Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pffff weer tien jaar ouder..

<<

Fiene

Bericht 19 Okt 2014 19:48

Pffff weer tien jaar ouder..

want vandaag moesten we, hals over kop, met n naar de eerste hulp. Ze was afgelopen woensdag al ziek, 40+ koorts, verkouden, hoesten etc. Dus bij de huisarts oortjes nagekeken, het zijn vrijwel altijd d'r oren, en idd die waren weer flink rood.
Donderdag was ze nog ziek maar vrijdag en zaterdag leek ze weer helemaal beter en was de koorts weg. Vanmorgen haalde ik haar uit bed en had ze opeens weer 38,5 maar leek verder niet echt heel ziek.
Na haar slaapje echter bleef ze maar kreunen, huilen en hangen. Ik had er een heel eng gevoel bij, toen ik de assistente aan de lijn had vroeg die gelijk of dat mijn dochtertje was die zo aan het kreunen was. Toen ik met ja antwoorden zei ze dat we meteen de auto in moesten stappen en ons moesten melden op de huisartsenpost.

Daar aangekomen, n kreunde inmiddels nog erger, was erg hangerig mochten we meteen doorlopen naar een arts. Die dacht meteen aan een flinke longontsteking en stuurde ons meteen door naar de kinderarts omdat hij zei het niet te vertrouwen.
Bij de kinderarts is ze helemaal gecheckt en ging heel langzaamaan haar zetpilletje werken. Alles leek in orde, hart, buik etc alles is nagekeken

De kinderarts kwam tot de conclusie dat ze een bovenste luchtweginfectie heeft. Gelukkig viel het achteraf dus iets mee maar pffff ze heeft ons flink laten schrikken.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 19 Okt 2014 19:55

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Jeetje, lijkt me ook enorm schrikken. Hoe voelt ze zich nu inmiddels?
2014 2016 2019
<<

Fiene

Bericht 19 Okt 2014 19:56

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Op en af. Ze eet vrijwel niets, koekjes/fruit en snoep wel haha en drinken ook niet echt veel, maar dat doet ze nooit.
Ik moet nu nog een paar dagen preventief zetpilletjes blijven geven en hopelijk knapt ze dan nu echt goed op.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 19 Okt 2014 20:24

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Nou, daar zou ik ook flink van schrikken. Gelukkig valt het uiteindelijk wat mee, heel veel beterschap!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Okt 2014 20:51

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Jeetje dat is schrikken zeg! Zo denk je dat ze aan de beterende hand is en zo zit je op de huisartsenpost! Beterschap voor jullie meisje!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 19 Okt 2014 21:15

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Wat schrikken zeg! Beterschap voor haar!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem187

Bericht 19 Okt 2014 22:03

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Oeh dat lijkt me echt schrikken. Wel fijn dat de assistente zo reageerde! Beterschap voor kleine N.!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Okt 2014 22:07

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

He wat naar! Beterschap!
<<

Patsy

Bericht 20 Okt 2014 09:26

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Wat schrikken zeg! Hoe is het nu?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Okt 2014 09:44

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Dat is wel even schrikken, hoe gaat het nu met haar? Hopen dat ze snel opknapt.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Fiene

Bericht 20 Okt 2014 12:46

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Tot nu toe lijkt het wat beter te gaan. Vanmorgen had ze geen koorts en heeft ze goed gedronken. Ze is nog wel wat hangeriger en ''flauwer'' dan ik gewend ben van haar. Morgen zouden we naar LegoWorld gaan maar man gaat nu samen met R en opa. Wil nog even een paar dagen wat rustiger aan doen met haar.

Bedankt voor alle beterschap wensen!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Okt 2014 14:48

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Wat is dat schrikken zeg!! Gelukkig gaat het de goede kant weer op. Beterschap!
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 20 Okt 2014 14:51

Re: Pffff weer tien jaar ouder..

Gelukkig gaat het weer wat beter. Hopelijk is ze snel weer helemaal opgeknapt.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers