Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Okt 2014 11:58

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak?
Mijn muzieksmaak is heeeeul erg breed, ik kan bijna alle muziek wel waarderen! Thuis luister ik graag bandjes/singer-songwriter, rock, reggae, jazz etc. zoals Jett Rebel, Chef'Special, Typhoon, Jacqeline Govaert, maar ook lekkere beachy muziekjes van Splendid, Orange Groove, Rebelution en ook veel oudere muziek van o.a Paul simon, Pearl Jam, The Stones of Guns 'n Roses. Kort samengevat zo'n beetje alles wat 3FM draait. Dat was een beetje de 'echte' muziek waar ik van hou máár ik hou ook nog en electronische/dance muziek zoals techno, UK house/garage, dubstep en drum&bass (die laatste vooral, heeerlijk op een feestje) Ik vind muziek gewoon heel mooi.

- Wat is je favoriete quote?

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Ik vind Jip leuk :D

- Welke forummer vind je nou écht tof? Ik vind heel veel forummers tof maar ik kies Azi en Lara.

- Welke forummer vind je minder leuk?

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Dan maar met.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? Ik vind mijn huidige leeftijd, 23 wel heel chill.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Ik kan echt niet kiezen, ik roep een paar keer per maand dat ik nu echt de mooiste avond van mijn leven heb gehad haha.

- Slechtste cadeau ooit? Ik kan echt niets bedenken, ik vind elk cadeau lief. Ik kreeg van m'n tante ooit een fles rode wijn die zij gratis bij de Chinees had gekregen. Onwijs slecht natuurlijk maar ik weet dat ze echt niet meer kan missen dus ik vond het alsnog heel erg lief. Ik was er misschien nog wel meer door geraakt dan anders.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Ja hooor

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? Mijn moeder maar dat gaat toch niet werken.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Blauw gezicht haha, lijkt me vet irritant om niet normaal te kunnen communiceren.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Dan maar zonder telefoon

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? HAHAHA natte sokken :pale:

- Van wie houd je het meest? Ik weet het oprecht niet. Zielig he? Ik denk mijn papa.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? Spencer :^^:
<<

Anoniem301

Bericht 17 Okt 2014 12:34

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Oh dat snap ik dat dat je raakt van dat cadeau Toet, zou bij mij ook zo zijn!

Toen wij trouwden was er ook een Antilliaanse man/vriend van F. (hij is al wat ouder, dacht 60)
en die heeft het heel slecht, financieel. Hij kwam met een cadeaupapiertje, er zat iets in ingepakt, het was denk ik een doorsnede van 5 centimeter. Hij stopte het snel in mijn man's zak en zei "hier is voor jullie, het is niet zoveel maar het komt uit een goed hart". Toen wij het open maakten zaten er twee briefjes van 5 euro in, nou dan smelt ik gewoon! Kan er nu gewoon om huilen, haha. Dat vind ik zó lief.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 17 Okt 2014 12:38

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Agh wat lief Carrie, ik moet er ook een beetje van huilen.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Okt 2014 12:42

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Toet schreef:Agh wat lief Carrie, ik moet er ook een beetje van huilen.


Haha aaawwww :hug:
<<

Anoniem91

Bericht 17 Okt 2014 12:47

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak? Oh, dat is echt zo breed!

- Wat is je favoriete quote?

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?

- Welke forummer vind je nou écht tof?

- Welke forummer vind je minder leuk?

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Doe maar met, maar tja mijn moeder is alleen.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? Ik denk rond de 30.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Onze eigen bbq feestjes.

- Slechtste cadeau ooit? Ik denk een oer lelijke sjaal.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Ja hoor, mag het dan wel over een half jaartje als mijn operatie er ruimschoots op zit?

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? Een oud collega, waarom? Omdat ze zich als een of ander diva opstelde en volgens mij fooi heeft gejat.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Doe maar blauw.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Een jaar lang zonder telefoon.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Doe mij die natte sokken dan maar.

- Van wie houd je het meest? Mijn kinderen.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile: Ik wil wel met iemand ruilen die geen partner heeft ;)
<<

Anoniem222

Bericht 17 Okt 2014 13:10

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Aah wauw Toet en Carrie dat vind ik ook echt zo lief!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Okt 2014 20:00

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Carrie schreef:- Wat is je muzieksmaak? Heel breed!
- Wat is je favoriete quote? Ik heb niet een favoriet! ;)
- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Janita, maar das omdat 't dan een stuk makkelijker wordt bij instanties! ;)
- Welke forummer vind je nou écht tof? Charles, Spencer, Nonnevot, Koko, May, Exo, Kees. En ik vergeet er vast nog een paar!
- Welke forummer vind je minder leuk? Nougat,
- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Ehh.. doe dan maar met! ;)
-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
Een jaar of 28, en dan hopelijk gelukkig met mijn kinderen, vriend/man en familie en vrienden!
-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? De ZSoepfeestjes bij de korfbal, de 'Zomerse'feestje die we bij ons thuis hielden, en de bruiloft van m'n broer en schoonzusje.
- Slechtste cadeau ooit? -
- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Whaha, geen idee eigenlijk.
- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? Iemand in m'n familiekring :)
- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Elke dag een blauw gezicht, went vanzelf!
- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Een jaar lang zonder telefoon
- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Altijd natte sokken
- Van wie houd je het meest? Mijn ouders, broer en zusje en mijn vriend.
- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile: Met geen enkele ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Okt 2014 11:22

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Carrie schreef:Nog steeds is mijn manager weg en mijn werk af. Dus dan een vragenlijstje! Sommige vragen moet je niet te serieus nemen :D

- Wat is je muzieksmaak? Met name 90's en de gevoelige janknummers.

- Wat is je favoriete quote? "Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like no one is watching."

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Sophie of Janne.

- Welke forummer vind je nou écht tof? Harrison en Marni. De andere meiden die ik gemeet heb (Feline, Bliss, Kiek, UN, Caro, Carrie, Sjaak, Lara, Poubelle, etc, etc) ik vind ik ook allemaal enorm tof maar Harri en Marni zouden denk ik echt goede vriendinnen kunnen worden wanneer we een beetje bij elkaar in de buurt zouden wonen. En Charles! Die heb ik nooit gemeet en dat vind ik heel jammer!

- Welke forummer vind je minder leuk? Er zijn een aantal forummers waar ik een weinig mee heb, met name degenen die voor mijn gevoel zo'n grijs leven hebben. Maar niemand springt er echt uit. Namen noemen vind ik niet nodig.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Onmogelijke vraag waarop geen enkel goed antwoord op bestaat. :laughcry:

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? Zo rond de 24 vond ik een fantastische leeftijd: vriendinnen, feesten, mannen, volwassen. Zo zou het altijd mogen blijven!

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Pff, zoveel! Ik vond de huldiging van het Nederlands Elftal in Amsterdam een aantal jaren geleden echt enorm tof om mee te maken. Wat een feest was dat!

- Slechtste cadeau ooit? Geen idee.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Hell yeah! :ja:

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? De ex van mijn vriend. Het waarom laat ik even in het midden. Mensen die mijn verhaal kennen, snappen wel waarom.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Doe dan maar elk woord twee keer.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Een jaar zonder telefoon. Dat went sneller dan iedere dag hetzelfde eten, denk ik,

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Twee voortanden. Ik laat wel een paar mooie kronen plaatsen.

- Van wie houd je het meest? Mijn vriend.
- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile: Geen enkele eigenlijk, al zijn sommige vriendjes/mannen erg cute!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Okt 2014 21:21

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Pompoen schreef:- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen?
Ehm, met Dora, ik wio wel eens weten hoe het met een vrouw is :smile: .



Haha, nou kom gezellig langs, hahaha.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Okt 2014 22:13

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

:good:

Hahaha
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Okt 2014 22:19

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Pompoen schreef::good:

Hahaha


:smile:
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 19 Okt 2014 00:37

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak?
R&B

- Wat is je favoriete quote?
Carpe Diem

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Sanne vind ik wel een hele mooie naam.

- Welke forummer vind je nou écht tof?
Eeuhm lastig maar (ik weet niet hoe actief ze hier nog is) Snoes vind ik wel een hele lieve meid, zo meelevend altijd met iedereen!

- Welke forummer vind je minder leuk?
Ik heb eigenlijk iemand direct in mijn gedachten

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?
Liever geen van beide maar als ik moet kiezen doe dan maar met.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
26 jaar, het jaar voordat mijn moeder weer te horen kreeg dat ze ziek was en ik zwanger was van onze zoon.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
Dat was een onverwacht feestje bij mijn vriend thuis met alle buren, heel gezellig!

- Slechtste cadeau ooit?
Een net je met schelpjes erin :eyes:

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
Ja

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Mijn collega omdat het een achterbaks en hypocriet mannetje is :ja:

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
Mijn gezicht blauw schilderen

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Een jaar lang zonder telefoon

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
Doe dan maar altijd natte sokken. Het zal vast een keer wennen!

- Van wie houd je het meest?
Pfff als ik er echt maar één mag kiezen: mijn zoontje.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:
Eeuhm, om heel eerlijk te zijn heb ik echt geen idee. Er zijn er veel waarvan ik denk: ach een dagje lijkt mij leuk maar niemand in het bijzonder.
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 19 Okt 2014 16:24

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

@ Lady, super leuk! Ik vind jou ook echt een super leuk persoon. Lekker spontaan, durf te praten, serieus maar toch ook lekker gek doen en stoer maar toch ook een mevrouw :love: haha. Alleen die afstand! :nopompom:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 19 Okt 2014 16:32

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Caro schreef:- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile: Met de man van SoGood. Ik ken ze beiden helemaal niet, maar ze lijken altijd zoveel lol samen te hebben!


Haha. Kom hem alsjeblieft halen! Mag je hem de rest van de dag hebben. Succes ermee.. :wink:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 19 Okt 2014 16:43

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Carrie schreef:
- Wat is je muzieksmaak? Heel breed, ligt een beetje aan mijn mood. Ik kan uren dansen op dancemuziek maar ben bijvoorbeeld ook helemaal verliefd op de muziek van Adele.

- Wat is je favoriete quote? "Hapiness is being in love with your best friend" en deze is afgelopen tijd wel passend: "When life gives you 100 reasons to cry, Show life 1000 reasons to smile"

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Vroeger wilde ik altijd Charlotte heten.

- Welke forummer vind je nou écht tof? Ik vind heel veel forumsters tof! Degene die ik tof vind, weten dat denk ik zelf ook. Hoop ik!

- Welke forummer vind je minder leuk?

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? OMG. Wat een vraag. Doe dan maar met.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? 25.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Dansfeestje hier in de stad; mijn jurk was mooi, mijn haar zat goed, heel veel leuke mensen om me heen en super muziek en heerlijk aangeschoten. Kippenvel. Oud en nieuw 2012-2013 was ook zeer geslaagd.

- Slechtste cadeau ooit? Een kunstpompoen, maar uiteindelijk heb ik daar de meest mooie herinneringen aan.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Absoluut.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? Een aangetrouwd familielid. Maar lijkt me handig om dat vooral NET te doen.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Blauw schilderen?

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Als ik iedere dag aan mijn voedigsstoffen kom vind ik het prima.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Natte stokken.

- Van wie houd je het meest? Van mijn familie en vriend.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? Met de vriend van Feline, geweldig iedere zag zo'n mooi avontuur!
<<

Zero

Bericht 19 Okt 2014 16:57

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak? rock, alternatief, indie-rock, britt-rock, singer songwriter - best veel eigenlijk. Ik luister voornamelijk 3FM, dat zegt meestal wel genoeg.

- Wat is je favoriete quote? De mening van eenden over mij hangt vaak af of ik brood bij me heb of niet

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen? Lex

- Welke forummer vind je nou écht tof?Bazzie en Oreo

- Welke forummer vind je minder leuk? Degene die denken dat ze van mij kunnen winnen met mario kart snes

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Dan maar met

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? Ik denk 25

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Oh jeez. Tellen festivals?

- Slechtste cadeau ooit? Geen idee eigenlijk...vast iets van sokken of zo (en dan gewone sokken, want met gekke sokken maak je me best blij)

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? Hell yeah.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom? Sommige mensen op facebook die ongepaste foto's en comments plaatsen

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Wat is er mis met een blauw gezicht?

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten? Dat tweede lijkt me niet eens zo moeilijk, maar doe toch maar zonder telefoon

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Eh - de voortanden zijn echt niet te fiksen? Ik heb familieleden die geen voortanden meer hebben/hadden, maar dat is gefixt. Ik wil gewoon geen natte sokken...

- Van wie houd je het meest? Ik heb helaas niet iemand die er uit springt tussen alle 'gewone' mensen waar ik van hou

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? Hm om een partner te ruilen moet je er eerst een hebben zeker
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Okt 2014 17:03

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Haha Zero ik kan echt zoooo zekerweten winnen :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 19 Okt 2014 17:35

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Carrie schreef:Nog steeds is mijn manager weg en mijn werk af. Dus dan een vragenlijstje! Sommige vragen moet je niet te serieus nemen :D

- Wat is je muzieksmaak?
Mix van rock, jazz, folk.

- Wat is je favoriete quote?
Ik ben niet zo van de quotes, voorkeur wisselt vaak.

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Hmm Amélie denk ik

- Welke forummer vind je nou écht tof?
Hmm, meerdere maar ik vind het optimisme van Lady erg knap.

- Welke forummer vind je minder leuk?
Het zou helpen als Carribeanlover af en toe wat beter leest en niet gelijk een oordeel aan dingen hangt.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?
Met mijn ouders, brr hoef echt geen beelden van mijn ouders te zien.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
23 of 24. Prima leeftijd. Of misschien dat ik over een paar jaar zeg 28 of zo.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
Avond stappen in Berghain in Berlijn.

- Slechtste cadeau ooit?
Een USB stick (en ook nog gehad van mijn vriend, zo fout).

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
Als het niet een winkelcentrum hier in de buurt is misschien wel.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Een collega, man man. Die kan wel een schop onder haar billen krijgen.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
Elk woord twee keer zeggen.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Een jaar lang zonder telefoon.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
Rest van mijn leven natte sokken.

- Van wie houd je het meest?
Mijn man en ouders

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile:
Hmm, volgens mij zijn er veel forummers met leuke en lieve partners.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Zero

Bericht 19 Okt 2014 17:44

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

Zora schreef:Haha Zero ik kan echt zoooo zekerweten winnen :D


NUH-UH!!! :12:
<<

willemijn

Noob

Berichten: 31

Geregistreerd: 03 Dec 2013 14:40

Bericht 19 Okt 2014 21:05

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak?
Top 40

- Wat is je favoriete quote?
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring :smile:

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?
Emma

- Welke forummer vind je nou écht tof?
Marin.

- Welke forummer vind je minder leuk?
Geen leuke vraag.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders?
Gewoon allebei echt niet!

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen?
Die leeftijd moet nog komen.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt?
Meerdere

- Slechtste cadeau ooit?
Afwasborstel.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro?
Zeker, mits er geen foto's ed worden gemaakt.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Tja.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen?
Blauw schilderen.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Zonder telefoon.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden?
Natte sokken.

- Van wie houd je het meest?
Van mijn dochter :love:

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen? :smile: Met die geen partner heeft, haha.
<<

Anoniem321

Bericht 20 Okt 2014 12:14

Re: Vragenlijstje voor de donderdagmiddag

- Wat is je muzieksmaak? Voornamelijk top 40, maar niet té mainstream. Ik hou bijvoorbeeld niet van boybands.

- Wat is je favoriete quote? Heb ik niet.

- Als je je voornaam zou mogen veranderen, welke zou je dan kiezen?Ik zou geen andere voornaam kiezen.

- Welke forummer vind je nou écht tof? Feline, Marsy31, Jip vind ik ook tof.

- Welke forummer vind je minder leuk? Wat een rotvraag, die ga ik niet beantwoorden.

- P*rn* kijken van je ouders, of kijken mét je ouders? Bah bah bah, allebei niet. Maar als ik MOET kiezen, doe dan maar mét.

-Als je kon kiezen één bepaalde leeftijd voor altijd te houden, welke leeftijd zou je dan kiezen? 30, maar die leeftijd ben ik al gepasseerd.

-Leukste feestje dat je ooit hebt meegemaakt? Bedrijfsfeestje van Essent in de jaarbeurshallen, al een hele tijd terug. Was echt leuk en goed voor elkaar.

- Slechtste cadeau ooit? Dat zullen vast een paar sokken oid zijn geweest. DIe kreeg ik vroeger altijd van één van mijn ooms. Nee wacht eens, ik weet het al: heb ooit een hele lelijke theedoek van één van mijn oma's gekregen, die droogde ook nog niet eens goed af.

- Zou je je boobies voor 10 seconden flashen in het winkelcentrum voor 10.000 euro? 10 seconden zijn wel lang! Nee, ik zou het niet doen.

- Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen en waarom?
Poe, lastig. Momenteel heb ik die behoefte bij niemand.

- Je gezicht elke dag blauw schilderen, of voortaan elk woord twee keer zeggen? Doe dan maar mijn gezicht blauw schilderen. Liever ook niet, maar bij 2 x hetzelfde woord zeggen moet ik zo nadenken.

- Een jaar lang zonder telefoon, of een jaar lang precies hetzelfde eten?
Een jaar lang zonder telefoon.

- De rest van je leven altijd natte sokken, of je mist vanaf nu twee voortanden? Natte sokken zijn wel heel vervelend, als je tanden mist kun je een kunstgebit nemen. Doe dan maar 2 tanden missen.

- Van wie houd je het meest? Van mijn vriend.

- Met welke forummer zou je wel een dagje van partner willen ruilen?
Geen flauw idee, daarvoor ken ik mijn medeforummers (en hun partners) niet goed genoeg.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers