zoals "vroeger" toen het echt spannend was.

Bianca was idd een goeie, jammer dat ze gewisseld word. Sjors mag ook wel weer terugkomen, die vond ik altijd wel leuk! En Bing...vaag dat niets meer over gezegd word/te zien is.
<<

Anoniem280

Bericht 25 Sep 2013 13:13

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Jef vroeg laatst nog naar hem, toen werd er gezegd hij wil niets of niemand zien.

In de spoilers staat ook niets over hem in, althans de eerste week van oktober niet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Sep 2013 19:35

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Zo, anders gaat Aysen er even bovenop zeg..
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers