Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sneeuwwandelen

<<

Jip

Bericht 12 Okt 2014 19:41

Sneeuwwandelen

Sneeuwwandelen. Het lijkt me zo gaaf om te doen! Het liefste met busreis of vliegen erheen (zodat ik niet zelf hoef te rijden) en dan een weekje. Wie heeft dit wel eens gedaan?

Of naar Nepal... Is dat heel duur?
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 16 Okt 2014 19:35

Re: Sneeuwwandelen

Wat bedoel je met sneeuwwandelen? Ik weet niet zo goed wat ik me ervan voor moet stellen. Bedoel je met van die moderne sneeuwschoenen wandelen (truger in t Noors, weet niet zo goed hoe je dat zegt in t Nederlands)? Van hut naar hut?
Ik wandel vaak genoeg een paar uur in de sneeuw, maar dat bedoel je niet denk ik :clown:

Nepal ga ik volgend jaar naartoe, naar Everest Base Camp. Niet als er sneeuw ligt, maar ik kan je wel wat info geven over het niet-sneeuw seizoen als je dat interessant vindt. Of bedoel je echt in de winter?
<<

Jip

Bericht 16 Okt 2014 21:21

Re: Sneeuwwandelen

Inderdaad van hut naar hut. Maar gewoon een weekje in de sneeuw met mogelijkheid tot zelf wandelen vind ik ook niet verkeerd.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 16 Okt 2014 21:49

Re: Sneeuwwandelen

Ah, dat kan ik me goed voorstellen! Ik vind het zo enorm fijn om in de natuur te zijn in de winter. Ik zou ook best een weekje van hut naar hut willen langlaufen, maar mijn vriend wil niet mee. Misschien dat ik me ooit gewoon bij een groep aansluit.
Dat hoeft niet duur te zijn denk ik, je moet gewoon weten waar je moet zoeken. Ik weet alleen over Noorwegen (en dat is nou eenmaal een duur land), maar er is vast ook wel iets in goedkopere landen te vinden.
<<

Jip

Bericht 16 Okt 2014 21:52

Re: Sneeuwwandelen

Zullen we samen gaan ;-)
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 16 Okt 2014 21:53

Re: Sneeuwwandelen

Haha, kun je langlaufen? Want ik zie mezelf al flink struikelen met die sneeuwschoenen ;) Dan wordt het wel 2016, voor dit jaar heb ik geen vrije dagen en geen budget en volgend jaar ga ik op wereldreis. Maar in 2016 in Noorwegen hebben we een deal!
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 16 Okt 2014 21:54

Re: Sneeuwwandelen

En om je nu alvast jaloers te maken (of misschien helemaal niet); we hadden vandaag de eerste sneeuw van het seizoen!
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 16 Okt 2014 22:01

Re: Sneeuwwandelen

Oh ik ben jaloers Jente! Ik hou van de winter en heb dan het liefst dat er altijd sneeuw ligt, kan daar zo van genieten :)
Ik heb niet veel dromen qua vakantielanden, maar lapland is daar wel één van!
<<

Anoniem280

Bericht 16 Okt 2014 23:56

Re: Sneeuwwandelen

Jente schreef:En om je nu alvast jaloers te maken (of misschien helemaal niet); we hadden vandaag de eerste sneeuw van het seizoen!


Sneeuw? Waar? Ik ben dol op winter en heel veel sneeuw :love:
Nee, ben niet jaloers hoor, maar geweldig vind ik het wel.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 17 Okt 2014 00:12

Re: Sneeuwwandelen

In Oslo :) Maar t was natte bende die niet bleef liggen. Voor de echte sneeuw moeten we nog even wachten denk ik.
<<

Jip

Bericht 17 Okt 2014 07:00

Re: Sneeuwwandelen

Ik heb ooit een keer gelanglauft. Zou het weer moeten oefenen. Maar 2016 is te lang hoor! Ik wil denk ik voor in het jaar 2015 of zo.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 17 Okt 2014 13:34

Re: Sneeuwwandelen

Jaa ik vind wandelen in de sneeuw heerlijk. In zo een land met veel sneeuw en mooie natuur lijkt het mij fantastisch.
Langlaufen heb ik nog nooit gedaan, wil ik wel ooit eens doen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers