Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk boek lees je nu?

<<

Anoniem186

Bericht 13 Okt 2014 06:33

Re: Welk boek lees je nu?

Dit zijn de namen vond ik niks. Ik ben er mee gestopt. Dat gebeurt me niet vaak.

Ik lees nu deze, dat is meer mijn type boek:

Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 14 Okt 2014 10:02

Re: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu Nemesis van Jo Nesbo.
Spannend boek tot nu toe, goed geschreven. Heb al meer boeken van Jo Nesbo gelezen, vind hem een goede schrijver.
<<

Anoniem123

Bericht 14 Okt 2014 10:26

Re: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu: ik blijf toch jullie moeder van Angela Cannings.

Gaat over een moeder die tot 3 keer toe een baby verliest aan wiegendood en hiervoor veroordeeld word voor moord.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Okt 2014 13:02

Re: Welk boek lees je nu?

iemand nog een tip voor een leuk spannend boek?
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Okt 2014 13:03

Re: Welk boek lees je nu?

Sjaak Trekhaak schreef:
applestar schreef:Voor jou van Jojo Moyes.



Ik heb hem net uit. Wat een prachtig boek, zelden zoveel gelachen en gehuild. Wat mij betreft een echte aanrader.


Die heb ik ook gelezen, inderdaad een heel mooi boek. Er komt ook een film van geloof ik.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 14 Okt 2014 13:25

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb voor jou van jojo meyes ook recentelijk uitgelezen. Heel mooi boek zeg.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Okt 2014 13:29

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ga hierin beginnen:

Afbeelding
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem313

Bericht 14 Okt 2014 13:48

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb Gone Girl aangeschaft vanmorgen. Ik heb de film nog niet gezien en acht de kans groter dat ik het boek ga lezen dan dat ik een deze weken naar de bioscoop ga.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 14 Okt 2014 15:42

Re: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu Verhandeld van Sophie Hayes.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem275

Bericht 14 Okt 2014 16:02

Re: Welk boek lees je nu?

Jans, heb je nobody en de babymakelaar als ebook? ;)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 14 Okt 2014 16:41

Re: Welk boek lees je nu?

Normaal lees ik niet veel boeken, maar ik zag toevallig Het Diner van Herman Koch (bekend van Jiskefet, maar dit is een serieus boek) vrij goedkoop in een winkel liggen. Van vele heb ik gehoord dat een goed boek is. Het is immers verfilmd en al in meerdere landen uitgebracht. De eerste paar hoofdstukken lezen in ieder geval erg prettig weg en de spanning begint al op gang te komen.

Afbeelding
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 16 Okt 2014 18:34

Re: Welk boek lees je nu?

De nieuwe shopaholic! :D
Wat als het lukt
<<

Anoniem321

Bericht 22 Okt 2014 08:18

Re: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu Vlucht uit kamp 14. Dat gaat over een jongen die wordt geboren in een Noord Koreaans straf/werkkamp en er uiteindelijk uit weg vlucht.
Ik ben nu halverwege. Het is een heftig, maar ook erg interessant boek. Het biedt een inkijkje in het meest gesloten land van de wereld waarvan je geen idee hebt wat er zich allemaal afspeelt.
<<

Anoniem321

Bericht 28 Okt 2014 13:39

Re: Welk boek lees je nu?

Inmiddels heb ik Vlucht uit kamp 14 uit en nu ben ik (weer) bezig in Nemesis van Jo Nesbo. Die had ik even aan de kant gelegd om Vlucht te lezen.
Ik hou van de boeken van Jo Nesbo. Plezierige schrijfstijl, spannende verhalen.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 29 Okt 2014 12:18

Re: Welk boek lees je nu?

Ik ben nu bezig met Voor jou van Jojo Moyes.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 06 Nov 2014 21:09

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb net Ik wist het van Chantal van Gastel uit. Ik moest er eerst wel even inkomen, vond het toch wel een beetje anders dan haar andere boeken. Maar uiteindelijk vond ik het ook wel weer jammer toen ik hem uit had.

Nu begonnen in Vraag niet waarom van Simone van der Vlugt, die leest meteen weer lekker weg :)
<<

Anoniem140

Bericht 14 Nov 2014 09:31

Re: Welk boek lees je nu?

Ik lees nu "En toen was het stil" van Joyce Eggington. Een waargebeurd verhaal over een gezin dat 9 kinderen verliest in de jaren '70. Toen het laatste kind overleed kwam er pas een onderzoek. Heel mooi boek.
Straks ga ik Koelcel kopen want heb een boekenbon gekregen voor mijn verjaardag.

Het is "een weeffout in onze sterren" geworden, ga er vanavond of morgen in beginnen!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 16 Nov 2014 12:07

Re: Welk boek lees je nu?

Nu eventjes niets maar ik wil vanmiddag beginnen in het nieuwe boek van Lars Kepler » Stalker. Ik heb 2 andere boeken van hem gelezen (Getuige & Slaap) en die waren zoo spannend en leuk!
Wat als het lukt
<<

Anoniem275

Bericht 16 Nov 2014 12:11

Re: Welk boek lees je nu?

Ik wil nog zoveel lezen, kon tijd te kort en hier staan ook weer zoveel boeken bij..

Ik ben net begonnen in blauwe maandag van nicci french.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 16 Nov 2014 14:50

Re: Welk boek lees je nu?

Marianne-Hoogstraaten - Een middag aan zee

Veertien jaar geleden verdween Magda's dochtertje op een overvol strand. Haar verdwijning is nooit opgelost en Magda heeft grote moeite het verleden af te sluiten. Dan krijgt Magda een mysterieuze mail van iemand die zegt dat ze het verleden moet vergeten omdat de waarheid te verschrikkelijk zou zijn.De politie ziet het bericht als nieuw bewijs, en heropent de zaak. Nieuwe mails en aanvullende getuigenverklaringen rakelen het verleden op, en Magda raakt steeds meer geobsedeerd door de vermissing van haar dochter. Wie is de mysterieuze mailer? Wat houdt hij verborgen? En weet haar familie misschien meer?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 26 Nov 2015 17:02

Re: Welk boek lees je nu?

Marion Pauw - Zondaarskind

De tachtigjarige Geertruida Amalia Langhout verloor op jonge leeftijd haar ouders en groeide op bij de hardvochtige Zusters van Liefde. Als ze als dienstbode bij een gegoede familie in Bussum komt te werken lijkt het tij te keren: ze wordt verliefd, raakt zwanger en heeft grootse plannen. Totdat Frédérique Vos haar pad kruist. Later, als deze oude vijandin op bejaarde leeftijd in Amalias leven terugkeert, rijst de vraag of Amalia, oud en wijs geworden, eindelijk in staat is om te doen wat ze allang had moeten doen: wraak nemen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 04 Feb 2016 13:20

Re: Welk boek lees je nu?

Zo, deze was weggezakt!
Ik ben nu bezig in Zuid van Ernest Shackleton. Verslag van zijn zuidpoolexpeditie begin 20e eeuw. Erg interessant.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Jun 2016 09:22

Re: Welk boek lees je nu?

Deze ook maar weer even onder het stof vandaan getrokken.

Ik lees nu overspel van Tatiana de Rosnay.

Je gaat er echt als een speer doorheen. Komt ook omdat het heel veel hoofdstukken heeft en de pagina's daardoor lang niet allemaal gevuld zijn.

Het boek Overspel vertelt het verhaal van Hélène, een vrouw met een overzichtelijk leven dat draait om haar man, haar kinderen en haar kleinkinderen. Ze is een voorbeeldige echtgenote, een perfecte vrouw, geen vrouw voor overspel. Tot ze op een zomerse dag in een impulsieve bui ingaat op de avances van een vreemdeling. Hélènes overspel eindigt echter in een nachtmerrie wanneer haar minnaar in bed een hartaanval krijgt en overlijdt. Ze vlucht en besluit deze misstap direct te vergeten en er nooit met iemand over te praten. Maar diezelfde avond komt ze erachter dat ze in alle paniek haar handtas in zijn appartement heeft laten staan. Geconfronteerd met een duivels dilemma gaat Hélène tot het uiterste om de waarheid te verhullen. En dan meldt zich een jonge vrouw die zegt alles te hebben gezien die middag...
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 12 Jun 2016 18:20

Re: Welk boek lees je nu?

Ik heb weer eens een hele stapel boeken gekocht. Ben nu bezig in 'Voor jou' van Jojo Moyes. Leest erg lekker weg. In een dag al op de helft.....
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem275

Bericht 12 Jun 2016 18:40

Re: Welk boek lees je nu?

klinkt spannend winegum!

ik ben nu bezig in 'de Leerling' van Tess Gerritsen, vervolg op 'de Chirurg' die ik hiervoor heb gelezen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers