Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragen over webwinkel

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 04 Okt 2014 15:22

Vragen over webwinkel

Wie heeft hier een eigen webwinkel?
En wat verkoop je?
Loop dit goed?
Hoe ben je op het idee gekomen om een eigen webwinkel te beginnen?
Sta je ook ingeschreven bij de KVK? Wat zijn de voordelen hiervan?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem205

Bericht 04 Okt 2014 18:19

Re: Vragen over webwinkel

Dingen zoals voordelen KvK kan je heel goed vinden op de website van de KvK en op hun startersdagen.
Voornaamste is dat je BTW aftrekbaar mag maken en dat je (volgens mij) de eerste 3 jaar een zelfstandigenaftrek hebt. Maar dat kan een boekhouder cq de KVK je heel goed uitleggen!

Ik heb een boekhouder die mij per kwartaal helpt met mijn BTW-aangifte. En eenmaal per jaar helpt hij met mijn jaarlijkse aangifte. Kost een behoorlijke duit, maar dan weet ik wel dat het goed is gegaan (ivm hypotheekrenteaftrek en aftrek studiekosten).

Overigens heb ik geen webwinkel, maar ben ik zelfstandig fotograaf.
<<

Anoniem162

Bericht 04 Okt 2014 19:06

Re: Vragen over webwinkel

Leuk topic, ik ben benieuwd. Nog een vraag vanuit mij, waar hebben jullie de webshop laten bouwen (in welk programma en is het onderhoud makkelijk?)
Ik ben bezig met een webshop op te zetten, ben al een heel eind maar de daadwerkelijke bouw van de webshop laat op zich wachten.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 05 Okt 2014 11:46

Re: Vragen over webwinkel

Bedankt voor je antwoord Oreo.

Wat voor webwinkel ben je aan het opzetten Mirthe?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem162

Bericht 22 Okt 2014 09:05

Re: Vragen over webwinkel

Gericht op kinderartikelen.
En jij?

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers