Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat een kutziekte.

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Okt 2014 14:16

Re: Wat een kutziekte.

Nogmaals heel veel sterkte Chiq.
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:54

Bericht 04 Okt 2014 21:24

Re: Wat een kutziekte.

Wat afschuwelijk.... Ontzettend veel sterkte gewenst!
Afbeelding
<<

Jip

Bericht 04 Okt 2014 21:30

Re: Wat een kutziekte.

Heel veel sterkte!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 04 Okt 2014 21:53

Re: Wat een kutziekte.

Wat een verdrietig bericht.sterkte!
<<

Anoniem144

Bericht 05 Okt 2014 00:36

Re: Wat een kutziekte.

Heel veel sterkte !!
<<

Anoniem253

Bericht 05 Okt 2014 17:12

Re: Wat een kutziekte.

Hoe was de second opinion? Is de behandeling al gestart? Ik hoop dat jullie toch nog enigzinds 'goed' nieuws hebben gehad. Heel veel sterkte en kracht gewenst.
<<

Patsy

Bericht 09 Okt 2014 09:11

Re: Wat een kutziekte.

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat.
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:31

Bericht 12 Okt 2014 00:53

Re: Wat een kutziekte.

Oh wat verschrikkelijk :( Wat een ontzettende kutziekte inderdaad! Je grootste nachtmerrie... Hoe gaat het nu? Heel veel sterkte!
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:55

Bericht 13 Okt 2014 17:27

Re: Wat een kutziekte.

Wat een vreselijk nieuws... Heel veel sterkte ChiQ, voor jou en je naasten.
<<

Camille

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 12 Okt 2014 15:07

Bericht 13 Okt 2014 21:22

Re: Wat een kutziekte.

Vreselijk... Je vooral niet op die zes maanden tot een jaar richten, gewoon dag per dag bekijken. Mijn vader en grootvader hebben een gelijkaardige diagnose gekregen (gaat waarschijnlijk om familiale vorm van kanker, beiden uitzaaiingen in lever, longen en buikvlies) en mijn vader is in augustus, vier maanden na diagnose gestorven. Mijn grootvader leeft al twee jaar na diagnose en de kankeractiviteit blijft erg laag bij hem. Het kan dus wel, terwijl zijn kanker al verder gevorderd was dan bij mijn vader, maar die is nu bijna volledig stil gelegd door de chemo. Het is zo'n erge ziekte, echt veel sterkte. Oneerlijk...
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers