Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inscheurde nagel. Auwww!

<<

caribbeanlover

Bericht 23 Okt 2014 11:13

Inscheurde nagel. Auwww!

Mijn nagel van mijn middelvinger is halverwege ingescheurd bij het nagelbed. Soms voel ik dat wat niet fijn is. Eraf halen is erg pijnlijk en gaat denk ik bloeden.
Heb wel vaker gehad dat ze waren ingescheurd bij het nagelbed, maar dan aan het begin en eraf halen viel dan qua pijn wel mee.
Nu durf ik het niet omdat ik weet dat het pijn gaat doen aangezien het nu al gevoelig is.

Iemand tips? Ik heb nog wel ergens nagellijm, maar dat hecht niet zo.
<<

Anoniem251

Bericht 23 Okt 2014 11:36

Re: Inscheurde nagel. Auwww!

Au dat is pijnlijk inderdaad. Als ik dat heb doe ik er een pleister overheen, en knip ik het de volgende dag of nog iets later af. Dan is het minder pijnlijk.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Okt 2014 11:54

Re: Inscheurde nagel. Auwww!

Vrees dat het niet veel zal helpen.
<<

Anoniem260

Bericht 23 Okt 2014 19:31

Re: Inscheurde nagel. Auwww!

oeh bah! Ik zou er inderdaad een pleister over doen, zodat je nergens achter blijft haken... Misschien lukt het om al het 'losse' een beetje weg te vijlen? En met wat blanke lak het scheurtje 'dicht'smeren? Volgens mij is daar ook speciale lak voor
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 23 Okt 2014 19:32

Re: Inscheurde nagel. Auwww!

Je nagel zo kort mogelijk knippen/vijlen en er een pleister op doen tot je de rest kan afknippen. Even vervelend en blijft misschien ook nog wel een tijdje gevoelig maar verder kun je weinig doen.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Okt 2014 22:48

Re: Inscheurde nagel. Auwww!

Jerry schreef:oeh bah! Ik zou er inderdaad een pleister over doen, zodat je nergens achter blijft haken... Misschien lukt het om al het 'losse' een beetje weg te vijlen? En met wat blanke lak het scheurtje 'dicht'smeren? Volgens mij is daar ook speciale lak voor


Ik blijf niet haken, maar dmv mij te wassen met zelfs een washandje wat ik altijd doe is het zelfs gevoelig. Vijlen ga ik proberen, maar dichtlakken is denk ik niks, heb wel nagellijm dat hecht iig beter. Dank je voor de tips iig.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Okt 2014 22:49

Re: Inscheurde nagel. Auwww!

Kees schreef:Je nagel zo kort mogelijk knippen/vijlen en er een pleister op doen tot je de rest kan afknippen. Even vervelend en blijft misschien ook nog wel een tijdje gevoelig maar verder kun je weinig doen.


De nagel is nie heel lang en helemaal kort heeft geen nut omdat het op de helft van het nagelbed zit. Toch bedankt voor je tip.
<<

Anoniem260

Bericht 23 Okt 2014 23:04

Re: Inscheurde nagel. Auwww!

Maar dan juist 'bovenop' het nagelbed een beetje vijlen, ik weet niet of er randjes uitsteken? Die eraf vijlen :wink:
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Okt 2014 23:10

Re: Inscheurde nagel. Auwww!

Jerry schreef:Maar dan juist 'bovenop' het nagelbed een beetje vijlen, ik weet niet of er randjes uitsteken? Die eraf vijlen :wink:


Dat had ik begrepen om bovenop te vijlen, er steekt niks uit.
Heb een keer van alle nagels de nagelbedden gevijld omdat ik die glad wilde hebben. Toen ik ze schoon ging maken met remover, lak erop ging doen beet het als de neten.......arghhhhhhhhhhh!
Wist niet waar het aan lag en hier werd gezegd dat ik de lagen eraf had gevijld er daardoor pijn had. Dat die lagen eraf gingen wist ik wel, maar niet dat het zo'n zeer deed.
Ben dus nogal voorzichtig daarmee.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers