Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie doen?

<<

Anoniem32

Bericht 22 Sep 2013 20:48

Wat zouden jullie doen?

Ik weet niet goed wat te doen.
Mijn zoontje heeft afgelopen woensdag nieuwe buisjes gekregen. En zo goed als hij er vorig jaar vanaf kwam zo slecht gaat het nu.
De eerste dag nergens last van en de dag erna begon de ellende. Eerst 1 oortje, flink loop oortje.
Volgens de kno is dat normaal en logisch maar het mocht echter niet te lang duren. Als hij er maandag of dinsdag nog last van had, moesten we terug komen want dan had hij wellicht een ontsteking.
Vrijdag is ook zijn andere oortje een loopoortje geworden. Er komt echt heel veel rotzooi uit en het is bijna niet bij te houden met schoonmaken. Zijn kleren, zijn kussen, zijn jas en vest zitten onder de oorsmeer/vocht.
Hij klaagt nu ook veel over pijn sinds vrijdag. Slaapt al 2 nachten niet goed omdat hij te veel pijn heeft. Ik heb al best veel zetpillen gegeven (wel over de dag verspreid) maar het mag niet baten. Om 18:00 uur heeft hij 1 van 120mg gekregen en 1 van 240mg.
En nu net was hij weer heel verdrietig van de pijn. Hij grijpt steeds naar zijn oren en ik mag er niet aankomen want dan raakt hij in paniek.
Ik ben dit niet gewend vooral omdat hij een best hoge pijngrens heeft.

Ik weet nu niet wat te doen. Hij is nu weer even stil al ben ik bang voor een onrustige nacht.
Ik wil morgen sowieso de kno arts weer gaan bellen, maar dit gaat me echt aan mijn hart. Ik kan niks voor hem doen dan alleen de boel aan de buiten kant schoon houden, watjes erin evt, en pijnstilling geven wat geen effect heeft.

Zouden jullie afwachten? evt om 0:00 uur nog een zetpil? of toch even de hap bellen voor advies?
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 22 Sep 2013 20:51

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik zou de HAP bellen aangezien hij zoveel pijn heeft.
Als je het niet vertrouwd gewoon bellen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Sep 2013 20:56

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik zou ook even bellen voor advies. Hij heeft nog zoveel pijn door de paracetamol heen, misschien weten zij iets wat je kan doen of willen ze hem even zien. Sterkte :hug: .
<<

Anoniem16

Bericht 22 Sep 2013 20:58

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik zou ook bellen, ik vrees ook dat die buisjes er misschien alweer uit zullen zijn.

Ik heb echt buisje na buisje na buisje gehad inclusief al die zooi uit oren wat jij omschrijft. Veel beterschap voor je ventje!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Sep 2013 20:59

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik zou even bellen, zoveel troep eruit is volgens mij niet normaal. Misschien is het ontstoken geraakt en kan hij een kuurtje krijgen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 22 Sep 2013 21:01

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik zou ook even bellen.

Sneu zeg, hoop je dat naar de buisjes de ellende over is gaat het gewoon door.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem32

Bericht 22 Sep 2013 21:07

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik heb toch gebeld. Manneke zit weer naast me op de bank.
Ik werd door verbonden met de seh en er wordt nu even contact opgenomen met de kno arts. Ik zou zo terug gebeld worden.
<<

Anoniem16

Bericht 22 Sep 2013 21:07

Re: Wat zouden jullie doen?

Hey wat vervelend allemaal zeg. Ik hoop voor je dat hij iets krijgt, ik weet uit ervaring hoe ontzettend pijnlijk het is.
<<

Anoniem 146

Bericht 22 Sep 2013 21:08

Re: Wat zouden jullie doen?

Beterschap met je zoontje! :hug:
<<

Anoniem 77

Bericht 22 Sep 2013 21:13

Re: Wat zouden jullie doen?

Heel veel beterschap! Fijn dat er overlegd word met de kno arts.
<<

Anoniem32

Bericht 22 Sep 2013 21:19

Re: Wat zouden jullie doen?

Dank jullie wel. Ik weet idd hoe pijnlijk dit is, ik had het vroeger ook heel erg.
Vorig jaar heeft hij nauwelijks last gehad, niet eens een loopoortje. En omdat woensdag zo goed ging na de operatie dacht ik dat het dit keer weer zo goed zou gaan maar helaas.

Edit: Kno heeft gebeld. Momenteel kunnen ze niks doen, had ook niet anders verwacht.
Dat er zoveel rotzooi uit komt is schijnbaar toch normaal. Er heeft al die tijd een soort van ontsteking gezeten achter het trommelvlies en dat komt nu allemaal los.
Ik mocht extra pijnstilling geven en morgen bellen met de dienstdoende kno arts. En melden dat ik contact heb gehad vandaag zodat ik morgen wel nog langs kan komen.

Ik heb hem zojuist terug op bed gelegd en een extra zetpil gegeven. Hopelijk slaapt hij een beetje komende nacht want dat breekt hem ook enorm op.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 22 Sep 2013 21:28

Re: Wat zouden jullie doen?

Beterschap :hug:
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 22 Sep 2013 21:29

Re: Wat zouden jullie doen?

Veel beterschap. Hopelijk werkt het iets en kan hij een beetje slapen.

Hebben ze nog meer tips gegeven over wat je eventueel kan doen om de pijn te verzachten?
<<

Anoniem32

Bericht 22 Sep 2013 21:31

Re: Wat zouden jullie doen?

Nee alleen dat hij een antibiotica zou kunnen krijgen maar dat helpt nu niet 1,2,3 tegen de pijn. Dus dan kan ik beter morgen gewoon naar het spreekuur gaan.

Gelukkig heeft hij ook momenten dat hij lekker speelt, en momenteel is hij weer in slaap gevallen.
Germ arm ventje. Hij klaagt nooit over pijn en nu al een paar dagen achter elkaar.
<<

Anoniem75

Bericht 22 Sep 2013 21:33

Re: Wat zouden jullie doen?

Ah Stuit wat vervelend weer. Hopelijk slaapt hij toch wat vannacht en beterschap met je kereltje!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Sep 2013 21:36

Re: Wat zouden jullie doen?

Ah wat sneu joh. Zou echt even bellen of morgen langs de ha gaan. Oorpijn is echt zo pijnlijk.
<<

Anoniem 53

Bericht 22 Sep 2013 21:44

Re: Wat zouden jullie doen?

Goed dat je gebeld. Beterschap voor je zoontje en hopelijk heeft hij een goede nacht met wat extra pijnstilling.
<<

Anoniem2

Bericht 22 Sep 2013 21:59

Re: Wat zouden jullie doen?

Zeker als je het niet vertrouwd bel de HAP. Die zijn er ook met dit soort vragen. Ik denk altijd maar zo beter 10x te veel gebeld als 1x te laat en er later veel spijt van hebben.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Sep 2013 22:10

Re: Wat zouden jullie doen?

Ach wat sneu! Goed dat je hebt gebeld. Hopelijk duurt het niet te lang met een knapt hij snel weer op.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem123

Bericht 23 Sep 2013 08:25

Re: Wat zouden jullie doen?

wat sneu dat het nu zo tegenzit. Goed dat je hebt gebeld en ik hoop dat het nu alweer wat beter gaat met hem.
<<

Anoniem32

Bericht 23 Sep 2013 11:35

Re: Wat zouden jullie doen?

Hij is de nacht goed door gekomen gelukkig. Wel naast mij maar goed als hij daardoor slaapt laat maar gaan.
Vanmorgen flinke vieze plekken op het kussen. Hij wilde weer watjes in zijn oortjes en naar school.
We hebben een ab kuurtje gekregen vandaag en daarmee moet het over gaan. Als dat niet zo was moeten we weer terug.
4 okt heeft hij sowieso na controle.

Thnx allemaal voor de beterschap wensen.Ik had het enorm met hem te doen gisteren en zou willen dat ik het weg kon nemen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers