Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telefoon abonnement

<<

Anoniem331

Bericht 23 Sep 2013 12:57

Telefoon abonnement

Ik ben aan een nieuw abonnement toe.
Die ik nu heb betaal ik best veel voor belminuten en smsen, beide gebruik ik erg weinig. Bellen is af en toe, smsen nagenoeg niet.
Internet wil ik wel graag.

Welk abonnement hebben jullie, van welke provider? En niet onbelangrijk misschien, wat voor toestel?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 12:59

Re: Telefoon abonnement

Ik heb een abbo bij Telfort. Sim Only
Ik betaal 20 euro in de maand voor
1000 MB Internet
100 SMS
300 bel minuten.

Sms heb ik vrij veel en dat maak ik ook niet op, maar ik kom wel boven de 30 sms uit per maand. En daarna ga ik dik bij betalen. Dus vandaar zoveel smsjes.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem9

Bericht 23 Sep 2013 13:00

Re: Telefoon abonnement

Ik heb HollandsNieuwe, 275 belminuten, 500 mb en een Samsung galaxy S3 mini. Hier betaal ik € 23,50 voor in de maand.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Sep 2013 13:23

Re: Telefoon abonnement

Ik heb een sim only van KPN. 19,- euro per maand. 1000 MB, 275 belminuten en 100 sms.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem173

Bericht 23 Sep 2013 13:46

Re: Telefoon abonnement

Als je simonly kiest zou ik voor ben gaan en dan de abonnementen die maandelijks opzegbaar zijn. Voor iets van 15-20 euro kun je dan een ABO uitzoeken met vrij veel data en weinig belminuten.

Via Tele2/typhone kun je vaak goede aanbiedingen vinden voor de nieuwere telefoons en dan niet hele dure abonnementen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers