Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het zal je maar gebeuren..

<<

Anoniem88

Bericht 17 Okt 2014 12:03

Het zal je maar gebeuren..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2321 ... cebookpage

Zo ben je aan het winkelen, zo heb je een baby.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 17 Okt 2014 12:13

Re: Het zal je maar gebeuren..

Ik las het net, vind het altijd wat onwerkelijk omdat bij mij de bevalling zo sloom gingen.
M:21072011
J :08012014
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 17 Okt 2014 12:20

Re: Het zal je maar gebeuren..

Kun je wel meteen de goede maat luiers halen haha! Ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem136

Bericht 17 Okt 2014 12:20

Re: Het zal je maar gebeuren..

Ik liet het net aan mijn dochter zien, ik zei tegen haar dat het bij haar goed was dat ik in bed lag toen het begon, anders dikke kans dat ik ook niet thuis was bevallen. Het lijkt mij echt enorm heftig, zoiets moet toch in privacy kunnen en dan zo buiten met allemaal mensen die natuurlijk nieuwsgierig zijn.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 17 Okt 2014 13:17

Re: Het zal je maar gebeuren..

Ja echt bizar, ik loop daar best vaak...toch hoor ik wel vaker dat een eerste toch sneller komt dan gedacht. Vorige week nog, de vrouw van de baas van mijn zusje, ging s avonds naar bed met een beetje buikpijn. Hele nacht goed geslapen, s ochtends wat meer buikpijn, toch maar naar het ziekenhuis gegaan en een uur na aankomst was de baby er al. Ze kwam met 8 cm binnen...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 17 Okt 2014 13:19

Re: Het zal je maar gebeuren..

Ik las het vanmorgen inderdaad, lijkt me wel heftig zo buiten op straat.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem315

Bericht 17 Okt 2014 13:21

Re: Het zal je maar gebeuren..

Ahw, die agenten, ik ben er gewoon ontroerd van :) Lijkt me wel echt vreselijk trouwens, als moeder zijnde... :(
<<

Anoniem178

Bericht 17 Okt 2014 13:29

Re: Het zal je maar gebeuren..

Haha, ik open dit topic net na het felicitatietopic van Muppetje.

Zelfde naam, het zal toch niet? :smile:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Okt 2014 13:48

Re: Het zal je maar gebeuren..

Wat bijzonder om zo mee te maken zeg!

Al lijkt me het voor moeder inderdaad wel heel heftig.. al die mensen om je heen.

Al heb je in ieder geval 'wel een verhaal voor later' haha
<<

Anoniem121

Bericht 17 Okt 2014 14:12

Re: Het zal je maar gebeuren..

Bij mij was de jongste er ook in een half uur. Ik ben nog steeds blij dat ik m'n vriend de kinderen naar het kdv en school heb laten brengen die dag...
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 22:43

Bericht 17 Okt 2014 14:25

Re: Het zal je maar gebeuren..

Echt bizar zeg.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem205

Bericht 17 Okt 2014 14:46

Re: Het zal je maar gebeuren..

Is bij mij in het "dorp" :) Sterker nog, ik was een paar uur eerder nog bij de Etos daar! Is een heel kleinschalig winkelcentrumpje...
<<

Anoniem88

Bericht 17 Okt 2014 15:25

Re: Het zal je maar gebeuren..

Rovine schreef:Haha, ik open dit topic net na het felicitatietopic van Muppetje.

Zelfde naam, het zal toch niet? :smile:

Haha, ik had dat precies andersom! Ik had de link al gekopieerd om hier in een nieuw topic te plaatsen toen ik het topic over Muppetje eerst las. Maar sowieso klopt de tijd niet en woont Muppetje volgens mij heel ergens anders :)
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 17 Okt 2014 15:40

Re: Het zal je maar gebeuren..

Dundas schreef:
Rovine schreef:Haha, ik open dit topic net na het felicitatietopic van Muppetje.

Zelfde naam, het zal toch niet? :smile:

Haha, ik had dat precies andersom! Ik had de link al gekopieerd om hier in een nieuw topic te plaatsen toen ik het topic over Muppetje eerst las. Maar sowieso klopt de tijd niet en woont Muppetje volgens mij heel ergens anders :)


Ik woon er redelijk in de buurt maar ben vanmorgen in mn eigen bedje bevallen :thumbup:
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem185

Bericht 17 Okt 2014 15:47

Re: Het zal je maar gebeuren..

Pff, dat lijkt me echt naar als dat zou gebeuren!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Okt 2014 16:08

Re: Het zal je maar gebeuren..

Ik las het vanochtend. Lijkt me niet fijn om zo midden op staat te bevallen!
2012
2016
2020

Instagram
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 17 Okt 2014 23:14

Re: Het zal je maar gebeuren..

Mijn jongste was er ook in 15 minuten.
hier zijn geen plannen voor een vierde, masr mocht ik ooit nog zwanger raken dan ga ik vabaf 37 weken de deur niet meer uit! Het zal je gebeuren zeg, jeetje....
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem88

Bericht 18 Okt 2014 12:32

Re: Het zal je maar gebeuren..

Muppetje schreef:
Dundas schreef:
Rovine schreef:Haha, ik open dit topic net na het felicitatietopic van Muppetje.

Zelfde naam, het zal toch niet? :smile:

Haha, ik had dat precies andersom! Ik had de link al gekopieerd om hier in een nieuw topic te plaatsen toen ik het topic over Muppetje eerst las. Maar sowieso klopt de tijd niet en woont Muppetje volgens mij heel ergens anders :)


Ik woon er redelijk in de buurt maar ben vanmorgen in mn eigen bedje bevallen :thumbup:

Gelukkig maar! Alles voorspoedig gegaan? Ik zag al een foto in een ander topic, wat een droppie.
<<

3Musketiers

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:13

Bericht 18 Okt 2014 12:38

Re: Het zal je maar gebeuren..

Voor zoiets ben ik dus echt bang. Heb dit dus ook al aangegeven bij de vk.
Bij de eerste deed ik er 7 uur over
Bij de tweede 3,5 uur
Bij de derde kwartiertje ( toen was de vk er net een kwartier)

Ik ben echt bang dat ik alleen moet bevallen ofzo
Afbeelding

Zoon 2008, Dochter 2010, Dochter 2013
<<

Anoniem121

Bericht 18 Okt 2014 13:29

Re: Het zal je maar gebeuren..

3Musketiers schreef:Voor zoiets ben ik dus echt bang. Heb dit dus ook al aangegeven bij de vk.
Bij de eerste deed ik er 7 uur over
Bij de tweede 3,5 uur
Bij de derde kwartiertje ( toen was de vk er net een kwartier)

Ik ben echt bang dat ik alleen moet bevallen ofzo


Hier was de verloskundige wel aanwezig maar was beneden om wat op te schrijven en m'n vriend was even koffie zetten terwijl ik ineens in een weeënstorm terecht kwam. Ik geloof niet dat ik ooit zo hard geschreeuwd heb dat er iemand boven moest komen. De vk en vriend hebben me onder de douche vandaan getrokken en op bed getild terwijl het hoofdje al kwam waarna dochter in 2 persweeen geboren is. Als ik niet zo hard gegild en geschreeuwd had lag ze op de douchevloer :palm:

Mijn advies... Wat er ook gebeurt en wat je vk ook moet doen (spullen pakken, naar het toilet of iets opschrijven) zorg dat er altijd iemand bij je is!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2014 14:17

Re: Het zal je maar gebeuren..

Wat zal die vrouw geschrokken zijn.

Mijn moeder is bevallen van mij zonder arts of iemand erbij alleen mijn vader.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers