Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Valt dit onder de inboedelverzekering?

<<

Anoniem113

Bericht 15 Okt 2014 18:54

Valt dit onder de inboedelverzekering?

Ik zei net tegen de oudste dat hij naar bed ging. Was hij het niet mee eens, wordt boos en gooit zo de ipad op de grond.... Hele scherm naar de klote :cry:

Zal dit onder de inboedel vallen?
<<

Anoniem74

Bericht 15 Okt 2014 18:56

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Oeps...
Vriend heeft tijdje geleden telefoon laten vallen, kon wel maar we hebben hoog eigen risico. Zou je even moeten checken wat jullie e.r. is
<<

Anoniem122

Bericht 15 Okt 2014 19:01

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Bij onze verzekering niet. Ik had de telefoon van mijn ex laten vallen, maar zowel WA als inboedel verzekering dekte het niet.. Maar verschilt echt per verzekering.
<<

Anoniem173

Bericht 15 Okt 2014 19:17

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Bij ons wel, zolang het maar in huis gebeurt
<<

Anoniem178

Bericht 15 Okt 2014 20:01

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Als kinderen het doen wordt het soms gedekt. Maar ik zou gewoon even bellen en het verhaal voorleggen. Heb ik ook gedaan toen mijn kat mijn tv-scherm doormidden wat mooier vond. Dat werd niet vergoed overigens.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 15 Okt 2014 20:14

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Bij ons wel, maar dat is pas sinds 1,5 jaar.
Toen wij de verzekering afsloten zat dat er nog niet bij in, na 5 jaar komt er een mannetje langs en die bekijkt of alles nog klopt en sindsdien zitten ook de telefoon en tablet in de inboedelverzekering.
Moet inderdaad wel in huis gebeuren!
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem75

Bericht 15 Okt 2014 20:17

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Wij veel verzekeraars wel al heb ik gehoord dat vanaf volgend jaar geen een verzekeraar het meer doen omdat schermen van tablets en telefoons het meeste worden opgegeven.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 15 Okt 2014 20:20

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Bij ons wel zolang het in huis gebeurd.

Wij hebben een vrij dure inboedel verzekering, heeft mijn man gedaan na de geboorte van onze zoon haha!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem113

Bericht 15 Okt 2014 21:03

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Ik heb even gebeld en gelukkig verzekerd! Gaat via Apple service. Via een telefoonnummer van deze service betaal je eerst zelf met creditcard en als je dat gedaan hebt dan moet ik bellen en dan maakt de verzekering het geld over.

Ze zullen wel denken.. Jaar geleden besloot zoon om met een blikje cola te schudden en heel de tv onder de spuiten... Na drie weken ineens geen beeld meer. Werd gelukkig ook vergoed. Zullen nu wel een kruisje achter ons naam krijgen :palm:
<<

Anoniem73

Bericht 15 Okt 2014 22:46

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Ooo dan hebben wij wel een heel groot kruis haha. Vorig jaar enorme waterschade door het klappen van het aquarium en dit jaar een inbraak!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 16 Okt 2014 19:50

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Ik heb mijn telefoon laten vallen en toen zat er een barst in het scherm en hij deed helemaal niets meer. Toen viel het wel onder de inboedelverzekering.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 16 Okt 2014 20:23

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Bij ons is dit wel verzekerd. Ligt echt aan je pakket.
2016
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Okt 2014 20:31

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Ik ben zeker de enige die de titel grappig vind :smile: (kapot laten vallen - valt dit onder inboedelverzekering)
<<

Anoniem113

Bericht 16 Okt 2014 20:36

Re: Valt dit onder de inboedelverzekering?

Green_Pepper schreef:Ik ben zeker de enige die de titel grappig vind :smile: (kapot laten vallen - valt dit onder inboedelverzekering)


:thumbup:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers