Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buikjestopic

<<

Anoniem280

Bericht 11 Okt 2014 17:31

Re: Buikjestopic

Mag je vinden hoor Parel.
Ik mocht mij absoluut geen zorgen om mijn buik maken van de gynaecoloog, omdat ik een normale buik heb voor 2 en het is mijn eerste zwangerschap. Baarmoeder is dus nog nooit opgerekt geweest etc.
Maar ik kreeg het heel vaak te horen dat het bescheiden was en daar heb ik mij iets zorgen om gemaakt.
Nu weet ik dat het niet hoeft. Beide meiden zitten netjes op de groeilijn :)
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 11 Okt 2014 17:36

Re: Buikjestopic

Parel ik zou je met alle liefde dat goede gevoel willen sturen.

En Spencer, vast Randstadmentaliteit, maar er is nooit iemand voor mij opgestaan in de trein
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem205

Bericht 11 Okt 2014 17:39

Re: Buikjestopic

Voor mij ook niet hoor Muppet! Dat zal ook nooit gebeuren :)
In Polen daarentegen... ik was net 20 weken (en het was al wel zichtbaar) en ze stonden voor me op in de metro, ik mocht voor bij het (openbare) toilet in het winkelcentrum en bij het inchecken op het vliegveld mocht ik in de prioritylane. Ik wist niet wat me overkwam!


Mooie buiken allemaal!
Muppet, je buik is mooi laag, ligt de kleine al helemaal ingedaald?
Parel, mooi rond buikje voor 28 weken. Kan me wel voorstellen dat ie in de weg zit met vooral bukken...
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 11 Okt 2014 17:41

Re: Buikjestopic

Ja hij ligt er klaar voor!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 11 Okt 2014 20:13

Re: Buikjestopic

Hier krijg ik er ook last van parel! Merk echt dat mn buik "vol" wordt, ben ook snel benauwd. Madam stuitert ook nog lekker alle kanten op haha.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Okt 2014 23:28

Re: Buikjestopic

Mooie buiken allemaal!

Muppet: ben benieuwd hoe lang je er nog van mag genieten.
Caramba: mooi hoor! Ik vind het ook nog een bescheiden buik voor een tweeling, maar ik heb dan ook zelf al een behoorlijke buik, dus een beetje slecht vergelijkingsmateriaal :palm:
Parel: jij gaat ook al hard zeg! Mooi!
Sanne: jouw buik vind ik ook nog best bescheiden, wel heel mooi zeg!


De mijne afgelopen donderdag:

*foto weg*

Ik herken het wel hoor Parel, het begint nu best zwaar te worden. Maar als ik dan denk dat ik over een week of 10 mijn mooie, grote, ronde babybuik kwijt ben en er nooit meer een baby in zal zitten, dan mogen die 10 weken nog wel heeeeeeeel lang duren :ja:
Laatst gewijzigd door Mickey op 04 Feb 2015 16:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem92

Bericht 12 Okt 2014 07:58

Re: Buikjestopic

Oh wow Mickey wat een buik idd!!
Ik zou er zo voor tekenen die buik morgen kwijt te zijn, en heb er totaal geen moeite mee dat ik nooit meer zo'n buik zal krijgen. Ben wel heel blij met de baby, maar dat kamerolifantjesfiguur hoeft niet van mij.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Okt 2014 08:58

Re: Buikjestopic

Caramba, superschattig tweelingbuikje. Joh, ik had met één baby een strakke buik tot een week of 22. Zat toch echt een normale baby in, dus het uiterlijk zegt niks. Laat je niet onzeker praten hoor!

Parel, ik ken het gevoel. Ik was 'em soms ook flink zat. Vooral dat moeilijk kunnen aantrekken van schoenen, het geschop onder je ribben en het niet normaal kunnen zitten op de bank, het maagzuur, het 'zware' gevoel... En toch.. zou ik nog wel een keer willen, maar dat komt echt omdat het resultaat zo mooi is :love: Succes, de komende weken!
<<

Fiene

Bericht 12 Okt 2014 11:33

Re: Buikjestopic

Ik vind je helemaal geen olifantje parel, je buik is niets te groot toch voor bijna 30 weken.

Ik zou best nog een keertje even zwanger willen zijn, alleen zo'n baby...nee dank je wel hahah. Die tijd heb ik goddank gehad.
<<

Anoniem117

Bericht 14 Okt 2014 13:41

Re: Buikjestopic

-
<<

Anoniem199

Bericht 14 Okt 2014 13:53

Re: Buikjestopic

Mooie buikjes en allemaal zo verschillend!! Bij mij begint het nu toch wel een beetje te komen. Wou vrijdag beginnen met foto's maken, ben dan precies 14 weken en ga dan elke week/om de week een foto maken. Op die manier kun je toch het beste verschil zien lijkt me!
Laatst gewijzigd door Anoniem199 op 14 Okt 2014 13:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 14 Okt 2014 13:54

Re: Buikjestopic

Wat een prachtige buikjes weer :love:

En Anna ,wat ontzettend lief, dank je
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem104

Bericht 14 Okt 2014 13:58

Re: Buikjestopic

Parel, mooie buik heb je, vind hem ook niet heel groot voor bijna 30 weken :) .

Caramba, mooie buik, voor een tweeling valt hij best mee.

Sanne, wat bescheiden buik heb je!

AnnaK, wat een prachtige buik, mooi strak naar voren ook. Je blijft verder ook wel mooi slank zo te zien?
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 16 Okt 2014 08:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem117

Bericht 14 Okt 2014 14:10

Re: Buikjestopic

-
<<

Anoniem104

Bericht 14 Okt 2014 14:23

Re: Buikjestopic

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 04 Dec 2014 14:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Okt 2014 14:26

Re: Buikjestopic

Caramba schreef:Nu weet ik dat het niet hoeft. Beide meiden zitten netjes op de groeilijn :)

:cheering: :cheering:
Wat leuk!!
<<

Anoniem97

Bericht 14 Okt 2014 14:34

Re: Buikjestopic

Mooi anna! Grappig die punt ineens :D

Believe,mooi slank nog!

17 weken:
Afbeelding

En afgelopen zondag met 18 weken:
Afbeelding

Volgens mij heeft hij een groei spurtje gemaakt en ligt ook wel eraan wanneer ik de foto maak.
Maar gaat wel hard.
<<

Anoniem280

Bericht 14 Okt 2014 15:13

Re: Buikjestopic

AnnaK, ik merk wel dat ik wekelijks groei. Ik groei meer rondom, maar buik begint nu ook. En ik voel ze nu echt de hele dag draaien, mijn buik word dan onrzettend hard of 1 kant is iets boller dan de andere kant.
Jij hebt ook een mooie buik voor een tweeling. En is ook niet zo heel groot. Hoeft oom nog niet, want me mogen nog wel een poosje.
<<

Anoniem117

Bericht 14 Okt 2014 17:14

Re: Buikjestopic

-
<<

Anoniem280

Bericht 14 Okt 2014 17:30

Re: Buikjestopic

Ik voel me verder wel goed, alleen ben heel snel moe en als ik een trap op of afloop ben ik buiten adem en moet dan 10 minuten bijkomen. Ook word mijn buik bij inspanning hard en heb dan ook bandenpijn. Ik voel ze nog niet echt aan de buitenkant, van binnen voel ik ze heel duidelijk aanwezig.
Verder kan ik niet zeggen wie onder of boven ligt, omdat het meiden zijn. Maar ik voel ze beiden wel draaien en doen. Op het moment zijn ze rustig.
Kindje rechts heeft mij vorige week flink te pakken gehad, kreeg het er benauwd van, zweet brak uit en kreeg een kleur als een bellefleur. Mijn hele rechter zij werdt ontzettend hard, wist van gekkigheid niet hoe ik moest zitten. Ze was duidelijk aan het draaien/rekken.
Dit voel ik nu soms ook in het midden van mijn buik, maar voelt aangenamer dan in mijn zij.
Vorige week gevraagd naar de harde buiken, kon niet veel kwaad, omdat baarmoeder druk aan het werk is en hierdoor iets geïrriteerd is. Tsja, baarmoeder word 5000x zo groot als dat wanneer je niet zwanger bent.
Vriendin van mij is nu 32 weken zwanger van een tweeling en die haar buik is ook GROOT.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 14 Okt 2014 17:55

Re: Buikjestopic

Mooie buiken dames...
<<

Anoniem97

Bericht 14 Okt 2014 18:55

Re: Buikjestopic

Hij lijkt er wel op, zelfde ronde buik zeg maar. Maar t gaat wel sneller, ik ben heel benieuwd waar ik eindig nu. Ik had nooit een mega buik, paste gewoon mijn winterjassen en normale shirts enzo.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 14 Okt 2014 18:59

Re: Buikjestopic

Supermooi allemaal meiden!
Nu wil ik ook weer. Mis mijn buik soms nog steeds en het geschop erin
het blijft een wonder.
04-2014
10-2015
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 15 Okt 2014 07:28

Re: Buikjestopic

Oei Anna, vervelend dat je al zoveel last hebt! Al zal de situatie privé ook veel stress opleveren denk ik. Hebben jullie al namen? Super leuk een jongen en een meisje! Rustig aan hoor, hopelijk kan je ze tot een veilig aantal weken "binnen houden".

Rest van de meiden, super mooie buikjes weer! Ik hou dr van haha.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 15 Okt 2014 07:45

Re: Buikjestopic

Prachtig AnnaK, Believe en Gaia. Als ik jullie zo zie, wil ik ook wel weer. En dat is gek, want ik wilde eigenlijk nooit meer. Ik ben echter net een beetje van de hormonen af haha!
L2014 & H2017
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers