Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paar dagen weg met kids

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 10 Okt 2014 21:29

Paar dagen weg met kids

Ik wil gewoon altijd graag op vakantie/even weg :ja: Dus ik ben aan het rond kijken voor over 2 weken. Niet een hele midweek, want we hebben ook wat andere verplichtingen. Maar toen dacht ik dan pakken we een hotel voor 2 nachten op een waddeneiland. Maar goed wat nou als het weer echt ruk is, dan worden we ook niet blij met zijn alle op die hotel kamer (ik vind dan een landal huisje ofzo nog wel iets anders dan een hotel kamer) en niet op alle eilanden is heel veel te doen wat overdekt is volgens mij. Dus toen dacht ik dan kunnen we beter een hotel pakken, waar in de buurt gewoon genoeg te doen is, bijv een attractiepark, of een leuke stad waar we heen kunnen, of aan zee waar we wel kunnen uitwaaien. Nou ja zoiets. Maar ik kan gewoon niet vinden wat ik zoek, en eigenlijk weet ik ook niet precies waar ik op moet zoeken.

Hebben jullie misschien tips?
:heart: :heart: 2011
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Okt 2014 21:30

Re: Paar dagen weg met kids

efteling bosrijk?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 10 Okt 2014 21:37

Re: Paar dagen weg met kids

Silly-One schreef:efteling bosrijk?



Heeeel duur, en vaste dagen dat je aan moet komen. HAd ook naar het hotel gekeken voor een nachtje 342 euro.. :wtf: maar met gratis entree voor efteling... juist ja mijn kids zijn sowieso gratis...
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem86

Bericht 10 Okt 2014 21:41

Re: Paar dagen weg met kids

Ik zag leuke aanbieding voor Scheveningen. Met mooi weer naar het strand, met slechter weer naar Den Haag en omgeving, daar is genoeg te doen sowieso!
<<

Anoniem331

Bericht 10 Okt 2014 21:48

Re: Paar dagen weg met kids

Wij waren afgelopen zondag naar de Koningin Julianatoren in Apeldoorn. Erg leuk park voor kleine kinderen, geen grote afstanden, leuke attracties en super vriendelijk personeel. Ik heb alleen geen idee of er een hotel in de buurt is en wat je nog meer in en rond Apeldoorn zou kunnen doen.
<<

Anoniem144

Bericht 11 Okt 2014 00:33

Re: Paar dagen weg met kids

http://www.weekendplanner.nl/weekend/drunenseduinen.htm

Leuke omgeving ( loonse en drunense duinen, efteling, beekse bergen etc.)
<<

Anoniem85

Bericht 11 Okt 2014 09:02

Re: Paar dagen weg met kids

Hotel holiday in in Leiden is wel een goed hotel met kinderen. Kamer met 2 2 persoonsbedden, klein zwembadje en een speelplaats. Heerlijk ontbijtbuffet. Mooi weer richting strand, sea life Scheveningen en bij slecht weer ergens zwemmen, zal best een zwembad inde buurt zijn, of naar de bioscoop.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 11 Okt 2014 09:41

Re: Paar dagen weg met kids

Dan pak je een hotel naast de Efteling? In Kaatsheuvel of Waalwijk? Die gratis entree betaal je bij het Efteling-hotel toch wel in je entreeprijs.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 11 Okt 2014 19:50

Re: Paar dagen weg met kids

Star leuk idee!

Kerel daar ben ik ook zeker naar aan het kijken.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem85

Bericht 12 Okt 2014 06:49

Re: Paar dagen weg met kids

Ik weet niet of jullie nog moeten klussen of iets in huis nodig hebben. Maar bij de karwei kan je sparen zodat je nog maar 8 euro pp betaald voor de entree van de Efteling.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 15 Okt 2014 20:37

Re: Paar dagen weg met kids

Sun schreef:Ik weet niet of jullie nog moeten klussen of iets in huis nodig hebben. Maar bij de karwei kan je sparen zodat je nog maar 8 euro pp betaald voor de entree van de Efteling.



Helaas... maar bedankt voor de tip!
:heart: :heart: 2011

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers