Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ben jij aan het doen?

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 22 Sep 2013 21:17

Re: Wat ben jij aan het doen?

Jullie gaan het graag horen; kakken. ìk ben een persoon die met laptop naar het toilet gaat om 5 minuten persoonlijke, geen 'mamaaaaaaaaaa?' of 'schatjeeeee?' vragen, tijd te hebben met het internet.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 22 Sep 2013 21:19

Re: Wat ben jij aan het doen?

Slakje schreef:Jullie gaan het graag horen; kakken. ìk ben een persoon die met laptop naar het toilet gaat om 5 minuten persoonlijke, geen 'mamaaaaaaaaaa?' of 'schatjeeeee?' vragen, tijd te hebben met het internet.


:lol:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11206

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 23 Sep 2013 07:25

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben aan het ontbijten, maar ik had liever nog geslapen, veel wakker geweest vannacht. Maar moet voor controle naar het ziekenhuis.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Sep 2013 11:16

Re: Wat ben jij aan het doen?

Kikou schreef:Dankje SoGood!

Ik had het inderdaad ergens gelezen dat je hier was geweest. Was je hier lang of alleen op doorreis? HK is inderdaad erg leuk en divers!


Fijn dat je de storm overleefd hebt. :)
Ik was er voor een korte citytrip. Was erg leuk. Inderdaad heel divers en zo schoon en modern! Bizar hoeveel er bij jullie te shoppen valt! Ik vond het eten ook zo geweldig. Ik ben een beetje verliefd.
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 23 Sep 2013 11:19

Re: Wat ben jij aan het doen?

SoGood schreef:
Kikou schreef:Dankje SoGood!

Ik had het inderdaad ergens gelezen dat je hier was geweest. Was je hier lang of alleen op doorreis? HK is inderdaad erg leuk en divers!


Fijn dat je de storm overleefd hebt. :)
Ik was er voor een korte citytrip. Was erg leuk. Inderdaad heel divers en zo schoon en modern! Bizar hoeveel er bij jullie te shoppen valt! Ik vond het eten ook zo geweldig. Ik ben een beetje verliefd.


Ja, er valt veel te shoppen haha. En ook gewoon tot een uur of 11 's avonds, dat is nog het ergste!
Mocht je heimwee hebben, ben je welkom hier hoor! :wink:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Sep 2013 11:21

Re: Wat ben jij aan het doen?

Kikou schreef:
SoGood schreef:
Kikou schreef:Dankje SoGood!

Ik had het inderdaad ergens gelezen dat je hier was geweest. Was je hier lang of alleen op doorreis? HK is inderdaad erg leuk en divers!


Fijn dat je de storm overleefd hebt. :)
Ik was er voor een korte citytrip. Was erg leuk. Inderdaad heel divers en zo schoon en modern! Bizar hoeveel er bij jullie te shoppen valt! Ik vond het eten ook zo geweldig. Ik ben een beetje verliefd.


Ja, er valt veel te shoppen haha. En ook gewoon tot een uur of 11 's avonds, dat is nog het ergste!
Mocht je heimwee hebben, ben je welkom hier hoor! :wink:


Haha, wat lief! Dankjewel. Ja, ik begrijp wat je bedoelt! Die 12 dollar shops waren het aller ergst, ik dacht dat ik er in bleef. Allemaal zo goedkoop en zo leuk. :cheering:
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 23 Sep 2013 11:26

Re: Wat ben jij aan het doen?

Nou dan snap je waar ik elke dag mee te dealen heb :laughcry:
<<

Chocoholic

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Bericht 23 Sep 2013 11:28

Re: Wat ben jij aan het doen?

Aan het klaarmaken voor werk, heb een dienst van 13.45 tot 20.15 @ het ziekenhuis. En heb er niet zo heel veel zin in. :nopompom:
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it
<<

Anoniem291

Bericht 23 Sep 2013 11:57

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik heb net de deur geschuurd en ga zo de leidingen verven. Ben dat klussen nu wel zat :silent:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 12:14

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik zit aan mijn lunch, maar het is geen succes. Vorige week een pakje Kellogg's special gehad met chocolade maar na 1 hap vind ik het al een jammer smaak. Dus opeten en geleerd dat ik het nooit zal kopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 12:15

Re: Wat ben jij aan het doen?

Silly-One, ik las laatst volgens mij van jou ook al iets over voedsel wat je had gekocht maar eigenlijk niet lekker vond (noodles ofzo?). Ben ik nou heel verspillerig dat ik spullen die ik niet lekker vind gewoon weggooi? Je gaat toch niet met tegenzin iets opeten?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11206

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 23 Sep 2013 12:15

Re: Wat ben jij aan het doen?

Kasten aan het inruimen... Maar ga nu even lunch maken :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 12:17

Re: Wat ben jij aan het doen?

Elliot schreef:Silly-One, ik las laatst volgens mij van jou ook al iets over voedsel wat je had gekocht maar eigenlijk niet lekker vond (noodles ofzo?). Ben ik nou heel verspillerig dat ik spullen die ik niet lekker vind gewoon weggooi? Je gaat toch niet met tegenzin iets opeten?


De noodles vond ik ook geen succes, maar aangezien ik momenteel moet rondkomen van minder dan het sociaal minimum ga ik niks weggooien. De noodles had een vriendin gekocht met de 4daagse en die zijn blijven liggen. Deze kellogg's ook niet gekocht, maar weggooien doe ik nu dus niet. Ik kan mijn geld beter gebruiken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 12:18

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ok, vandaar :) Ik ben ook veel te makkelijk met eten weggooien eigenlijk, hartstikke zonde!
<<

Anoniem187

Bericht 23 Sep 2013 12:19

Re: Wat ben jij aan het doen?

Forummen, vacatures zoeken, mezelf motiveren om sollicitatiebrieven te schrijven, appen en meezingen met de radio. En dat zo goed als allemaal tegelijkertijd..
<<

Anoniem187

Bericht 23 Sep 2013 12:20

Re: Wat ben jij aan het doen?

Elliot schreef:Ok, vandaar :) Ik ben ook veel te makkelijk met eten weggooien eigenlijk, hartstikke zonde!


Ik gooi ook eten weg als ik het niet te eten vind :wink:
<<

Anoniem17

Bericht 23 Sep 2013 12:21

Re: Wat ben jij aan het doen?

Roza schreef:
Elliot schreef:Ok, vandaar :) Ik ben ook veel te makkelijk met eten weggooien eigenlijk, hartstikke zonde!


Ik gooi ook eten weg als ik het niet te eten vind :wink:


Ja maar ik gooi het ook al weg als ik het mwah vind.. Of ik koop veel te veel en laat het over de datum gaan in de koelkast, om het vervolgens alsnog weg te moeten gooien. Zonde van m'n geld! :thumbdown:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Sep 2013 12:23

Re: Wat ben jij aan het doen?

Haha Elliot, heel herkenbaar! Iedere keer als ik boodschappen doe neem ik mezelf voor om dit gewoon op te maken, heb ik al een plan in mijn hoofd, maar het lukt me eigenlijk nooit. Dan heb ik op een avond zin in iets anders en dan is dat ene de volgende dag over de datum :laughcry: Stom!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 12:23

Re: Wat ben jij aan het doen?

Misschien dat je het minder snel gaat doen als je weet dat je niet alles meer kunt kopen. En je echt iedere cent moet omdraaien en 3x moet bedenken of je het wel kan uitgeven.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 23 Sep 2013 12:27

Re: Wat ben jij aan het doen?

Begrijp ik Silly, mijn reactie was ook niet bedoeld als in 'kijk mij ik heb geld genoeg'. Ik ben niet rijk, maar ik heb genoeg om eten te kunnen verspillen en daar baal ik van! Maar ik ben ermee bezig om het te minderen :)
<<

Anoniem187

Bericht 23 Sep 2013 12:30

Re: Wat ben jij aan het doen?

Elliot schreef:
Roza schreef:
Elliot schreef:Ok, vandaar :) Ik ben ook veel te makkelijk met eten weggooien eigenlijk, hartstikke zonde!


Ik gooi ook eten weg als ik het niet te eten vind :wink:


Ja maar ik gooi het ook al weg als ik het mwah vind.. Of ik koop veel te veel en laat het over de datum gaan in de koelkast, om het vervolgens alsnog weg te moeten gooien. Zonde van m'n geld! :thumbdown:


Herkenbaar. Alles. Ik verspil alleen niet mijn eigen geld, maar dat van mijn ouders (ik woon thuis). Niet erg netjes... :nopompom:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Sep 2013 12:33

Re: Wat ben jij aan het doen?

Kowalski schreef:Begrijp ik Silly, mijn reactie was ook niet bedoeld als in 'kijk mij ik heb geld genoeg'. Ik ben niet rijk, maar ik heb genoeg om eten te kunnen verspillen en daar baal ik van! Maar ik ben ermee bezig om het te minderen :)


Weet ik, maar het is wel een puntje waar er omslag is. Want ik was er ook vrij gemakkelijk in. Nu sprokkel ik echt het eten, waar ik eten kan krijgen. Heel slecht, maar iedereen in mijn omgeving geeft mij groot gelijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem9

Bericht 23 Sep 2013 12:34

Re: Wat ben jij aan het doen?

Hier net zo.. Best erg. Gaat soms een heel maaltje aan pasta en pastasaus weg. Als we het in de vriezer doen, eten we het toch niet op.

Ik ben nu trouwens VET lekkere crackers weg aan het eten met aioli. ik moet mezelf echt in houden om er meer van te eten...
<<

Anoniem12

Bericht 23 Sep 2013 12:37

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben thuis. Voel me niet zo, heb maar even rust genomen en naar mn lichaam geluisterd. Morgen weer een dag om te werken.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 23 Sep 2013 12:40

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben aan het lunchen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers