Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


RTL XL uitzending gemist werkt niet?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Sep 2013 16:06

RTL XL uitzending gemist werkt niet?

Ik wil graag expeditie Robinson terugkijken maar ik krijg de video niet geladen. Er komt gewoon niet eens een schermpje voor de video, dat vlak waar het normaal staat blijft leeg. Op hebikietsgemist.nl blijft ie maar laden.
Ik heb ook andere video's geprobeerd, ook waarvan ik zeker weet dat ze gratis zijn maar ze doen het niet!

Meer mensen hier last van? Zou het aan mijn mac kunnen liggen en weet iemand wat ik daar aan kan doen?
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 21 Sep 2013 16:50

Re: RTL XL uitzending gemist werkt niet?

Hey Pompoen, ik heb die site even bekeken en bij mij laadt hij ook geen filmpje. Maar je kan de aflevering gewoon via rtl.nl/xl of zoiets bekijken (de uitzending gemist site van alle RTL zenders).
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 21 Sep 2013 17:50

Re: RTL XL uitzending gemist werkt niet?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Sep 2013 19:30

Re: RTL XL uitzending gemist werkt niet?

Dank je voor de tip, ben er inmiddels achter wat er aan de hand is, ik heb microsoft silverlight 5 en het schijnt dat rtl xl op 4 werkt en er dus allemaal problemen zijn die ze proberen op te lossen.
Ik heb zojuist de tip uit het andere topic opgevolgd en de app gedownload maar vooralsnog daar ook nog geen beeld helaas...
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 21 Sep 2013 19:37

Re: RTL XL uitzending gemist werkt niet?

Hier hetzelfde, de app geeft ook voortdurend problemen. Als een aflevering al start, begint hij halverwege opnieuw. Zwaar irritant... Vanmorgen kon ik nog wel gewoon iets terugkijken, maar vanavond opende niets meer.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Sep 2013 13:17

Re: RTL XL uitzending gemist werkt niet?

Mijn App deed het ook niet meer, nadat ik hem opnieuw heb geïnstalleerd doet hij het weer goed.
<<

Anoniem29

Bericht 22 Sep 2013 13:32

Re: RTL XL uitzending gemist werkt niet?

Bij ons op Internet Explorer deed hij het ook niet. Maar in Google Chrome wel :)
<<

Anoniem286

Bericht 22 Sep 2013 13:43

Re: RTL XL uitzending gemist werkt niet?

Hij loopt hier constant vast, irritant!
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Sep 2013 11:27

Re: RTL XL uitzending gemist werkt niet?

Lol, ik lees nu pas dat je in je titel RTL XL had staan (had alleen je bericht gelezen), komt mijn antwoord ook niet echt snugger over :P

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers