Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij gelukkig op dit moment?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Okt 2014 20:27

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja, ik ben zwanger! Ruim twaalf weken nu. Het heeft vijftien maanden geduurd voordat ik zwanger ben geraakt dus het is best wel verdrietig dat het zo overschaduwd wordt door de zorgen om mijn moeder.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Okt 2014 20:28

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Lara schreef:Op dit moment niet, maar dat komt omdat ik even twee enorme tegenslagen heb gehad. Ik vind het moeilijk om me zonder partner en baan gelukig te voelen. Toch probeer ik elke dag dankbaar te zijn voor wat ik wél heb (de leukste vriendinnen, schatten van ouders, gezondheid etc). Dat gaat het ene moment iets beter dan het andere.


Hé ben je je baan kwijt? Shit! Hoe komt dat? :hug:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem157

Bericht 17 Okt 2014 21:19

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Lady schreef:Ja, ik ben zwanger! Ruim twaalf weken nu. Het heeft vijftien maanden geduurd voordat ik zwanger ben geraakt dus het is best wel verdrietig dat het zo overschaduwd wordt door de zorgen om mijn moeder.


:hug:
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 17 Okt 2014 21:31

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja, ik ben gelukkig. Ik heb een hele fijne relatie, geniet van mijn hobby's, mijn werk.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 18 Okt 2014 08:10

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee, ik ben niet heel erg gelukkig. Ik heb momenteel geen baan en daar baal ik van. Wel heb ik heel leuk vrijwilligerswerk waar ik met alle liefde naar toe ga en waar ik heel veel voldoening uit haal.

Verder gaat de relatie met mijn vriend ook slecht. Eigenlijk een beetje op het punt dat ik er over nadenk om het uit te maken. We groeien totaal verschillende kanten op, we communiceren niet meer, we hebben geen seks meer, en ik zie gewoon geen 'happy ever after' met hem voor me. We wonen wel samen en we hebben beide een fijne vrienden kring, ook het contact wat ik met zijn ouders heb ik goed. Dat zijn allemaal dingen die mij tegenhouden in het maken van de stap om bij hem weg te gaan, ook al zou dat niet zo moeten zijn. Verder hebben we ook twee katten, daar maak ik me ook zorgen om. Dus nee, het gaat niet lekker. Ik weet wel dat hij van mij houdt, maar ik denk dat dat ook komt doordat hij het wel prima vind zo.

Ik heb verder wel hele lieve vrienden en vriendinnen waar ik gelukkig mijn hart bij kan luchten en mee kan lachen.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 18 Okt 2014 14:12

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Dat dubbele gevoel kan ik me zo goed voorstellen. Hopelijk blijft je mama nog een tijd bij jullie! :hug:

NerdChic, wat vervelend dat je je zo voelt. Laat je niet teveel lijden door 'rand' dingen van je relatie. Dat maakt je niet gelukkig..succes!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 19 Okt 2014 01:43

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja ondanks de miskraam van vorige week mag ik niet klagen vind ik. Ik heb een pracht van een zoon, een geweldige vriend en ben net weer een beetje goed op de rit na het overlijden van mijn moeder in 2012, tijdens mijn vorige zwangerschap. Dus ja eigenlijk ben ik wel gelukkig. Dat volgende kindje, gaat er vast komen. Blijkbaar moeten we nog even wachten en was het deze ronde nog niet voor ons bestemd maar daarom ben ik nog niet direct ongelukkig (gelukkig :))

Lady: helaas denk ik wel te weten hoe je je voelt (al verschilt dat natuurlijk per persoon) maar een zwangerschap zou je volop van moeten kunnen genieten en toch kan dat niet in de situatie waarin je zit, hoe graag je dat ook wilt! Voor jou een hele dikke :hug: Ik hoop voor jou en de rest van je familie dat je je moeder nog heel lang in redelijk goede gezondheid bij jullie mag houden en dat ze haar kleinkind mee mag maken!!!
Afbeelding
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 19 Okt 2014 14:29

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Bliss schreef:
Lara schreef:Op dit moment niet, maar dat komt omdat ik even twee enorme tegenslagen heb gehad. Ik vind het moeilijk om me zonder partner en baan gelukig te voelen. Toch probeer ik elke dag dankbaar te zijn voor wat ik wél heb (de leukste vriendinnen, schatten van ouders, gezondheid etc). Dat gaat het ene moment iets beter dan het andere.


Hé ben je je baan kwijt? Shit! Hoe komt dat? :hug:



Dank je. Ja, lang verhaal. Was mn eigen keuze hoor, heb al mn pijlen gezet op mn droombaan en moest mn huidige ervoor opgeven. Helaas baan net niet gekregen. En toen wilde mn date er ook ineens mee kappen. Zó gek dat dan je leven ineens weer helemaal verandert. Maar goed, er komen vast betere tijden!

Lady, Gefeliciteerd!!!!! Snap dat dit ontzettend dubbel is nu, maar wat fijn dat je zwanger bent :)
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 19 Okt 2014 17:16

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee, ik vind mijzelf niet leuk. Ik vind mijzelf te dik maar ik krijg de knop niet om om gezonder te leven. Ik ben nogal een emotie eter, werkt dus lekker averechts. Daarnaast ben ik vaak chagrijnig of negatief en dat blijft lang hangen. Daarmee haal ik de sfeer voor ons gezin ook weer naar beneden.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 19 Okt 2014 19:55

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja ik ben over het algemeen wel gelukkig. Ik heb wel wat dingetjes waar ik elke dag tegen aan loop en die me soms heel ongelukkig kunnen maken, maar meestal kan ik het wel relativeren of accepteren (of ik steek mijn hoofd gewoon in het zand :laughcry: ). Ik heb het nu wel even zwaar met werk/studie/reistijd, leef nu echt een beetje voor mijn werk en dat druist tegen mijn gevoel in, maar ik weet dat het voor een goed doel is.

Edit: Ik zie nu dat de vraag 'op dit moment' is haha! Ehm, ja op dit moment ben ik gelukkig :D
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Okt 2014 20:05

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ahh wat balen Lara! En ook van je date, het leek zo goed te gaan! Waarom wilde hij ermee stoppen? :( Tuurlijk breken er betere tijden aan, hopelijk hoef je er niet te lang op te wachten!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem66

Bericht 19 Okt 2014 20:44

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Op dit moment, liggende op de bank met mijn vriend en onze kinderen in bed: ja.

Doorgaans niet zo, maar goed.. Ik lig in scheiding, heb weinig werkzekerheid, mijn huis moet te koop, mijn kinderen zie kinderen helft van de week niet.. Ik ben nog steeds aan het herstellen van de klap van de scheiding (die officieel bijna rond is). De kleine gelukmomentjes komen gelukkig steeds meer :)
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 19 Okt 2014 21:01

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Luce: :hug:

Wat balen dat je je huis te koop moet zetten joh... Weet je dat al zeker? Heel veel sterkte met alles, ik hoop dat je kunt genieten van de fijne dingen maar zo te lezen doe je dat gelukkig ook!
<<

Zero

Bericht 20 Okt 2014 00:44

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee niet bepaald. Maar dat komt niet perse van binnen, maar van invloeden van buitenaf. Ik vind mezelf nog steeds leuk, alleen heb ik gewoon echt een shit periode, en daar lijkt geen eind aan te komen.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 20 Okt 2014 07:27

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Poubelle schreef:Niet helemaal.
Wat betreft vrienden en familie ben ik enorm gelukkig.
Werk, studie, liefdesleven; not so much.

Bij mij dit ook ja.

Vrienden, leuke dingen doen, huis, familie ben ik gelukkig
Werk en liefde niet
<<

Anoniem66

Bericht 20 Okt 2014 08:28

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Sjaak Trekhaak schreef:Luce: :hug:

Wat balen dat je je huis te koop moet zetten joh... Weet je dat al zeker? Heel veel sterkte met alles, ik hoop dat je kunt genieten van de fijne dingen maar zo te lezen doe je dat gelukkig ook!


Dankje.

Ja, ik kan het huis niet alleen betalen. Baal er ook echt behoorlijk van want het was echt mijn plekje.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 20 Okt 2014 10:11

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja ik ben gelukkig! :ja:

Ik heb een baan die ik echt allesbehalve leuk vind, ik mis een relatie in mijn leven en ik zit het afgelopen half jaar gemiddeld zo'n 3x per week in het ziekenhuis, dus dat is eigenlijk allemaal niet zo leuk.

Maar ik heb geen psychische ziekte meer, ik heb hele lieve vrienden, familie, ik heb mijn passie weer opgepakt en geniet van al die dingen en van mezelf, hoe ik ben, wie ik ben en dat maakt me gewoon gelukkig :)
<<

Anoniem147

Bericht 20 Okt 2014 10:45

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik ben ook heel gelukkig.

Natuurlijk baal ik ervan dat ik de afgelopen 5 weken elke ochtend om 6 uur op moest staan om in de file te gaan staan naar Utrecht, vaak laat thuis te komen, 3 weken niet thuis hebben kunnen douchen i.v.m. een lekkage in badkamer dus 's avonds laat uitgeput richting mijn ouders om daar nog te douchen.. Ohja en mijn auto die in de prak ligt doordat iemand 'em aangereden heeft, en nu dus weer moet zoeken naar een ander.. snel snel (en tussendoor ook nog niet weten wanneer ik moet werken omdat ik in een soort wachtdienst zit).. Meeh hahaha. Zo klinkt het prut.

Maar ik heb straks een diploma en baan waar ik blij mee ben, waarin ik mezelf kan zijn, waarin in part-time kan werken, daarnaast mijn eigen dingetjes doen qua meubeltjes opknappen. Mijn vriend heeft in ieder geval een baan tot januari en misschien vanaf dan wel iets anders wat nu loopt. Verder gaat het met de mensen in mijn omgeving redelijk tot goed. Heel fijn!

We gaan trouwen in maart en we zijn elke keer een stapje verder met het opknappen van ons huis en interieur. Ik voel mezelf gewoon tot rust komen i.v.m. 4/5 maanden geleden :) en rust staat voor mij voor een heel groot gedeelte gelijk aan mezelf gelukkig voelen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 21 Okt 2014 07:35

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik ben zeker gelukkig.

Gelukkig in mijn relatie, gelukkig met ons heerlijke nieuwe huis met leuke buren, gelukkig met onze familie's om ons heen en heel erg gelukkig dat mijn opa en oma nog leven en oma weer beter is geworden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Okt 2014 08:26

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nog wel.
Ik vrees dat mijn kaartenhuis instort als het kaartje van mijn moeder er tussenuit getrokken wordt.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Okt 2014 08:31

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

lejow: :hug:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 22 Okt 2014 10:14

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja ik ben zo gelukkig op dit moment. Ondanks dat onze zoon een paar weekjes te vroeg is geboren zijn we zo trots op hem en aan het genieten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron