Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huwelijk: Wel of geen videograaf?

<<

Anoniem125

Bericht 08 Okt 2014 12:36

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Ik vind persoonlijk niet dat beelden zoveel meer zeggen dan foto's. Als ik de foto's zie, dan ontstaan bij mij vanzelf de beelden er weer bij. Je hebt toch ook je herinneringen? Ik heb zelf heel levendige herinneringen aan mijn bruiloft, ik hoef mijn ogen maar dicht te doen en ik ben er weer. Ook om die reden heb ik geen beelden nodig om mijn herinnering levend te houden. Dat ze er zijn, vind ik wel fijn, maar ik kijk er eigenlijk nooit meer naar.
<<

Anoniem260

Bericht 08 Okt 2014 12:47

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Snoes schreef:Een fotograaf hebben we sowieso hoor, daar is geen twijfel over mogelijk. Wij vinden foto's ook het belangrijkste, maar beelden zeggen zoveel meer soms. Wij twijfelen nog even verder denk ik haha. De enige persoon die ik ken die een goede camera heeft, is mijn schoonbroer en daar wil ik dat echt niet aan vragen, die staat veel te dicht bij mij.


wat is dan je overweging om het niet te doen?
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 08 Okt 2014 13:00

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Het is duur, maar alleen al na het filmpje van Lejow en de filmpjes die ik op de site van de videograaf die zij had gezien te hebben zou ik het willen :) Lijkt me heel bijzonder om zoiets te hebben van je grote dag :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Okt 2014 13:06

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Goede vraag haha. Onze voornaamste reden om het niet te doen was dat we bang waren dat een videograaf "in de weg" zou lopen, maar ik lees hier nu wel heel vaak dat dat niet het geval is.

En we hebben onlangs een gesprek gehad met een videograaf en daar ook een voorbeeldfilm gezien en dat was echt zowat het tegenovergestelde van wat wij verwachten van een videograaf. Ook naar aanleiding van ons gesprek, had ik echt het gevoel dat hij ons de hele dag zou "lastig vallen". Nouja, ik denk gewoon dat we de verkeerde videograaf getroffen hadden, want waar we eerst heel erg enthousiast waren, werd dat een stuk minder toen we bij hem zijn geweest.

Daarom willen we wel zeker zijn. Het kost best wat geld dus ik wil wel zeker zijn dat we er allebei 100% achter staan.
2012 & 2016
<<

Anoniem260

Bericht 08 Okt 2014 14:16

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Ik zeg, vraag Lejow naar haar videograaf en go for it! :thumbup:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Okt 2014 15:59

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Ja ik heb Lejow haar huwelijksfilm helemaal gezien en dat maakt me natuurlijk wel enthousiast. Maar mijn vriend moet er ook 100% achter staan en we moeten zelf ook nog een videograaf vinden waarbij wij ons goed voelen en die de prijs ook redelijk oké kan houden, dat hoeft dus niet een hele professionele videograaf te zijn.
2012 & 2016
<<

Anoniem301

Bericht 08 Okt 2014 20:33

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Ja ik wilde het heel graag maar het budget was op. Maar ik heb een goede camera die full HD filmt. Een aantal mensen heeft steeds stukjes gefilmd zodat niet steeds dezelfde persoon ermee belast werd.

De broer van mijn man gaat nu alles editen. Hij maakt zelf musiek als DJ en heeft er de juiste aparatuur voor om dit heel professioneel te maken. Ik heb een aantal liedjes doorgegeven die ik er graag onder zou willen. Hij is heel pietje precies dus ben benieuwd! Ik krijg een filmpje van 4 en van 15 minuten maar zal nog wel even duren want het kost een hoop tijd.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 08 Okt 2014 20:51, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Fiene

Bericht 08 Okt 2014 20:36

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Nougat schreef:Ik vind persoonlijk niet dat beelden zoveel meer zeggen dan foto's. Als ik de foto's zie, dan ontstaan bij mij vanzelf de beelden er weer bij. Je hebt toch ook je herinneringen? Ik heb zelf heel levendige herinneringen aan mijn bruiloft, ik hoef mijn ogen maar dicht te doen en ik ben er weer. Ook om die reden heb ik geen beelden nodig om mijn herinnering levend te houden. Dat ze er zijn, vind ik wel fijn, maar ik kijk er eigenlijk nooit meer naar.


Maar stel jij of je man komt te overlijden, dan is het juist voor degene die achterblijft zoveel meer waardevol. Je kan die persoon weer even zien/horen etc. En dat i ook voor kinderen die achterblijven heel waardevol.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 08 Okt 2014 20:43

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Fiene schreef:
Nougat schreef:Ik vind persoonlijk niet dat beelden zoveel meer zeggen dan foto's. Als ik de foto's zie, dan ontstaan bij mij vanzelf de beelden er weer bij. Je hebt toch ook je herinneringen? Ik heb zelf heel levendige herinneringen aan mijn bruiloft, ik hoef mijn ogen maar dicht te doen en ik ben er weer. Ook om die reden heb ik geen beelden nodig om mijn herinnering levend te houden. Dat ze er zijn, vind ik wel fijn, maar ik kijk er eigenlijk nooit meer naar.


Maar stel jij of je man komt te overlijden, dan is het juist voor degene die achterblijft zoveel meer waardevol. Je kan die persoon weer even zien/horen etc. En dat i ook voor kinderen die achterblijven heel waardevol.


Maar je kunt toch niet alles doen omdat je misschien vroeg komt te overlijden en voor levende herinneringen moet zorgen. dan zijn er toch misschien ook wel andere filmpjes/dingen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Fiene

Bericht 08 Okt 2014 20:44

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Bij ons heeft het wel de doorslag gegeven om het wel te doen. Mijn tante is heel jong overleden, na haar huwelijk, en ik vind die beelden zoveel mooier als de foto's.. wij wilden het mede om die reden dus wel.
<<

Anoniem181

Bericht 08 Okt 2014 20:50

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Joan schreef:Alleen al op basis van de video van Lejow zou ik het doen :) Ik vind bewegende beelden zo bijzonder, zeker van zo'n dag zou ik ze persoonlijk niet willen missen.


Dit wilde ik ook zeggen! Die video is zo mooi! Als ik mijn bruiloft over kon doen zou ik ook zeker voor een videograaf kiezen.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 11 Okt 2014 20:04

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Mijn zusje is deze zomer getrouwd en had naast een fantastische fotograaf ook een leuk stel videografen. Ze liepen totaal niet in de weg en ik was zelf ceremoniemeester en heb de samenwerking als zeer positief ervaren.

Hier de link van hun video

http://vimeo.com/m/101150460
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 11 Okt 2014 20:15

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wauw mooi zeg
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 13 Okt 2014 13:10

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Nougat schreef:Nee, dit vonden wij niet nodig. De vriend van mijn zus heeft wel gefilmd en ik ben blij dat we die film hebben, maar een videograaf inhuren, nog naast een fotograaf vonden wij zelf wat overdreven.


Voor ons ook precies dit. We hoefden het niet, maar de vriend van mijn zus heeft veel gefilmd (hij maakt sowieso films) en ik ben blij dat we dat hebben.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Theekopje

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 05 Sep 2013 08:25

Bericht 13 Okt 2014 13:22

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Ik zou het zeker doen! Wij twijfelde ook vanwege het budget. Maar zijn er nu superblij mee!

Neem eens een kijkje bij: http://www.capturingemotions.nl
Leuke videograaf en wij hebben nauwelijks gemerkt dat hij er die dag was.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 15 Okt 2014 19:22

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Hij liep bij ons echt totaal niet in de weg, maar het klikte zo goed dat hij er voor mijn gevoel bijna bij was als vriend!
Als ik naar mijn stief opa en oma ga 26 okt, neem ik de dvd mee, hoog tijd dat we hem weer gaan kijken :love:
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 15 Okt 2014 21:27

Re: Huwelijk: Wel of geen videograaf?

Wij hadden geen videograaf en we hebben daar geen spijt van. De foto's zijn voor ons al heel mooi en bijzonder en roepen veel mooie herinneringen aan onze trouwdag op. Vrienden en familieleden van ons hadden wel een videograaf bij hun huwelijken. Het ene stel had hele goede ervaringen en het andere stel wat minder. Ze kijken nu allebei de film nooit meer en dat was voor ons wel doorslaggevend om niet voor een videograaf te kiezen.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers