Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

<<

Anoniem70

Bericht 22 Okt 2014 11:22

Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

Omdat ik zwanger ben geweest en binnenkort ga afvallen wil ik nog niks nieuws kopen.

Ik heb binnenkort een feestje en ben best wel dik geworden door de zwangerschap.

Ik heb nog een net lang zwart jurkje in een lang shirt model wat nog een beetje afslankt. Hij komt tot net boven mijn knieën en is echt heel erg basic.
Van blote benen hou ik niet want die zijn erg lelijk nu.

Jullie een idee hoe dit te combineren ? Ik draag echt nooit jurkjes alleen dus daar voel ik me niet prettig in en van leggings of iets hou ik niet. Ik heb dus totaal geen idee hoe te combineren. :palm:

Groetjes rituals.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 22 Okt 2014 12:02

Re: Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

Ik draag dat veel, nu ik zwanger ben maar daar voor ook. Vooral omdat het heerlijk zit en er toch gekleed uit ziet. Ik combineer het meestal vrij basic met zwarte bikerboots of pistol boots en een 40 denier zwarte panty met deze temperaturen, in de winter lekker een thermolegging er onder. En dan doe ik er meestal een vest over heen, een lekker lang grof gebreid vest of zo'n simpel hema vestje met die kleine knoopjes, naar mijn werk combineer ik het dan weer met een colbertje, die heb ik ook in allerlei kleuren. Heel simpel, maar een beetje een altijd "goed" outfit dus.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem251

Bericht 22 Okt 2014 12:38

Re: Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

Ik zou kiezen voor een 100 denier panty in iets van taupe of blauwgrijs. Zwarte laarzen eronder en misschien nog een leuk gekleurd vestje of colbertje erover (kleur passend bij de panty natuurlijk).
<<

Anoniem70

Bericht 22 Okt 2014 14:31

Re: Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

Kan en staat een zwarte panty eigenlijk ??
Ik draag die dingen nooit.
Hebben ze bij de hema mooie ? Zoja welke precies ?? Heb er echt geen verstand van.
Ik heb echt hele dikke benen gekregen dus zwart slankt dan wel wat af.
Huidskleur ziet er niet uit bij mij.

Of is iets van grijs/ bruin ook mooi ?

Ik heb trouwens zwarte ballerina's eronder met een hakje.

Is dit niet te zwart allemaal zo bij elkaar ?

Opvallende sieraden heb ik wel maar gekleurde dingetjes erbij ben ik niet zo van.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 22 Okt 2014 15:18

Re: Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

En welke basic jurkjes hebben jullie dan?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 22 Okt 2014 15:22

Re: Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

Als ik een zwarte panty draag, heb ik er altijd iets gekleurds bij aan. Dus een zwarte rok met een shirtje in een kleur of een rok met een patroon in grijs en wit met wat rood of een groen jurkje. Ik heb één zwart jurkje van de Steps en als ik daar een zwarte panty bij draag is dat voor een begrafenis.
Ik zou dus gaan voor een panty in een andere kleur die je laat terugkomen in een vestje of jasje dat je draagt of inderdaad in de sieraden.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 22 Okt 2014 16:23

Re: Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

Ik draag dan inderdaad een zwarte basis, 40 of 60 denier panty (meestal van de Hema inderdaad) met zwarte schoenen en een zwart jurkje ( ik heb er 1 van de Hema en 1 van de H&M gewoon van die simpele t-shirt jurkjes) en dan bijvoorbeeld een mosgroen vestje, een grof gebreid lang vest in ecru, een fel geel colbertje of Bordeaux rood bijvoorbeeld en nu met mijn dikke buik ook weleens met een spijkerbloesje wat ik dan open draag.
Mooi horloge en wat armbandjes erbij en klaar. Je zou er ook een figuur corrigerend jurkje onder kunnen doen als je, je daar fijn bij voelt.

Persoonlijk hou ik niet van ballerina's en gecombineerd met een wat dikkere panty vind ik vaak heel truttig staan. Lichte 15/20 denier panty's vind ik minder slank afkleden dan dikkere panty's. Huidskleurige panty's hou ik zelf niet zo van en al helemaal niet bij herfst/ winter temperaturen, die draag ik alleen bij feestelijke jurkjes als het niet anders kan. Ik kies er meestal ook voor om dezelfde kleur schoenen en panty's te dragen omdat je je been dan niet korter laat lijken door hem in drieën te hakken ( rokje, panty, schoen) maar je benen langer lijken als ze helemaal in 1 kleur zijn.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem251

Bericht 22 Okt 2014 17:16

Re: Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

Rituals_ schreef:Kan en staat een zwarte panty eigenlijk ??
Ik draag die dingen nooit.
Hebben ze bij de hema mooie ? Zoja welke precies ?? Heb er echt geen verstand van.
Ik heb echt hele dikke benen gekregen dus zwart slankt dan wel wat af.
Huidskleur ziet er niet uit bij mij.

Of is iets van grijs/ bruin ook mooi ?

Ik heb trouwens zwarte ballerina's eronder met een hakje.

Is dit niet te zwart allemaal zo bij elkaar ?

Opvallende sieraden heb ik wel maar gekleurde dingetjes erbij ben ik niet zo van.


Grijs kan prima, bruin zou ik niet doen. Ik zou niet voor een zwarte panty gaan, alleen als je er bijvoorbeeld beige laarzen bij draagt, dan vind ik het wel kunnen. Sowieso zou ik voor laarzen ipv ballerina's kiezen.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 23 Okt 2014 02:41

Re: Zwart lang shirt / jurk hoe combineren ?

Ik zou als ik een zwart basic jurkje met zwarte ballerina's zou kiezen voor een kleur panty met een zelfde kleur vestje of bolero kiezen en dan denk ik nog niet eens na over het aantal denier panty 's, als het maar dezelfde kleur is als de bolero omdat ik het persoonlijk anders wel erg zwart vind voor een feestje.

Als ik al voor zwarte panty's of kousen zou gaan dan zou ik er zeker iets met kleur bovenop dragen (over mijn jurkje, bolero of vestje) anders wordt hel wel heel zwart.

Ook kan je voor dezelfde "boven" kleur van het vestje of bolero kiezen en dezelfde kleur schoenen, dat vind ik ook altijd mooi staan.
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers