Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 23 Sep 2013 14:02

Re: Dagcafé

Ik heb nu zijn initialen er ingezet inderdaad. Maar ik moest helemaal met een foto bewijzen dat ze van hem zijn. Ze lagen ook niet bij de gevonden voorwerpen, maar in het hok waar de 'leenspullen' liggen. Hoe ze daar terecht zijn gekomen is me echt een raadsel hoor. Zijn handschoenen zijn van een heel ander merk. En als kers op de taart kreeg ik ook nog een donderpreek dat zij niet aansprakelijk zijn voor diefstal of verlies. Nee joh echt?! Alsof ik dat zelf niet weet... Maargoed, was ook een jochie van een jaar of 20 die bij de receptie zat, dus misschien ligt het daar aan.
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 14:03

Re: Dagcafé

Oh ik ga even het andere topic lezen! Het klinkt als een heftige ingreep, ik hoop dat de revalidatie goed gaat verlopen!
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Sep 2013 14:06

Re: Dagcafé

Exogenesis schreef:
Kowalski schreef:
Bazinga schreef:Fristi is toch lekker?

Jaa echt wel!


Ik houd er niet zo van.

Maar ik snap al wat er mis is gegaan: de Fristi hoort bij de happy meal. De cola hebben ze los erbij bedacht. Ik zei namelijk al voordat zij het konden vragen dat ik een cola wilde. Maar dat bedoelde ik als drankje bij de happy meal :nopompom:

Wat stom, dus ze hebben die fristi zonder vragen maar bij je Happy Meal gedaan? Daar gingen ze maar gewoon vanuit? Als 'mijn' personeel dat zou doen zou ik not amused zijn..
<<

Anoniem 49

Bericht 23 Sep 2013 14:33

Re: Dagcafé

Even een snelle hoi vanaf kantoor! :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 14:34

Re: Dagcafé

Eigenlijk wel stom VC. Het zijn duidelijk geen handschoenen van hun en dan nog moeilijk doen. Ook al is het een kereltje van 20 dan nog. Klant is koning lijkt mij.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 14:48

Re: Dagcafé

Naja! Mijn vriend belt me net. Hij kwam net terug van school en nu zit er een briefje in onze brievenbus dat we aanstaande woensdag tussen 8 en 1 thuis moeten zijn omdat er iemand van de verwarming komt kijken. Maar het bedrijf dat dit briefje heeft gestuurd ken ik helemaal niet, en wij hebben ook geen onderhoudscontract ofzo. En daarbij; het is toch heel bizar dat we zomaar worden opgedragen om thuis te blijven. We werken allebei fulltime, dus dat gaat niet zomaar natuurlijk.. Ik vertrouw er niks van!
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 14:50

Re: Dagcafé

Dat zou ik ook niet vertrouwen. Ik zou het bedrijf opbellen, als er een nummer bij staat tenminste.
<<

Anoniem9

Bericht 23 Sep 2013 14:50

Re: Dagcafé

Staat er geen telefoonnummer op Elliot? Wel erg raar!!

Hadden wij laatst met een schildersbedrijf. Waren zomaar 'ff' op donderdag aan komen waaien, en we waren dus niet thuis (we hadden een afspraak staan voor maandag!). Of we wel even wilden bellen voor een nieuwe afspraak. Zo raar.. :s

Nu bedenk ik me net dat we nog gebeld zouden worden door de Woningbouw voor een afspraak met de stucadoor.. Moet die ellendige woningbouwvereniging continue achter hun reet aan zitten. Daar wordt je echt moe van.
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 14:51

Re: Dagcafé

Ja er staat een nummer op, maar dat is alleen bereikbaar tussen 9.00 uur en 11.00 uur. Morgenochtend dus maar even bellen.
<<

Anoniem205

Bericht 23 Sep 2013 14:56

Re: Dagcafé

Elliot, wat suf! Heb je het bedrijf al gegoogled? Of het bedrijf waarmee je het contract hebt al gebeld? Misschien dat zij hun controles hebben uitbesteed?
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 14:58

Re: Dagcafé

Ik vind het brutaal!

Wat ik ook stom vind, zijn die postorderbedrijven en bezorgservices. Ik heb een paar Curver onder-het-bed-manden besteld bij Marskramer en ik kon kiezen op welke dag ze het bezorgen. Nou, ik koos woensdag, want dan ben ik vrij. Krijg ik de link van de bezorging: komt het morgenochtend. Ja, dan ben ik aan het werk. Beetje jammer.
Evenals de Babydump. Aangegeven dat het in de laatste week van september mag komen, op een woensdag, op een vrijdagmiddag of in het weekend. Krijg ik de datum door: begin september en ook nog op een vrijdagochtend. Zucht. Geannuleerd. Nieuwe datum: eind september, maar wéér op een vrijdagochtend. Geannuleerd. Extra benadrukt op welke dagen het wél kan. Nieuwe datum: 10 oktober op een.. je raadt het al: vrijdagochtend. :nopompom:
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 15:05

Re: Dagcafé

Oreo schreef:Elliot, wat suf! Heb je het bedrijf al gegoogled? Of het bedrijf waarmee je het contract hebt al gebeld? Misschien dat zij hun controles hebben uitbesteed?


Ik weet de naam van het bedrijf niet, ik ben nog op m'n werk dus ik heb het briefje zelf niet gezien. Ik ga vanavond eens googlen. Wij hebben helemaal geen contract, daarom vind ik het extra gek ;)
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 15:07

Re: Dagcafé

Het kan ook van een energie-leverancier uitgaan, misschien? Ik opper maar wat hoor, maar dat zou ik denken.
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 15:09

Re: Dagcafé

Oh dat is misschien nog wel een idee! Ik zal eens op onze energie-leverancier googlen, misschien kom ik dan iets tegen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 23 Sep 2013 15:19

Re: Dagcafé

Nah exo... wat een gedoe zeg!

Ik had een iphone4S besteld..kreeg maar steeds geen mail wanneer die bezorgd zou worden. Paar keer gebeld, ik moest nog geduld hebben. Krijg ik vandaag een email dat de bestelling is geannuleerd... Weer gebeld uiteraard en ze weten niet wat er mis gaat moest maar weer afwachten! grrrrrrrrrrrrrrr
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 15:46

Re: Dagcafé

Ik ben zo trots op mezelf, ben keigoed aan het bezuinigen en administreren.. Ik heb eindelijk op een rijtje welke verzekeringen we allemaal hebben en welke ik nog moet afsluiten/opzeggen, en ik heb al heel veel overbodige kostenposten opgezegd (Weight Watchers abbo, telefoonverzekering, sportschool abbo, telefoonabbo omgezet naar sim-only (scheelt gewoon 22 euro per maand).. Joehoe!
<<

Anoniem9

Bericht 23 Sep 2013 15:47

Re: Dagcafé

Dat is frustrerend EB! Dan zit je met smart te wachten (heb ik tenminste altijd :P ) en dan komt 'ie niet. Hoop dat ze kunnen vinden waar het aan ligt.
<<

Anoniem 49

Bericht 23 Sep 2013 15:54

Re: Dagcafé

Goed bezig Elliot! :cheering:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 23 Sep 2013 16:07

Re: Dagcafé

Ik kan een voorbeeld nemen aan Elliot, normaal loop ik 2 x per jaar alle verzekering e.d. af om te kijken of het voordeliger kan. Maar heb het nu al even laten liggen. Zonde eigenlijk. kan zoveel schelen
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 23 Sep 2013 16:19

Re: Dagcafé

Forti schreef:Dat is frustrerend EB! Dan zit je met smart te wachten (heb ik tenminste altijd :P ) en dan komt 'ie niet. Hoop dat ze kunnen vinden waar het aan ligt.


Zei tegen die truus aan de tel... Nou zo gaat de Lol er wel een beetje vanaf!
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 23 Sep 2013 16:34

Re: Dagcafé

Wij hebben in de gang allemaal vochtplekken omdat de verwarmingsbuis die naar buiten toe gaat lekt. In de zomer zijn ze komen kijken, maar toen lekte dat ding uiteraard niet. Dat gebeurd alleen wanneer de verwarming aanstaat. Net maar weer een keer gebeld en nu komen ze volgende week. Ik vrees alleen dat er wéér niks aan gedaan wordt.
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 16:38

Re: Dagcafé

Expresso, heb je wel al iets betaald dan? Of is je nieuwe abbo al ingegaan? Echt irritant zeg!

VC, ze móeten wel wat doen nu, zou je zeggen! Vochtplekken veroorzaken schimmel en schimmel is heel raar spul. Dan heeft de woningstichting een veel grotere kostenpost...
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 23 Sep 2013 16:43

Re: Dagcafé

Nou, in de vijf jaar dat ik hier woon heb ik altijd gezeik met de ketel. Eerst was de ketel kapot en vroren we hier dood in de winter en liepen de rookgassen terug het huis in. Kregen we eindelijk een nieuwe ketel, en die doet het goed hoor. Alleen de buis naar buiten loopt zeg maar scheef. Dus het water blijft er in staan. Er zit een koof omheen, maar daar zitten alle vochtplekken. Ik heb vorige week twee keer heel eventjes de verwarming aangezet, en de plekken zijn nu al verdubbeld. De buis en die koof moeten eigenlijk vernieuwd worden vrees ik. En dat wordt een megaklus :nopompom:
Niet voor mij denk ik, maar ik zit wel met alle zooi.
Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 23 Sep 2013 16:43

Re: Dagcafé

Herrooow! Ik word helemaal gek van Axel!
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 16:46

Re: Dagcafé

VeryCherry schreef:Nou, in de vijf jaar dat ik hier woon heb ik altijd gezeik met de ketel. Eerst was de ketel kapot en vroren we hier dood in de winter en liepen de rookgassen terug het huis in. Kregen we eindelijk een nieuwe ketel, en die doet het goed hoor. Alleen de buis naar buiten loopt zeg maar scheef. Dus het water blijft er in staan. Er zit een koof omheen, maar daar zitten alle vochtplekken. Ik heb vorige week twee keer heel eventjes de verwarming aangezet, en de plekken zijn nu al verdubbeld. De buis en die koof moeten eigenlijk vernieuwd worden vrees ik. En dat wordt een megaklus :nopompom:
Niet voor mij denk ik, maar ik zit wel met alle zooi.


Ik zou het gewoon eisen! Hallo, straks zit jij met een vieze schimmelzooi, want dat breidt zich echt snel uit! Een vriendin van had ook iets dergelijks en voor ze het wist, moest de hele slaapkamer van onder tot boven gereinigd worden :no:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo