Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

caribbeanlover

Bericht 20 Okt 2014 15:33

Re: Action topic

Tuurlijk en ik draag er nu ook een, oh nee dat is een onesie.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Okt 2014 15:36

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Die met dat metertje is die zwart/grijze toch? Las dat je daarmee ook andere dingen mee kan oppompen. Wat is het nut van die meter?


Zo een meter geeft aan hoeveel bar er in een fietsband of voetbal of wat je ook wilt oppompen zit. Bar geeft eigenlijk aan hoeveel luchtdruk ergens in zit. Zo moet je een autoband oppompen tussen de zoveel bar voor beter wegliggen en zuinig benzineverbruik etc.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2014 21:40

Re: Action topic

Leuk ze hebben Mexx parfum, eindelijk een merk. Heb ook van die merkloze van hun en die blijven zoals bekend toch minder lang hangen. Basic shirts voor € 2,49 ook handig heb er een aantal nodig.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Okt 2014 17:40

Re: Action topic

jemig ik koop nooit meer gasaanstekers bij de action. Eerst werken die dingen maar 1x. Maar nu net vloog het ding in de fik. Gelukkig snel onder de kraan gegooid
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 24 Okt 2014 18:41

Re: Action topic

Oh ik wilde morgen aanstekers kopen voor vriend. Twijfel nu om het bij de Action te doen haha.

Ik moet ook een kaasschaaf hebben...hebben ze daar een beetje een goede?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Okt 2014 18:47

Re: Action topic

nou ik zou die gasaanstekers er niet kopen. Gewone aanstekers geen ervaring mee.Kaasschaaf ook niet
Afbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 24 Okt 2014 19:18

Re: Action topic

Ik vind de kaasschaaf niet echt goed.
Maar dat vind ik de meeste kaasschaven.
<<

Anoniem122

Bericht 24 Okt 2014 19:48

Re: Action topic

De kaasschaaf daar is echt waardeloos. Bij mij vloog bij de tweede keer gebruik het handvat los.
Bij de Hema hebben ze wel fijne kaasschaven, ook niet zo duur.
<<

Anoniem74

Bericht 24 Okt 2014 19:57

Re: Action topic

Kaasschaaf zou ik daar idd niet kopen, bagger kwaliteit
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 24 Okt 2014 20:11

Re: Action topic

Gewone aanstekers zijn wel goed. Heb ze al jaren en nog geen problem mee gehad.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 25 Okt 2014 10:41

Re: Action topic

ไม่เป็นไร schreef:De kaasschaaf daar is echt waardeloos. Bij mij vloog bij de tweede keer gebruik het handvat los.
Bij de Hema hebben ze wel fijne kaasschaven, ook niet zo duur.

Die vind ik ook waardeloos. Snijdt amper kaas. Ligt er denk ik ook aan of je jonge of oude kaas hebt e.d., maar ik kan er niets mee.
<<

Anoniem122

Bericht 25 Okt 2014 11:36

Re: Action topic

Ah ja ik heb altijd oude of extra belegen kaas, hij maakt alleen wel dikke plakken.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 25 Okt 2014 12:39

Re: Action topic

Voor ik nog meer reacties gehad had, heb ik toch de kaasschaaf gehaald. Was een euro, dus zie wel of het een goede is. Euro valt wel mee als het stuk gaat. Hopelijk gaat het handvat hier niet los (ik duim!).

Aanstekers tocg gehaald..bedacht mij dat we ze eerder ook gehaald hadden en deze toen goed bevielen zo ver ik weet.
Heb met zo'n klik ding of hoe heet dat.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 25 Okt 2014 15:57

Re: Action topic

Oh die hebben wij ook altijd, achja, gelukkig doet hij het bij jou wel!
<<

Anoniem261

Bericht 25 Okt 2014 19:35

Re: Action topic

Verkopen ze bij de Action 9-vaks theedozen? Of alleen 6-vaks?

Hier trouwens ook geen goede ervaring met de kaasschaaf haha.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 25 Okt 2014 20:58

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Lady starstruck schreef:Ik heb laatst een blender gekocht bij de Action voor tien euro. Want ik dacht goedkoop uit te zijn. Maar na 5 keer gebruiken is hij al kapot. Dus mochten jullie een blender willen kopen bij de Action. Niet doen dus.



Is dat die kleine met iets groens qua uiterlijk? Leek me zo handig en leuk, maar idd voor dat geld zal het niet veel soeps zijn. Ben je ermee terug gegaan?


Die heb ik en bevalt prima. Zelfs bevroren spinzie gaat goed.
Je hebt 6 maanden garantie, dus ik zou er mee terug gaan, bon of bankafschrift is voldoende (heb het nagevraagd toen ik,het kocht omdat er iemand in de winkel die haar slecht ervarimg met mij deelde)
<<

Anoniem122

Bericht 25 Okt 2014 21:01

Re: Action topic

Ik heb zelfde blender (denk ik), klein model. Bevalt tot nu toe prima, heb hem nog niet zo heel vaak gebruikt, denk stuk of 5x.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 28 Okt 2014 15:17

Re: Action topic

lente schreef:Verkopen ze bij de Action 9-vaks theedozen? Of alleen 6-vaks?

Hier trouwens ook geen goede ervaring met de kaasschaaf haha.
Bij de Action durf ik niet zeggen, maar ik was daarstraks bij de Xenos en daar zag ik wel 9-vaks theedozen.
2012 & 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Okt 2014 18:23

Re: Action topic

Had vorige biscuit mix gekocht. En een taart van gemaakt en was erg lekker, vandaag weer een pak gehaald.

http://www.action.nl/100-nieuwste/culi- ... or-1-taart
Afbeelding
<<

Anoniem165

Bericht 29 Okt 2014 20:27

Re: Action topic

http://www.action.nl/100-nieuwste/afdru ... -varianten

Heeft iemand deze? is het beter als gewoon een vaatdoek er onder?
<<

Fiene

Bericht 29 Okt 2014 22:13

Re: Action topic

Bij ons zit een Action veel te dichtbij tegenwoordig haha..hoeveel zooi en rommel ik er niet haal. De kinderen en ik trouwens ook, vinden die tucjes daar ook erg lekker.
<<

Anoniem170

Bericht 29 Okt 2014 22:19

Re: Action topic

lentebloem88 schreef:http://www.action.nl/100-nieuwste/afdruipmat-microvezel-40-6x48-3cm-div-varianten

Heeft iemand deze? is het beter als gewoon een vaatdoek er onder?

Heb ik wel mee in mn handen gestaan. Het is best dik spul. Niet meer gekocht omdat ik zo'n plastic afdruiprek heb met een bak eronder.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Nov 2014 21:50

Re: Action topic

Een tip voor jullie en mezelf, maak een plakboek van de Action kassabonnen aangezien je zonder blijkbaar niks kan regelen. Gek, want ze zien toch dat het van hun is.
Dus ja, alle bonnen bewaren hoe goedkoop de producten ook waren.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 11 Nov 2014 22:19

Re: Action topic

Ruilen is een gunst van de winkel en geen verplichting. En als je teruggaat met een artikel is het voor de winkel wel goed om te weten wanneer je het artikel gekocht hebt.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Nov 2014 22:52

Re: Action topic

Dat heb ik hier eerder gehoord, maar in mijn topic ''klagen kan helpen'' verwijs ik iedereen naar die reclame van dat jochie die naar de winkel gaat omdat zijn speelgoed stuk is of hij wilde het ruilen iig er is iets mee. De verkoper zegt dat jij niks kan zonder bon en dan zegt dat jochie heel wijs een verhaal waaruit blijkt dat hij in zijn recht staat en de regel van de bon niet geld.

Dat jochie zegt oa dat iets stuk is gegaan zonder zijn toedoen en dus dat hij recht heeft op een vervangend product/reparatie.

Eigenlijk zouden wij in onze gevallen de verkoper dat moeten laten zien, denk dat ze dan niet veel meer kunnen en het bonnetje verhaal achterwege kunnen laten.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers