Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 23 Sep 2013 10:53

Re: Dagcafé

Oreo schreef:Halloo! Ik ben gisteravond laat terug gekomen van 4 dagen Rome. Zo fijn! 4 dagen lang alleen maar strakblauwe lucht, zon en 30 graden :-) Beetje jammer alleen dat ik mijn arm continue in een mitella had...


Oh dat klinkt heeeeeeel vervelend zeg haha. wat heb je met je arm?
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 10:55

Re: Dagcafé

Ben je lekker bruin geworden Oreo? Vervelend van je mitella-ongemak :(
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 23 Sep 2013 10:59

Re: Dagcafé

Oh, dat klinkt heerlijk, Oreo! Behalve van die mitella dan...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem205

Bericht 23 Sep 2013 11:03

Re: Dagcafé

Bruin ben ik zeker geworden, nog meer dan ik al was :-) En die mitella... Ja, ach, daar ben ik voorlopig nog niet van af
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 23 Sep 2013 12:21

Re: Dagcafé

Dan kan je nu zeker ook niet haken Oreo?
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 13:11

Re: Dagcafé

Hopla, de dag is doormidden (al een tijdje). Nog maar een paar uurtjes en dan mag ik naar huis rijden! :D Haha ik vind het nu extra leuk om naar huis te rijden in onze nieuwe auto!

Oreo, waarom heb je een mitella, of heb ik ergens overheen gelezen?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 23 Sep 2013 13:14

Re: Dagcafé

Elliot: veel veilige en fijne kilometers toegewenst ;)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 13:15

Re: Dagcafé

Is al snel dat de dag door midden is, nog een hoop te doen hier. Straks maar eens beginnen met douche en de was.
Waarom gaat de ochtend altijd zo snel terwijl de avond saai is en voorbij kruipt?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 23 Sep 2013 13:17

Re: Dagcafé

Ik vind avonden juist gezellig! Lekker de kaarsjes aan, kopje thee, stukje chocola, leuke serie of forum bijlezen. Het is altijd zomaar weer laat!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 13:21

Re: Dagcafé

Ik ben de avonden vaak niet echt thuis geloof ik en anders is er niks op tv en dan gaat de tijd mij te langzaam.
Vanavond misschien wat gezelliger, aangezien mijn broer komt eten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 13:23

Re: Dagcafé

Ik vind de ochtenden momenteel juist voorbij kruipen. Als het avond is, lijkt het voor mij juist altijd wat sneller te gaan. Als ik 's avonds echt niks te doen heb, voel ik me niet bezwaard lekker op bed te gaan liggen met een goed boek of een tijdschrift.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Sep 2013 13:24

Re: Dagcafé

Ik vind de avonden ook altijd zo kort! Dan wil ik nog van alles doen, vaak ben ik pas om 21.30 thuis en dan wil ik ook nog van alles doen én dan wil ik ook nog bankhangen, want dat vind ik leuk. Maar dat lukt nooit :nopompom:
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 23 Sep 2013 13:43

Re: Dagcafé

Hier kruipen de dagen gelukkig niet voorbij. Ik heb zat te doen. Ik heb wat aan mijn dag én aan mijn avond. Ondanks dat ik tegenwoordig vroeg naar bed ga ;)
Afbeelding
<<

Anoniem9

Bericht 23 Sep 2013 13:51

Re: Dagcafé

Hier gaan de dagen juist te snel, terwijl ik de tijd zat kan gebruiken. En wat ik doe op die dagen? Niks. Kut hoofd :P
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 13:53

Re: Dagcafé

Zo herkenbaar Forti.
Ik zit echt de hele dag thuis en hierdoor doe ik eigenlijk gewoon niks. Terwijl op de momenten dat ik werk ik wel alles doe qua huishouden etc.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 13:53

Re: Dagcafé

Wat moet je allemaal doen dan Forti?
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 23 Sep 2013 13:56

Re: Dagcafé

N was zijn kickbokshandschoenen vrijdag na de les vergeten, ik heb echt moeten lullen als Brugman om ze terug te krijgen gister.
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 13:56

Re: Dagcafé

Wat raar. Misschien een idee om zijn naam erin te zetten. Mocht het nog een keer gebeuren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem9

Bericht 23 Sep 2013 13:57

Re: Dagcafé

Exogenesis schreef:Wat moet je allemaal doen dan Forti?

Scriptie... :cry: En het wil gewoon echt niet. Het is geen kwestie van niet willen of niet kunnen, maar mijn hoofd weigert.

Maaar goed. Om 15u moet ik van mezelf één interview uitwerken. Dan heb ik weer wat gedaan.
<<

Anoniem205

Bericht 23 Sep 2013 13:57

Re: Dagcafé

Elliot, ik heb 2,5 week geleden een schouderoperatie gehad. Totaal onverstandig om dan al 4 dagen naar Rome te gaan... maar ja, dit tripje was al maanden geleden geboekt (voordat een operatie uberhaupt in mijn hoofd voorkwam) en de arts gaf toestemming. De keuze was niet zo moeilijk!

Mij gaan de dagen soms te snel en soms te langzaam. vandaag gaat het te snel, ik ben pas om half 11 uit bed gekomen want ik was erg moe. Maar ik moet vanavond om 19.00u weer naar school terwijl ik daar totaal geen zin in heb. En dan gaat de dag veel te snel. Morgen heb ik geen afspraken, maar moet ik sollicitaties versturen. Dan zal de dag me wel weer te langzaam gaan :)
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Sep 2013 13:59

Re: Dagcafé

Exogenesis schreef:
Auxo schreef:
Exogenesis schreef:
Toevallig in Zoetermeer? Daar zijn wij een jaar geleden ook heen geweest en het was vet!! Raften in een outdoor baan :yes: Veel plezier anyway!

Ja klopt! Bodyboarden was vet, raften durfde ik niet. Was even vergeten dat dat ik wild water is waarin je eerst moet proefzwemmen, en als ik ergens angst voor heb is het zwemmen in wild water. Jammer, maar helaas. Wel heel professioneel hier allemaal! Nu wachten op mijn collega's en dan weer flinke rit naar huis.


Bij het proefzwemmen moest ik ook echt even drie keer slikken. Ik heb het uiteindelijk wel gedaan, omdat ik móest en zou raften, maar leuk was het niet en heb behoorlijk wat water binnen gekregen :silent:

Hier was ik dus ook bang voor. Net nadat ik besloten had het niet te doen werd er een meisje uit het water gehaald waarbij het totaal niet goed ging. Voor mij dus een goede keus geweest.
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 14:00

Re: Dagcafé

Aha! Gaat het herstel wel goed nu?

Bij mij gaan de dagen te langzaam en de avonden te snel ;) Ik vind avonden zo lekker, beetje in huis rommelen, beetje bankhangen.. En dan is het ineens al heel laat! :thumbdown: Ik ben echt een avondmens, dus ik ben niet snel moe, maar ik moet toch op tijd naar bed anders kom ik 's morgens echt m'n bed niet meer uit.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 14:00

Re: Dagcafé

Argh, irritant Forti! Scripties zijn gewoon klote. Als je eenmaal goed op gang bent en het in grote lijnen op papier hebt, is het te doen, maar vooral de opstart-fase... Bleeeh!

Hoe ver ben je? En wat is de deadline?
<<

Anoniem9

Bericht 23 Sep 2013 14:02

Re: Dagcafé

Exogenesis schreef:Argh, irritant Forti! Scripties zijn gewoon klote. Als je eenmaal goed op gang bent en het in grote lijnen op papier hebt, is het te doen, maar vooral de opstart-fase... Bleeeh!

Hoe ver ben je? En wat is de deadline?


Was het eerste maar waar.. ;) Mijn scriptie is dan ook de reden dat ik overspannen was en dat ik nu alsnog oververmoeid ben en bij de psych loop. Ik ben er ook al onwijs lang mee bezig.
<<

Anoniem205

Bericht 23 Sep 2013 14:02

Re: Dagcafé

Nog niks over te zeggen, Elliot.. Althans, ik ben nog niet pijnvrij. Maar ja, ze hebben veel gedaan (op Persoonlijk staat een operatie-topic, daar staat in wat ze gedaan hebben) en dat doet nog pijn. Over 10 weken zou ik operatie-pijn- en problemen-pijn vrij moeten zijn. Fingers crossed. Daarna een revalidatie van ik weet niet hoeveel maanden...
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers